JulliH 27.07.2005 10:15:31 | |
---|
Haulla ei löytynyt tästä herrasmiehestä mitään, joten pannaan juttu alulle. Itse olen viime aikoina tutustunut enemmän klassisen kitaran soittoon, ja inspiraation lähteenä on juurikin Julian Bream (ei se mun muusa ole silti). Kaveri haltsaa aika monipuolisen soiton ja soittaa niin tunteella videoista päätellen että heti tunnistaa mestarin. Muun muassa J.B:n soittama fuuga Bachin ekasta viulukonsertosta on erittäin miellyttävää katseltavaa/kuunneltavaa, samoin hänen tulkintansa A.Mudarran Fantasia nro 10:stä. Eipä mulla muuta, arvostan erittäin paljon ko. artistia ja siinä se. -Life´s a bitch and then you die |
risto 04.08.2005 02:31:54 (muokattu 04.08.2005 02:32:08) | |
---|
Yhdytään mielipiteeseen. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
wrshredder 05.08.2005 12:58:39 | |
---|
classic fm:ssä on muutaman kerran kuullut äijjän kitarointia ,muuten tuntematon kyllä. Ei kukaan täällä oo kuunnellu Ricardo Iznaolaa. se on joku virtuoosi vissiin. Lähetin kerran äijälle sähköpostia ja se vastas!. tosi hc:tä. Paganini fan club |
Kapt. Bratislava 09.08.2005 11:53:34 | |
---|
Ei kukaan täällä oo kuunnellu Ricardo Iznaolaa. Iznaolasta tiedän sen Path to Virtuosity-kirjan. Aika tehokas metodi oppia soittamaan klasaria kunnolla ja puhtaasti. Tosin ei niitä harjoituksia jaksa aina tehdä:p Mitä tuohon Briimiin tulee.. aika äijähän se. Tosin taso on aika vaihtelevaa. Jotkin levytykset tuntuvat erittäin loistavilta, toiset biisit taas varsin oppilasmaisilta. Näin mielestäni.:) Kirja "Life on the Road" kannattaa lukea, kertoo Breamin elämästä varsin mukavalla ja mukaansatempaavalla tavalla. Kritiikin tulee olla ei ainoastaan häikäilemätöntä vaan myös henkilökohtaista. -PB / Taiteilija ei harjoittele vaan kokee. -CC |
wrshredder 10.08.2005 18:22:04 | |
---|
Iznaolasta tiedän sen Path to Virtuosity-kirjan. Aika tehokas metodi oppia soittamaan klasaria kunnolla ja puhtaasti. Tosin ei niitä harjoituksia jaksa aina tehdä:p . Sama juttu mulla. Oon sen parikertaa lainannu, mutta ei niitä harjotuksia jaksa montaa kertaa sahata. Mukavampaa on harjotella joitain etydejä vaikka.. Paganini fan club |
Kapt. Bratislava 10.08.2005 19:18:54 | |
---|
ei niitä harjotuksia jaksa montaa kertaa sahata. Juju on siinä että niitä harjoituksia soitetaan aina, melkeen joka päivä. Pysyy tatsi kunnossa ja oikeanlaisena. Sitten kun taitoa karttuu niin edetään niissä harjoituksissa.. no, mutta ei niitä todellakaan aina jaksa vääntää. :D Kritiikin tulee olla ei ainoastaan häikäilemätöntä vaan myös henkilökohtaista. -PB / Taiteilija ei harjoittele vaan kokee. -CC |