Aihe: mitä konemusaa?
1 2 3 4
Juho L
11.02.2003 16:29:36
Ja heti alat nysväämään...

Ks. Pääsinpäs taas asian ytimeen, eli kiistelemiseen.

Minulle genretys on suuntaa-antava. Esimerkiksi bändin nimi harvemmin kertoo mitä se on, paitsi tietenkin Prahan sinfoniaorkesteri on itseselitteinen, mutta muuten.

Jos joku mainostaa jotain bändiä, niin tulee ensimmäiseksi kysyttyä, että minkälaista tuotantoa kyseinen bändi valmistaa. Näin säätyy paljolta ja välttää esimerkiksi rapin kuuntelemisen.
Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta!
Jabbe
11.02.2003 22:12:44
Minulle genretys on suuntaa-antava.

Jos joku mainostaa jotain bändiä, niin tulee ensimmäiseksi kysyttyä, että minkälaista tuotantoa kyseinen bändi valmistaa. Näin säätyy paljolta ja välttää esimerkiksi rapin kuuntelemisen.

Genrejen tarkoitus nimenomaan onkin antaa suuntaa siitä, millaisesta musiikista on kyse. Oma pointtini onkin lähinnä siinä, että kuuntelee VAIN sitä jotain genreä juuri sen genren takia ja haistattaa muulle musalle. Kuten sinäkin rapille. Suosittelen oikeasti tutustumaan tähänkin tyyliin. MTV ei kerro koko totuutta.
"Eiku..."
Juho L
11.02.2003 22:26:16
MTV ei kerro koko totuutta.

Mutta ei ihan oikeasti iske rap. Ei voi mitään. Sama on tangojen, humppien ja muiden kanssa. Olen kuullut ja en vain pidä niistä.

Jos jotain en ole kuullut, niin silloin tietenkin heti kokeilemaan ja sitten vasta tuomitsemaan.
Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta!
Jabbe
11.02.2003 22:31:23

Mutta ei ihan oikeasti iske rap. Ei voi mitään. Sama on tangojen, humppien ja muiden kanssa. Olen kuullut ja en vain pidä niistä.

Jos jotain en ole kuullut, niin silloin tietenkin heti kokeilemaan ja sitten vasta tuomitsemaan.

Kokeileppas tota... tunnen tapauksen ja olin hyvin positiiviseti yllättynyt. Sekä hänen että suomi-rapin puolesta.
Siis tuo pelko-biisi...

http://www.mikseri.net/artistit/?id=19879
"Eiku..."
Jabbe
16.02.2003 16:48:32
Huomasin just et tää thread on tähän mennessä konemusapalstan isoin. Eipä ole kehumista... :)
"Eiku..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)