Osaisikohan Risto sanoa/suositella jotain otsikossa mainittuja? Bachilta olen lähinnä koittanut löytää teoksia mutten ilmeisesti ole etsinyt oikeasta osoitteesta kun ei ole löytynyt. Tilanne on se, että Anoppi täyttää ensi talvena Puoli Vuosisataa ja olen tässä kehitellyt toisen vävypojan kanssa hahmotelmaa kappaleesta tai muutamasta jonka sitten soittaisi (ai miten niin perintö mielessä?), minä kun olen huono keksimään hyvää lahjaa. Ja etenkin kun toinen vävy soittaa varsin mallikkaasti kitaraa niin tämmöinen tuli mieleen. Vajaa vuosi siis aikaa harjoitella, ehkä jotain helppo-keskitasoista lähinnä haen. Mikäli mahdollista niin barokkia, tai sitä itse mieluiten soittaisin. Voi olla että Anoppi lämpenisi myös jollekin tiukalle espanja-duetolle, mutta jätetään se toiseen kertaan. Koitan itse bongata kappaleita ja pistän sitte nimiä tänne, jos niihin saisi kommentaaria. Kiitoksia. Älä viitti olla tollanen |
Piazzollan deciso olis übersiisti kappale soittaa 2 kitaralla, oon kuullu mutta se taitaa olla vähän liian vaikea.. Siitä vaan selailemaan! Onkos kenelläkään muuten tiedossa että mistä tuon Piazzollan Tango Suiten kitaraduettoversion saisi nuotteina? Olisi aivan superhieno biisi opetella soittamaan. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |