Firewalk 10.12.2003 18:19:43 | |
---|
Hitto että Jami oot tyhmä ihminen opettajaksi. |
Firewalk 10.12.2003 18:20:18 (muokattu 10.12.2003 18:23:17) | |
---|
Okei. Kun nyt tuli tuplat niin voi vielä sen verran sanoa, että sydäntä riipaisee kun jotkut väkisin yrittää nostaa akustisia soittimia jotenkin koneiden yläpuolelle. Tulee paha olo ajatellakin, pitää lähteä syömään. |
Jabbe 10.12.2003 18:25:34 | |
---|
Mies ehkä, mut aikuinen et kyl Jami ole. Alkaa olla jo säälittävää toi touhu. Että hähä itelles. Joo? |
Jami 10.12.2003 18:36:52 | |
---|
Miten niin alkaa olla. Katto ny mitä tuo Firewalkkikin kirjoittaa. hähähäh Eikä mulla oo mikää kiirus aikuuseksi. ps. hyvinhän tämä provo taas toimii. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
Jabbe 10.12.2003 18:41:14 (muokattu 10.12.2003 18:41:22) | |
---|
***tu sie Jami oot perseestä. Ja muutkin. Haistakaa ***tu. Mä olen oikeassa, te väärässä. Joo? |
Nuuskamuikkunen 10.12.2003 19:24:41 | |
---|
***tu sie Jami oot perseestä. Ja muutkin. Haistakaa ***tu. Mä olen oikeassa, te väärässä. Minä tiedän aina kymmenen kertaa paremmin, kuin sinä. Kahvi on hyvää. |
Jabbe 10.12.2003 20:00:20 | |
---|
Minä tiedän aina kymmenen kertaa paremmin, kuin sinä. Mä vielä siitä kymmenen enemmän. Etkä sä voi enää sanoa lisää. Hähä. Joo? |
Firewalk 10.12.2003 20:11:38 (muokattu 10.12.2003 20:11:53) | |
---|
Katto ny mitä tuo Firewalkkikin kirjoittaa. hähähäh Joo tiedän. Ei tuossa vihankuohussa pysty edes ajattelemaan selkeästi. Pitäisi tästä lähtien sulkea silmät aina kun näkee näitä "oikeat instrumentit vs. koneet" topicceja. |
Henga 10.12.2003 20:47:34 | |
---|
bunch of funny little people.. |
krushing 11.12.2003 01:55:14 | |
---|
Poikeroiset tinkaa että näytä speksit missä sanotaan mitä on musikaalisuus. Ymmärtämättä että se ei spekseistä näy. Kyllä iällä, sukupuolella, koolla, värillä jne on väliä. Just niinku Jussilan äitee sanoo: Poijat on poikia mutta meirän Jussi on miäs. Ettekä te siitä mihinkään pääse. Ei tässä mitään speksejä tivattu, vain omaa selvennystäsi puitavaan aiheeseen - olet vain tainnut puhua itsesi pussiin sen verran monta kertaa lähinnä tuommoisia puolivillaisia ja aivan liian yleistäviä "koneet ovat epämusikaalisia" kommentteja heittelemällä, että alkaa olla vaikea kehitellä puheenvuoroa, joka summaisi kaikki väitteesi joksikin yhtenäiseksi pointiksi. Helppohan sitä sitten on vetäytyä erinäisten lapsellisuuksien ("Menenkin tästä nyt opettamaan" ja klassikko "Olen vanhempi kuin te, tiedän kaiken paremmin") saattelemana taka-alalle myhäilemään. Todennäköisesti kuulemme lisää rakentavia hähähää- ja kasvattakaa karvoitusta -kommentteja. Mikä on vähän sääli, koska Jami, silloin kun kirjoitat asioista joista oikeasti tiedät, kirjoituksesi ovat varsin mukavia. Tällä osastolla taidat olla kuitenkin tietämättäsi vähän vieraalla maalla, ja "onnistuneet provot" aiheuttavat ärtymystä lähinnä siksi, että et suostu kuuntelemaan tai oppimaan muiden mielipiteistä yhtään mitään, ei siksi että olisit jotenkin osunut arkaan paikkaan. Eiköhän tämän ketjun tarjonta ala olemaan tässä. |
att0r 11.12.2003 08:55:25 | |
---|
