Aihe: Klassista teräskielisellä
1 2 3
Fmaj7
07.05.2003 19:38:51
Mielenkiintoinen keskustelu:). Mua on selvästikin kohdannut odottamaton onni, sillä käyn tunneilla sellasella opettajalla, joka antaa läksykappaleita Bachista bossa novaan ja Beatlesistä kunnon räimeeseen ihan toiveiden mukaan, millasella tuulella itse oon millonkin. Itse se on enemmän klassisen puolen ihmisiä. Ja multa löytyy tosiaan kotoa sekä teräs- että akustinen skitta;).
kamelisko
08.05.2003 00:13:11 (muokattu 08.05.2003 00:22:10)

Ai että tynnyrissä kasvanut...

Ei kannata ottaa pahalla tätä kommenttia...

Äitini on klassisen laulaja.. opiskellut jotain 30 vuotta laulua, ollu sibeliusakatemiassa opettajana jne. jne...

Mutta tiukkapiposempaa musiikinystävää saa hakea..
Kaikki mikä eroaa vähän jonkin määrätyn aikakauden Klassisesta on roskaa.. jne.

Elkää te klassisen ystävät lähtekö samalle tielle..

Mikään ei ole idioottimaisempaa kuin klassisen musiikin ammattilainen, joka luettelee ansioluetteloaan ja pitää ainoana oikeana musiikkina sen ja sen aikakauden määrättyä tyyliä

Edit: No ethän sä mikään tiukkis ollukkaa ku luin threadia pitemmälle.... Sori =)
No silti jätän kirjoitukseni ajatuksia herättämään...
biibob
05.05.2005 02:03:44
En näkisi itse teräskielistä ongelmana klassisen soitossa. Tai ettei teräskielisestä saa hyvää soundia, tai ilman kynsiä ei klassista soiteta. Oletteko koskaan kuulleet ritchie blackmoren akustista kitarointia. Nykyisin hän soittaa juuri renesanssi vaikutteista musiikkia. Hän käyttää teräskielisiä pääosin (saattaa olla joitain nylonkielisiä). Hän on myös sanonut haastatteluissa, että hän ei käytä kynsiä, vaan sormenpäitä näppäilyssä. Ritchie on todella taitava akustisen soittaja, ja varmaan pystyy soittamaan vaikka kuinka monen tyylisiä klassisia kappaleita.
Myönnän kuitenkin,että kyllä nylon-kielinen on se klassisen musiikin soitin sinällään. Selkeästi suosituin siinä musiikkityylissä, mutta loppujen lopuksi kyse on soittajasta.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)