Jabbe 01.05.2003 11:43:02 | |
---|
No tarkoitushan oli tehdä niin, että joku tekee basson ja rummut ja sitten siihen päälle jokainen rakentaa oman pätkän. Tässä minusta on huonona puolena se, että tähän ei saa koko konemusiikin kirjoa. Minä olen edelleen sitä mieltä, että tehdään joku DJ-mix tyyppinen tekele. Täältä löytyy varmasti joku osaava tekijä, joka sen miksailun voi ottaa ristikseen. Eli mitä minun nyt pitäisi tehdä tämän projektin eteen? http://www.muusikoiden.net |
Juho L 01.05.2003 14:59:49 | |
---|
Eli mitä minun nyt pitäisi tehdä tämän projektin eteen? Notta en tiedä. Tämä nyt on tällaistä ihme vatvomista. Tee joku pätkä ja katsotaan sitten miten edetään. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Kitaranraiskaaja 03.07.2003 00:54:28 | |
---|
Vauhtia siihen hommaan! Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. |
Jabbe 03.07.2003 11:41:41 | |
---|
Vauhtia siihen hommaan! Notta mikäpä kiire? Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Juho L 03.07.2003 12:23:38 (muokattu 03.07.2003 12:24:26) | |
---|
Notta mikäpä kiire? Notta vatvotahan vielä tovi. Notta kirves rintahan sille joka kiirettä pitää. Joku voisi teherä jonkin MIRI:n rummuille ja bassolle, notta päästäisiin tekemähän. Minä olen sellainen vänksläri, notta minä en saa tuota projektia alulleensa lainkaha. No toisekseen notta millä tekniikalla tämä nyt tehrään? Kaikki samalle taustalle vai RJ-tekniikalla pätkät yhtehen? Pitäisi saara päätettyä. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 03.07.2003 12:58:24 | |
---|
Minäpä päivittelen laitteistoani ennenkuin teen enää mitään ylimääräisiä projekteja. Katso Koskettimet -palsta! Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Mohla 03.07.2003 17:12:49 | |
---|
Mie suan syksyllä katonnii tuon nettiyhteyvven nii sittehä mie alanki paakuttammaa semmosta tunnaria että kuule oksat poekkee vua! Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 03.07.2003 19:29:07 (muokattu 03.07.2003 19:30:51) | |
---|
Mie suan syksyllä katonnii tuon nettiyhteyvven nii sittehä mie alanki paakuttammaa semmosta tunnaria että kuule oksat poekkee vua! No sehän o hyvä, ettänä saat sen yhteyden. Sithehän sithä on thunnaria khaikhille. Minulla oli olevinaan tuossa rauman ja lapin murretta. Mohlalla oli luultavasti karjalan ja savon sekoitusta. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Gandhi 07.08.2003 17:17:20 | |
---|
Tässähän monet miulle ainaski täysin tuntemattomat vääntäjät sopivat yhteistä projektia m.netissä!!! Wov! Juuri näin! Alakulttuuri elää ja voi hyvin! Hienoa! Tuli hyvä olo. PS. Sitten kun jotain (mieluiten tietysti hyvää, uutta ja hienoa) valmistuu, teidän (meidän) täytyy kasata kotivääntäjien (en edes tiedä oletteko kotivääntäjiä) yhteinen "tosi-uugee"-kokoelmälevy...ja dj-miksinä tietenki. "Turha sun on mennä levyliikkeitä kiertään. Sä kuuntelet niin outoo musiikkia, ettei semmosta edes tehdä!" - Tommy da Hill |
Juho L 08.08.2003 11:49:07 (muokattu 08.08.2003 11:49:50) | |
---|
"tosi-uugee"-kokoelmälevy Ok. Tehdään niin uugee, että se, joka laittaa omaan osioonsa edes vähänkin musikaalisia elementtejä, hakataan. Eli kokoelmalevy on niin uugee, ettei siitä löydy edes tahteja. On vain jotain hälyääniä ja jotain analogiraastamista ilman logiikkaa. Osiot ovat niin ugee, että pääasiallinen sävellystyö on tapahtunut arpakuutiolla ja/tai hatullisella numeroita. Tällä tekniikalla ollaan niin uugee, että olleen vain tunnettuja Japanin tosi-uugee piireissä. Ja se on jo aika uugee. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Treplev 08.08.2003 22:05:03 | |
---|
Eikös tätä voisi tehdä samalla tyylillä kuin nuo rokkarit teki omia vingutuksiaan? Joku tekee vaikka biitin, ja sitten siihen voi muut lisätä surinaa ja nurinaa päälle. Jos vaikka nimiä listaan -periaatteella saataisiin tämä käyntiin? |
Mohla 09.08.2003 18:56:52 | |
---|
Tämä on kyllä semmonen ikuisuusproggis, että mulle alkaa olla ihan sama miten tehdään, jos jotain sais aikaan. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 09.08.2003 19:19:43 | |
---|
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Treplev 09.08.2003 19:50:36 | |
---|
|
Treplev 09.08.2003 19:53:18 | |
---|
Mitenkäs tämä nyt menee? Nauhoitetaanko noihin päälle jotain vai mitä häh? Ja mikäs tempo noissa on, ilmeisesti sama kaikissa? Ei vaan nyt taisin tajuta, eli tehdään vaan luuppeja jotka menee a:sta ja tuohon tempoon ja sitten joku miksailee niitä yhteen ja päällekäin...? |
Juho L 09.08.2003 20:35:44 | |
---|
Ei vaan nyt taisin tajuta, eli tehdään vaan luuppeja jotka menee a:sta ja tuohon tempoon ja sitten joku miksailee niitä yhteen ja päällekäin...? Jokainen tekee oman pätkän noista loopeista koostuvalle taustalle ja tehnyt jotain sooloilua ja muuta säätöä siihen päälle. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 09.08.2003 20:37:34 (muokattu 09.08.2003 20:38:31) | |
---|
Mites olis, jos heiteltäis kaikki jotain omia looppeja tänne ja jokainen vois sitten tykönään remixailla niistä jotain, ja laitetaan lopuks kaikki näytille? EDIT: Hyviä luuppeja muuten, hienoa Juho! |
Juho L 09.08.2003 21:12:13 | |
---|
Olisi minulla tuohon vielä sellainen irkkuhuiluosuus, mutta en jaksane nauhoittaa enää. Käyppäs Jabbe koluamassa sähköpostiasi. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Gandhi 10.08.2003 13:00:29 | |
---|
että olleen vain tunnettuja Japanin tosi-uugee piireissä Kuka nyt ei haluis olla uugee Japanin uugee-uugee piireissä? "Turha sun on mennä levyliikkeitä kiertään. Sä kuuntelet niin outoo musiikkia, ettei semmosta edes tehdä!" - Tommy da Hill |
krushing 10.08.2003 14:14:20 | |
---|
Kuka nyt ei haluis olla uugee Japanin uugee-uugee piireissä? Minä haluuan ainakin. Ja semmosia faneja jotka lentää Tokiosta Köyliön Lallintalolle keikalle :D Latailin muuten nuo loopit koneelle, saas nähdä jos jaksaa tehdä niille jotain. |