Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Prodigy
1 2 3 4 5
waldemarx
28.08.2003 21:50:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunteleeks kukaan enää prodigya? Mitä mieltä ootte ko. bändistä?
 
waldemarx
hermanhez
31.08.2003 17:28:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ohasse iha klassista! music for the jilted generation ja fat of the land on aika kovia levyjä. aivan oma äänimailmansa!!!
 
maelstorm
03.09.2003 23:44:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pioneerihan se oli mutta ei jaksa enää riehaantua niistä biiseistä niinkuin ennen. ja kun on ne bändit jo olemassa mitkä käyttävät prodigyn perintöä niin .. . . ..
 
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
jannu
05.09.2003 01:13:34 (muokattu 05.09.2003 01:15:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weather Experience on ja pysyy meikäläisen kirjoissa yhtenä kautta aikojen parhaista konemusateoksista. Ellei jopa parhaimpana.
 
Ja Prodigy potkii muutenkin aivan törkeesti aina Fat Of The Landiin asti. Nykymeininki ei oikein jaksa enää kiinnostaa. Oliko niiltä edes tulossa sitä uutta albumia vai ei?
 
el Bastardo
12.09.2003 21:10:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weather Experience on ja pysyy meikäläisen kirjoissa yhtenä kautta aikojen parhaista konemusateoksista. Ellei jopa parhaimpana.
 
Ja Prodigy potkii muutenkin aivan törkeesti aina Fat Of The Landiin asti. Nykymeininki ei oikein jaksa enää kiinnostaa. Oliko niiltä edes tulossa sitä uutta albumia vai ei?

 
Taitaa olla, sinkku (Baby's got a temper tjsp) tuli aikaa sitten ja ilmeisesti albumiakin jossain vaiheessa pukkaa.
 
Jilted generation on kyllä allekirjoittaneelle yksi "niistä" levyistä. Niistä, jotka ovat kolahtaneet kaikkein eniten. Experience on hyvä myöskin.
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
krushing
13.09.2003 13:06:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös prodigy ainakin jollain tasolla "hajonnut" fat of the landin jälkeen? veikkaisin että aika lailla liam howlett -sooloa sieltä tulee jos on tullakseen (varmaankin nimekkään vierailijakaartin säestämänä). mikä sinänsä ei muuta asioita juuri mihinkään.
 
vexu
18.09.2003 23:12:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prodigy kuuluu edelleen yksiin kovimmista suosikeista vaikka levyjä ei ehkä niin usein enää kuuntelekkaan. Saa kyllä nähdä tuleeko tuota uutta levyä kovin pian. Baby's Got A Temperistä ja edellistä keikoista on kuitenkin jo aikaa vaikka kuinka paljon ja silloin oli kovasti puhetta levyn etenemisestä vauhdilla. Keith Flintkin kerennyt jo tekemään oman soololevynsä tässä välissä.
 
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
herb
20.09.2003 10:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

veikkaisin että aika lailla liam howlett -sooloa sieltä tulee jos on tullakseen
 
Ihan vaan by the way, itse olen kuullut mielenkiintoisesta projektista, jossa olisi mukana Prodigyn Liam, Massive Attackin 3D ja Faith No Moresta, Mr. Bunglesta jne. tuttu solisti Mike Patton. Taitaa olla aika lähtökuopissa, mutta toivottavasti sieltä jotain hauskaa tulee.
 
el Bastardo
20.09.2003 11:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vaan by the way, itse olen kuullut mielenkiintoisesta projektista, jossa olisi mukana Prodigyn Liam, Massive Attackin 3D ja Faith No Moresta, Mr. Bunglesta jne. tuttu solisti Mike Patton. Taitaa olla aika lähtökuopissa, mutta toivottavasti sieltä jotain hauskaa tulee.
 
