Aihe: Mitkä sinfoniat haluaisit kuulla joita et tunne entuudestaan?
1
megatherium
10.09.2020 13:08:53 (muokattu 10.09.2020 13:18:44)
Minä haluaisin kuulla Tuukkasen 2., 4., 5. ja 6. sinfonian, Saikkolan 10 sinfoniaa mm. La Campale, Tragica, Pensiero Movimento, Erkki Aaltosen Hiroshima sinfonian ja Kansansinfonian, Lingon kavaljeerisinfonian ja jotkin Erik Fordellin 44 sinfoniasta, Melartinin 7. sinfonian Artturi Ropen puhtaaksikirjoittaman avausosan, Fougstedtin 2. sinfonian, Olavi Pesosen 2 sinfoniaa, Ahti Karjalaisen 1. ja 2. sinfonian, Ringbomin 5 sinfoniaa, Linnalan 2. sinfonian vaikka olen kerran kuullut sen, Fredrik isacssonin 2. sinfonian, Axel törnuddin Sisyfos sinfonian, Lauri Ikosen 6 sinfoniaa, Bengt von Törnen 6 sinfoniaa vaikka olen pari niistä aiemmin kuullutkin, Helvi Leiviskän 2. sinfonian, Jouko Tolosen sinfonian, Leo Härkösen 2. sinfonian, Pesolan 3. sinfonian jne.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
megatherium
12.10.2020 13:33:46 (muokattu 12.10.2020 14:20:46)
Unohdin mainita Sulho Rannan sinfoniat no 2 Semplica, no 3 Dell'arte, no 4 Oratorio Volgare ja Sinfonia Programmatican jotka kernaasti haluaisin kuulla.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)