Aihe: Mikä pianosonaattisykli on suosikkisi?
1 2
pianistityttö
01.06.2005 15:59:58
Haa!, mulla on Brendeliä.. Huonojuttu on että se on poltettu levy enkä tiiä kaikkien sonaattien nimiä. Kuutamo sonaatti siinä ainakin on. Aivan mahtavia ne,. lainasin itse asiassa kirjastosta juuri beethovenin pianosonaatteja ja yhdessä levyssä on juuri kuutamosonaatti jonkun tyypin soittamana(nimeä en nyt muista), mutta sen tiedän että se versio oli aivan kamala Brendeliin verrattuna.. 3. osa meni ihan liian nopeasti ja tökerösti. kamalaa.

Ootko muuten kuullut Beethovenia Horowitzin soittamana?
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Artur Rubinstein-
wrshredder
02.06.2005 13:39:23
Ootko muuten kuullut Beethovenia Horowitzin soittamana?

Kyllä oon joitakin kappaleita.. mutta mulla on just se ongelma kun lainaan kirjastosta levyjä niin lataan ne mun xboxiin ,josta ei tietenkään nää kappaleiden nimiä. Pitäis alkaa ostamaan cdeitä, niinku kunnon ihmiset..

Kommentoin tähän uudestaan kun saan hommat kuntoon. :)
"I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz
pianistityttö
02.06.2005 14:25:12
Kyllä oon joitakin kappaleita.. mutta mulla on just se ongelma kun lainaan kirjastosta levyjä niin lataan ne mun xboxiin ,josta ei tietenkään nää kappaleiden nimiä. Pitäis alkaa ostamaan cdeitä, niinku kunnon ihmiset..

Kommentoin tähän uudestaan kun saan hommat kuntoon. :)

Joo..Horowitzin versiot Beethovenin pianosonaateista ovat aika..hmm..mielenkiintoisia. Hassua että kun Horowitz oli itse sitä mieltä ettei osaa soittaa Beethovenia, niin kuitenkin piti mennä levyttämään. :)
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Artur Rubinstein-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)