Kuulostaa kieltämättä todella hyvältä kun kaikkien hemmojen uraa ja tekemisiä on tullut seurailtua. Toivottavasti Prodigykin vielä tekisi yhden hyvän levyn jossain vaiheessa.
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
boltt
03.02.2009 20:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Prodigyltä on tulossa tämän kuun vaihteessa uusi levy Invaders Must Die ja kylläpäs kuulostaa hyvältä. Itse olen kuunnellut bändiä tosissaan viimeksi ehkä joskus kymmenen vuotta sitten, kun nämä Fat of the Landin jälkeen ilmestyneethän on olleet aikamoista paskaa. Mutta nyt kahden uuden biisin perusteella paluuta ysärimäiseen jytäävään ilmaisuun on havaittavissa. Varsinkin tuo Invaders on mun makuun todella kova. Mukana levyllä on nyt myös muutkin jäsenet kuin pelkkä Liam Howlett.
 
Invaders must die:
http://www.youtube.com/watch?v=EiqFcc_l_Kk
 
Omen:
http://www.youtube.com/watch?v=xMVTKOoy1uk
 
Torniojaws
03.02.2009 21:20:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kun nämä Fat of the Landin jälkeen ilmestyneethän on olleet aikamoista paskaa.
 
No, eihän sitä ehtinyt tulla kuin yksi levy sen jälkeen ;) Uudet biisit eivät ole oikein vakuuttaneet tähän mennessä, toivotaan parasta. Ja tosiaan Jilted ja Fat ovat melkoisen kovia levyjä. Experiencelläkin muutamia jees-kappaleita.
 
Vortech | Relativity | Keikkoja tulossa molemmilla.
Milkop
03.02.2009 21:42:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kas, tämmöinenkin keskustelu. Otanpa osaa.
 
The Prodigyn kaksi ensimmäistä levyä ovat minulle ehkä rakkaimmat konemusiikki-levyt ikinä. Varsinkin Jiltedillä on niin loistavia kappaleita, että menojalka alkaa väkisin vipattaa. Ensimmäinen musiikkivideo, joka toden teolla löi leuan pieneltä Milkolta lattiaan, oli Voodoo People. "-Mitä helv... ukko tulee matkalaukusta ulos?" Eihän tuollaista tavaraa ennen sitä ollut kuullut/nähnyt.
 
Fattis on myös loistava levy, mutta jotenkin siitä puuttuu aiempien teosten mahtavuus ja tuoreus. Kova kaikesta huolimatta. Dirtchamber ja Mikäsenytoli eivät kiinnostaneet enää sitten lainkaan. Saapa nähdä millaista tuo uusi materiaali tulee olemaan, ei ainakaan liian kovat odotukset ole.
 
"I started to see people as little lonesome, water based, pink meat, life forms pushing air through themselves and making noises that the other little pieces of meat seemed to understand..." -Devin Townsend
jp8000
03.02.2009 21:55:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulta löytyy Experience, Music for jilted generation ja Fat of the land, jotka ovat ihan kivoja levyjä
 
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
jigsore
04.02.2009 14:58:00 (muokattu 04.02.2009 16:58:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Invaders must die:
http://www.youtube.com/watch?v=EiqFcc_l_Kk

 
Njoo, ihan mukiinmenevä ralli. Tykkäsin silti Baby's Got A Temperistä enemmän, joka on mielestäni Fatin jälkeisen tuotannon ainoa hyvä biisi.
 
Ensimmäinen musiikkivideo, joka toden teolla löi leuan pieneltä Milkolta lattiaan, oli Voodoo People. "-Mitä helv... ukko tulee matkalaukusta ulos?" Eihän tuollaista tavaraa ennen sitä ollut kuullut/nähnyt.
 
Joo tuo oli aika siisti. No Goodin videota tuli myös diggailtua junnuna, oli jotenkin raju rave-meininki siinä. Jyrkistä nauhoitin aikoinaan muutamaosaisen I&I-jutun, harmi kun menin myöhemmin nauhoittamaan jotain X-Fileitä siihen päälle :/
 
Music For The Jilted Generation oli muistaakseni Metallican Blackin kanssa ensimmäisiä cd-levyjä joita olen kuunnellut. Experience oli ensimmäisten ostettujen levyjen joukossa. Sen ostin Salovaaran shousta nauhoitettujen Out Of Spacen ja Firen perusteella. Vitti että niitä tuli aikoinaan kuunneltua, ihme kun kasetti ei kulunut puhki. Pitäisi ostaa levy uudelleen, kun menin tyhmyyksissäni myymään sen pois. Eihän se ole mitään verrattuna Jiltediin (parhaita konemusiikkilevyjä ever), mutta jo pelkästään Out Of Spacen takia omistettavan arvoinen lätty. Itse asiassa myin myös Fatin pois kun se ei ollutkaan niin hyvä, mutta ostin myöhemmin uudestaan kun sai halvalla.
Prodigy on niitä harvoja bändejä joita on tullut fanitettua ihan täysillä, piti jopa mummolassa käydessä leikellä Seuran musiikkipalstalta bändin kuvat talteen, silloin kun se oli kovassa huudossa. Hoho.
 
