Aihe: Löytyisikö vanhan musiikin harrastajia?
1
Huilisti
16.06.2004 14:55:51
Hei kaikki

Olen huilisti ja haluaisin kitaristin, harpistin, cembalistin tai pianistin säestelemään vanhaa musiikkia. Sibiksen nuotiston hyllyt väärällään musiikkia, jota ei ole vielä koskaan levytetty.. vanhasta huilu-kielisoitin-musiikista on kuitenkin varmasti kysyntää! :) Voisi tehdä levyjä, kokeilla kaikenlaista.

Jatka keskustelua, jos kiinnostuit vähänkin :)
pianistityttö
16.06.2004 15:20:51
Hei kaikki

Olen huilisti ja haluaisin kitaristin, harpistin, cembalistin tai pianistin säestelemään vanhaa musiikkia. Sibiksen nuotiston hyllyt väärällään musiikkia, jota ei ole vielä koskaan levytetty.. vanhasta huilu-kielisoitin-musiikista on kuitenkin varmasti kysyntää! :) Voisi tehdä levyjä, kokeilla kaikenlaista.

Jatka keskustelua, jos kiinnostuit vähänkin :)

Mielenkiintoinen idea, mutta ikävä kyllä täytyy todeta, ettei vanhalla musiikilla ole niin hirveesti kysyntää.. Sen takia sitä luultavasti ei olekkaan levytetty.. :(
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Arthur Rubinstein-
Huilisti
16.06.2004 15:27:56
Heips

Entä sitten uudempi musiikki? Tarkoitan ylipäänsä taidemusaa.. myös modernin (esim. Debussy) levyttäminen kiinnostaa?

Liitytkö porukkaan näin alustavasti? :) Katsotaan, ketä muita tulee mukaan..
Kapt. Bratislava
16.06.2004 23:16:24
Loistavaa että joku toinenkin diggaa wanhaa musiikkia. Itselläni on luuttu sivuaineena (pääaine klassinen kitara) konservatoriolla ja olen soitellut kaiken maailman dowlandeja ja vastaavia pienen ikäni:) Lähinnä olen tyytynyt yksin soittamaan, mutta joskus päässyt laulajia säestämään. Harmittavan vähän ihmiset kuitenkaan innostuvat tuosta todella vanhasta materiaalista.
Parempi kuolema kuin tappio.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)