Hei kaikki Olen huilisti ja haluaisin kitaristin, harpistin, cembalistin tai pianistin säestelemään vanhaa musiikkia. Sibiksen nuotiston hyllyt väärällään musiikkia, jota ei ole vielä koskaan levytetty.. vanhasta huilu-kielisoitin-musiikista on kuitenkin varmasti kysyntää! :) Voisi tehdä levyjä, kokeilla kaikenlaista. Jatka keskustelua, jos kiinnostuit vähänkin :) |
Hei kaikki Olen huilisti ja haluaisin kitaristin, harpistin, cembalistin tai pianistin säestelemään vanhaa musiikkia. Sibiksen nuotiston hyllyt väärällään musiikkia, jota ei ole vielä koskaan levytetty.. vanhasta huilu-kielisoitin-musiikista on kuitenkin varmasti kysyntää! :) Voisi tehdä levyjä, kokeilla kaikenlaista. Jatka keskustelua, jos kiinnostuit vähänkin :) Mielenkiintoinen idea, mutta ikävä kyllä täytyy todeta, ettei vanhalla musiikilla ole niin hirveesti kysyntää.. Sen takia sitä luultavasti ei olekkaan levytetty.. :( "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Arthur Rubinstein- |
Loistavaa että joku toinenkin diggaa wanhaa musiikkia. Itselläni on luuttu sivuaineena (pääaine klassinen kitara) konservatoriolla ja olen soitellut kaiken maailman dowlandeja ja vastaavia pienen ikäni:) Lähinnä olen tyytynyt yksin soittamaan, mutta joskus päässyt laulajia säestämään. Harmittavan vähän ihmiset kuitenkaan innostuvat tuosta todella vanhasta materiaalista. Parempi kuolema kuin tappio. |