Aihe: Schubertia netistä?
1
megatherium
22.11.2005 19:29:50
Onko netistä mahdollista ja laillista imuroida omaan käyttöön esim. vähemmän tunnettuja ja soitettuja Schubertin kappaleita, kun ei ole tullut laisinkaan asiaan perehdyttyä sen kummemmin, vai onko sieltä mahdollista löytää laisinkaan sellaisia, jos joku olisi ystävällinen ja selventäisi asian kiemuroita minulle hiukan?

Vai oletteko koskaan sellaisiin törmännytkään? Kuinka paljon imuroitavaa musiikkia ylipäänsä sieltä löytyy ja ovatko valikoimat kattavia, vai onko tyytyminen vain kaikkein tutuimpiin, turvallisimpiin ja tunnetuimpiin kappaleisiin? Esim. jo Schubertin tanssimusiikin arsenaalikin on varsin laaja, ettenkö sanoisi valtaisa, ja kaikkien yksittäisten tanssien löytymistä levytettyinä voidaan pitää kuin neulan etsimisenä heinäsuovasta.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
wrshredder
22.11.2005 20:38:17
sano vaan kappaleita mitä tarttisit ,niin voin kattoa löytyykö..

Mun tietääkseni se ei oo laitonta jos vaan lataa mutta ei jaa muille. näin oon ymmärtäny, en mäkään noista mitään oikein tiedä..
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
Albiinokaamio
22.11.2005 22:39:52
Kuinka paljon imuroitavaa musiikkia ylipäänsä sieltä löytyy ja ovatko valikoimat kattavia, vai onko tyytyminen vain kaikkein tutuimpiin, turvallisimpiin ja tunnetuimpiin kappaleisiin?

Perskeles netistä löytyy kaikki.

En oo varma tosta uuesta tekijänoikeuslaista ku joku sano et ei sais enää lataillakkaa mut en sitte tiiä. Ei sitä kummiskaa kukaa huomaa.
Odin owns ye all!
filtteri
23.11.2005 20:38:31 (muokattu 23.11.2005 20:40:27)

Ite oon joskus imutellu tommosesta paikasta.
http://www.classiccat.net/

Esittäjien hyvyydestä en mene takuuseen.
wrshredder
23.11.2005 21:03:55
Ite oon joskus imutellu tommosesta paikasta.
http://www.classiccat.net/

Esittäjien hyvyydestä en mene takuuseen.

Tästä pläjähtäää kyllä plussa. +
tuoltahan löytää vaikka mitä, ja niistä linkeistä.
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
hörhö
24.11.2005 17:37:03

Voin kyllä sanoa, että en todellakaan usko mistään vertaisverkoista löytyvän sen verran spesiaalia materiaalia, mitä Megatherium hakee, mutta voihan tuota yrittää.
"Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900)
wrshredder
24.11.2005 17:42:02
.. mutta voihan tuota yrittää.

kunhan se nyt vaan kertoisi mitä tarttee..
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
megatherium
24.11.2005 22:06:14
sano vaan kappaleita mitä tarttisit ,niin voin kattoa löytyykö..

Mun tietääkseni se ei oo laitonta jos vaan lataa mutta ei jaa muille. näin oon ymmärtäny, en mäkään noista mitään oikein tiedä..

Löytyykö sellaisiakin, joita ei saa levykaupoista, tai ei välttämättä ole ollenkaan levytetty tai saatavissa vain harvinaisilla merkeillä, Sanotaan vaikka ooppera Paholaisen huvilinna. Varmaan ei löydy! Tai 12 Wiener Deutsche D 128 tai D 420. Deutschet D 820 voisi ollakin. mä tein helvatin pitkän 2 -sivuidsen listan yhelle frendille, mutei oo viekä kuulunu mitään. Löytyyks kaikki liedit, vaikka Ritter Toggenburg D 397? Tai alkusoitot D 12, 26, 648, 556?
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
wrshredder
24.11.2005 22:09:54
Mikäs tuon paholaisen huvilinnan ulkomaankielinen nimi on?
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
Riksteri
24.11.2005 22:35:45
Des Teufels Lustschloss (The Devil’s Pleasure-Castle)?
megatherium
27.11.2005 15:39:02
Des Teufels Lustschloss (The Devil’s Pleasure-Castle)?

Pleasure-Palace. Alkusoitto löytyy hyllystäni kahtenakin upeana levytyksenä, ja Robertin 60-tahtinen juomalaulu enteillen 5, sinfonian menueton trion melodisia kaarroksia ja linjoja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)