Ei tässä mitään speksejä tivattu, vain omaa selvennystäsi puitavaan aiheeseen - olet vain tainnut puhua itsesi pussiin sen verran monta kertaa lähinnä tuommoisia puolivillaisia ja aivan liian yleistäviä "koneet ovat epämusikaalisia" kommentteja heittelemällä, että alkaa olla vaikea kehitellä puheenvuoroa, joka summaisi kaikki väitteesi joksikin yhtenäiseksi pointiksi. Helppohan sitä sitten on vetäytyä erinäisten lapsellisuuksien ("Menenkin tästä nyt opettamaan" ja klassikko "Olen vanhempi kuin te, tiedän kaiken paremmin") saattelemana taka-alalle myhäilemään. Todennäköisesti kuulemme lisää rakentavia hähähää- ja kasvattakaa karvoitusta -kommentteja. Mikä on vähän sääli, koska Jami, silloin kun kirjoitat asioista joista oikeasti tiedät, kirjoituksesi ovat varsin mukavia. Tällä osastolla taidat olla kuitenkin tietämättäsi vähän vieraalla maalla, ja "onnistuneet provot" aiheuttavat ärtymystä lähinnä siksi, että et suostu kuuntelemaan tai oppimaan muiden mielipiteistä yhtään mitään, ei siksi että olisit jotenkin osunut arkaan paikkaan. Eiköhän tämän ketjun tarjonta ala olemaan tässä. ei viel |
krushing 11.12.2003 09:49:27 | |
---|
ei viel Okei. Carry on. :) |
Mikael 11.12.2003 16:22:45 | |
---|
Poikeroiset tinkaa että näytä speksit missä sanotaan mitä on musikaalisuus. Ymmärtämättä että se ei spekseistä näy. Tässä malliesimerkki siitä, että kun ei osaa vastata kysymykseen niin yritetään "nokkelasti" kiertää kysymys ja johdattaa keskustelu ihan muualle - tässä tapauksessa tonne keskustelukumppanin mollaamisen puolelle, mikä on Jamin tapauksessa hyvin tuttua. Mikäli joku perustellusti on eri mieltä kun Jami, niin se on aika automaattisesti Jamin mielestä liian nuori ja tyhmä ymmärtämään mistään mitään. Ja kysmys ei ollut musikaalisuudesta, vaan siitä mikä on soitin ja mikä ei. Joka kerta kun olet yrittänyt tätä asiaa määritellä olet mennyt metsään ja on löytynyt esimerkkejä siitä että olet itsesi kanssa eri mieltä. Kuten esim tämä Hammond B3 ja soittimen reagointi soittajan dynamiikkaan. Kyllä iällä, sukupuolella, koolla, värillä jne on väliä. Siis onko näillä enemmän sulle merkitystä kuin ihmisen mielipiteillä? Siltä meinaan vaikuttaa, kun dumaat ihmisten mielipiteitä pelkästään sillä perusteella että he ovat esim. nuorempia kuin sinä. Just niinku Jussilan äitee sanoo: Poijat on poikia mutta meirän Jussi on miäs. Ettekä te siitä mihinkään pääse. Enpä tiedä että tästä asiasta olis kukaan esittänyt minkäänlaista mielipidettä. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Mohla 11.12.2003 16:28:03 (muokattu 11.12.2003 16:28:28) | |
---|
"Mutta eihän Keisarilla ole laisinkaan vaatteita!" Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 11.12.2003 16:30:43 (muokattu 11.12.2003 16:32:04) | |
---|
Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
sami_sumea 11.12.2003 16:38:39 | |
---|
Poikeroiset puhuu oikein porukalla potaskaa. Konserttiflyygelikään ei ole mitään kun poikeroiset väsää koneita. No munattomat on aina pitäny naimista yliarvostettuna juttuna. hähähähähähäh. Kuluvan kauden hauskin mies-palkinnon saajaksi olet kyllä ykkössijalla. ... |
Mikael 11.12.2003 16:41:57 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Juho L 11.12.2003 16:44:31 | |
---|
juuh... tuttua hommaa : ) Ja onhan tuossa vähän samaa näköäkin. Hoho. Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
Nuuskamuikkunen 11.12.2003 19:44:52 | |
---|
Mutta hyvin provo toimii. Kolmatta sivua jo reippaasti. Kahvi on hyvää. |
Henga 11.12.2003 19:51:57 | |
---|
Ja onhan tuossa vähän samaa näköäkin. Hoho. Miten löysitkään? |