Pakko vielä mainita että tuolta kätköistä löytyy Tallinnasta ostettu piraattilevy (hyi hyi) nimeltään The Rest, The Unreleased! The Last, jossa on hittien lisäksi kappaleet Rhythm Of Life, Molotov Bitch ja The Trick. Aivan törkeän kovia vetoja! Ainakin jos vertaa uuteen tavaraan. Pitänee joskus metsästää One Loven, Firestarterin ja Breathen sinkut, joista nuo löytyy. Poisonin ostin taannoin paikallisesta antikvariaatista, mutta sen b-puolet oli aika köyhiä.
 
Jyrkistä puheen ollen, Molotov Bitchin alku oli pitkään jonkun uutisosion tms. tunnarina..
 
seikkailumielellä ja leikkimielellä
boltt
05.02.2009 19:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin samoilla linjoilla meni mulla hommat edellisen postaajan kanssa. Ois mielenkiintoinen tietää mitä ikäluokkaa olet. Muistan pikkuskidinä, kun mulla oli Keith Flintin naamalla koristettu paita, jota mummelit kauhisteli saatananpalvojan tms. naamaksi.
 
Sellaisen biisin muistan myös joltain Virosta hommatulta bootlegilta kuin Rockn roll. Oli oikein hyvä eikä tainnut ilmestyä millään levyllä.
 
Gandhi
05.02.2009 23:53:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin uudet rallit. Ensituntemusten perusteella ei oikein vakuuta. Entisestä edelläkävijästä on tullut perässähiihtäjä. Mutta silti odotan uutta levyä ihan mielenkiinnolla, kun oli kuitenkin 90-luvulla niitä itselle koviten kolahtaneita juttuja.
 
Alle kirjoitus.
t-termiitti
06.02.2009 21:30:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entisestä edelläkävijästä on tullut perässähiihtäjä.
 
Rodikista on tullut dance-musiikin rollings stones...
 
ei nuo uudet biisit niin kuraa kuitenkaan ollut kuin edellinen levy. vaikutteet on löytynyt omilta juurilta, mikä tuo vähän nostalgista latausta (meille vanhuksille).
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
Torniojaws
07.02.2009 16:34:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on näköjään vuotanut se uusi levy.
 
Vortech | Relativity | Relativity + Bloody Phoenix (USA) @ Ykän Pub, Oulu, 18.3.2009
jigsore
09.02.2009 11:41:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin samoilla linjoilla meni mulla hommat edellisen postaajan kanssa. Ois mielenkiintoinen tietää mitä ikäluokkaa olet. Muistan pikkuskidinä, kun mulla oli Keith Flintin naamalla koristettu paita, jota mummelit kauhisteli saatananpalvojan tms. naamaksi.
 
Sellaisen biisin muistan myös joltain Virosta hommatulta bootlegilta kuin Rockn roll. Oli oikein hyvä eikä tainnut ilmestyä millään levyllä.

 
Vuosimallia -83.
Rock 'n' Rollista olen muistaakseni kuullut vain jonkun räkäisen livevedon joskus MTV:ltä, joten siitä on paha sanoa mitään.
 
Se on näköjään vuotanut se uusi levy.
 
Juu, sorruin. Kuulostaa kyllä ostamisen arvoiselta, hieno nousu edellisen pökäleen jäljiltä. Take Me To The Hospital on hauska nostalgiatrippi Experiencen aikoihin.
 
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Rattata
09.02.2009 19:00:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teinivuosien niitä tärkeitä bändejä. Uudet biisit kuulostaa kohtuu lupaavalta. Levy menee ainakin harkintaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «