Juho L 09.02.2003 22:31:21 | |
---|
En jaksanut lukea kaikkia viimeisimpiä kirjoituksia, mutta sen verran kun luin, niin pakka kyllä todeta, että vihdoinkin täällä konemusa-osastollakin on päästy samalle tasolle kuin tuolla hevipalstalla! Pitäähän sitä vähän täälläkin roskata. Muutenhan täällä olisi aivan liian mukavaa käydä. Tätä on kyllä saanut odottaa! Jatkakaa samaan malliin, tämä on kivaa! Hurraa! Hauskuutta kerrakseen tihnun merkeissä. Hei, ja tästä pitää kertoa Jamille, kerrankin tapellaan musiikista, eikä laitteista! Jami kun tulee vielä mukaan, niin sitten on soppaa kerrakseen. EDIT:Luin nuo loputkin, mutta mitäs helvettiä nuo "rauhaa" jutut on? Lisää löylyä kiukaalle! Minun puheenvuoroni oli varmaankin sen verran vakuuttava, että ei kukaan tohtinut enää ryhtyä vänkäämään vastaan. Hähähä. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
H 10.02.2003 08:04:02 | |
---|
Yleisön pyynnöstä. hähähäh:
No ei sitä kukaan tosissaan arvosta. Vaikka se on valkoisen rodun älykkövesojen hyvä harrastus. Jotta hähähähähh. Näin puhuu vanha karvanaama-apina, joka itse ei tajua musiikista mitään! Vähän on pösilö juuttunu 70-luvulle. Hyvä Jami! Jatka samalla linjalla ja osta itselles tikkari. |
Jabbe 10.02.2003 09:34:15 (muokattu 10.02.2003 09:34:30) | |
---|
Ihan kiva että saatiin näinkin vilkas keskustelu aikaan! Mut miks tuo on noin levee prkl!?! Musiikistahan saa tapella, mutta mielestäni se on hiukan turhaa, kaikilla on kuitenkin oma mielipide asiasta. Antaa toisten diggailla kikkelipsytrancea ja toisten sitä "vähemmän kikkeliä psytrancea"... tai ihan mitä vaan. Toisaalta agressiivinenkin teksti on välillä ihan mukavaa luettavaa, jos se vain sisältää asiaa. ;) "Eiku..." |
Mohla 10.02.2003 12:55:14 | |
---|
jos se vain sisältää asiaa. ;) ...niiiiiimmmpä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Mohla 10.02.2003 12:56:45 | |
---|
Näin puhuu vanha karvanaama-apina, joka itse ei tajua musiikista mitään! Vähän on pösilö juuttunu 70-luvulle. Hyvä Jami! Jatka samalla linjalla ja osta itselles tikkari. Huva! Nyt päästiin taas sille heviosaston tasolle. Huoh. Eiköhän lopeteta tämä keskustelu, kun asia on taidettu jo loppuun käsitellä.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 10.02.2003 16:37:41 (muokattu 10.02.2003 16:38:01) | |
---|
Näin puhuu vanha karvanaama-apina, joka itse ei tajua musiikista mitään! Vähän on pösilö juuttunu 70-luvulle. Toivon hartaasti, että olisimmekin jääneet musiikillisesti 70-luvulle. Proge eläisi ja voisi hyvin. Edit: Lauserakenteet. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
JPQ 10.02.2003 16:40:24 | |
---|
Toivon hartaasti, että olisimmekin jääneet musiikillisesti 70-luvulle. Proge eläisi ja voisi hyvin.
Edit: Lauserakenteet. Minäkin kaipaan kyllä aitoja analogeja/rhodesiakin jonkun verran. Vaikka omia ei ole ollut koskaan ja eka VA on vasta kiikarissa joka tällä erää Yamahan PLG150AN kortti. Mutta joskus jatkoksi joku sopiva VA mutta se mikä se tulee olemaan riippuu laitevalmistajista. PS. vasta 1978 syntynyt vaikeasti soitettavan musiikin ystävä joka lienee sukua progellekkin.
|
Jabbe 10.02.2003 20:25:24 | |
---|
Toivon hartaasti, että olisimmekin jääneet musiikillisesti 70-luvulle. Proge eläisi ja voisi hyvin. Onko muuten olemassa KoneProgea? "Eiku..." |
Juho L 10.02.2003 20:52:15 | |
---|
Onko muuten olemassa KoneProgea? Miksipä ei voisi olla. Pelataan koneilla progen säännöillä. Eikös Arsnova (olikohan se noin) ole aika pitkälle konepohjainen? Se Japanilaisten naikkosten bändi. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Jabbe 10.02.2003 20:55:55 | |
---|
Pelataan koneilla progen säännöillä. Progen säännöt? Onko sellaisetkin? Miten koneilla pelataan? Potkitaanko niitä, vai? "Eiku..." |
konemessias 10.02.2003 20:57:48 | |
---|
tämä siis on periaatteessa vähän gallup-henkinen, mutta kiinnostais silti tietää minkälaista konemusaa täällä tehdään/kuunnellaan/arvostetaan jne..?? Ite tykkään industrialista ja noisesta... Teen myös ite noisea,jos ketään kiinnostaa niin www.mikseri.net/konemessias Traumacoma |
Juho L 10.02.2003 22:29:34 | |
---|
Progen säännöt? Onko sellaisetkin? Tähän voisi vastata jotenkin uskomattoman hauskasti, mutta juuri nyt en jaksa, joten kiteytän seuraavasti: Tahtilajit, vähän jazzia maun mukaan ja lisäksi jotain muuta progressiivista. Esimerkiksi jos tekee koneilla version jostain progeklassikosta, niin siinähän sitä koneprogea on. Miten koneilla pelataan? Potkitaanko niitä, vai? Tähänkin voisi vastata jotenkin uskomattoman hauskalla tavalla, mutta edelleenkään en jaksa. Ehkä huomenna sitten. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Jabbe 10.02.2003 22:31:40 (muokattu 10.02.2003 22:31:45) | |
---|
kiteytän seuraavasti: Tahtilajit, vähän jazzia maun mukaan ja lisäksi jotain muuta progressiivista. Esimerkiksi jos tekee koneilla version jostain progeklassikosta, niin siinähän sitä koneprogea on.. Progen säännöt ja määritteleminen on turhaa, mut rupeen kyllä nyt väsäämään koneprogea!!! Odottakaa innolla tuloksia... "Eiku..." |
JPQ 10.02.2003 22:56:57 | |
---|
Onko muuten olemassa KoneProgea? Mitäpä muuta Tangerine Dreamin parhaat levy on sitäpä juuri koneprogea se mun mielestä mun musaakin eniten ehkä kuvaava termi...
|
Juho L 10.02.2003 23:51:26 | |
---|
Mitäpä muuta Tangerine Dreamin parhaat levy on sitäpä juuri koneprogea se mun mielestä mun musaakin eniten ehkä kuvaava termi... Minusta Tangerine Dream on vähän enemmän elektroa/ambienttia. En kylläkään ole kovin syvällisesti tutustunut kyseiseen yhtyeeseen, mutta tuollaisen kuvan olen saanut. Minulla on tuossa kovalevyllä aika nafti versio siitä MIDI-kilpailun kapplaeesta. En ole vielä jaksanut hienosäätää sitä julkaisukuntoon. Kyllä hammond pääsee taas oikeuksiinsa. Hoho. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Juho L 10.02.2003 23:53:34 (muokattu 10.02.2003 23:54:14) | |
---|
Progen säännöt ja määritteleminen on turhaa Sellainen turha nysväys niiden määritelmien kanssa on turhaa. Proge on sitä 60-70-luvun progea. Muu on vaikka jotain uusprogea ja Dream Theather on kikkeliheviä. Pääsinpäs taas asian ytimeen eli kiistelemiseen. "Bring 'em on", sanoi fanttikenraali huitoen raivoisasti kärsällään vellovaa vihollismassaa. Welcome back my friends to the show that never ends! Edit: Lisäsin 60-luvun. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Juho L 10.02.2003 23:58:44 (muokattu 10.02.2003 23:59:07) | |
---|
Pääsinpäs taas asian ytimeen eli kiistelemiseen. "Bring 'em on", sanoi fanttikenraali huitoen raivoisasti kärsällään vellovaa vihollismassaa. Itse itseäni tehostaen etsien silmiäni jostain tuolta lattialta sanon, että fanttikenraalissahan on vaikka aineksia henkilöhahmoksi hulppeaan megajauhuuseeni. Kohtahan siellä on kaikki tarpeellinen, että saadaan aikaan kaikkien kirjallisuustyylien sulatusuuni... Miten tämä taas liittyi aiheeseen? Edit: Pitäisikö mennä nukkumaan? Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
teknis- 11.02.2003 00:31:01 | |
---|
Tähänkin voisi vastata jotenkin uskomattoman hauskalla tavalla, mutta edelleenkään en jaksa. Ehkä huomenna sitten. vähänkö oot hauska heppu! |
Jabbe 11.02.2003 12:22:55 (muokattu 11.02.2003 12:23:43) | |
---|
Sellainen turha nysväys niiden määritelmien kanssa on turhaa. Näin on... Proge on sitä 60-70-luvun progea. Muu on vaikka jotain uusprogea ja Dream Theather on kikkeliheviä. Ja heti alat nysväämään... Ei niillä genreillä ja määritelmillä ole oikeesti mitään väliä. On aivan helvetin tyhmää diggailla vaan jotain tiettyä genreä ja dissata järjestelmällisesti kaikkea muuta. Kukin kuunnelkoon mistä tykkää ja muut jotain muuta. Ei tarvi tapella. Olen tästä asiasta jaksanut jauhaa, ja jauhan edelleenkin. En tietenkään kiellä asioista keskustelemista, sillä jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista niin voitaisiin kaikki vaan olla koko ajan hiljaa. Eriävät mielipiteet synnyttävät mielenkiintoisia keskusteluja, ja on ihan hyvä että ilmaisette omia mielipiteitänne, mutta kunhan teettee sen suht asiallisesti, ja annatte toisillekin tilaa. Toivottavasti tässä oli edes vähän asiaa. Ainakin toin oman mielipiteeni julki... EDIT: kirotusvihreet korjuilin.
"Eiku..." |
Mohla 11.02.2003 12:48:19 | |
---|
Onpa hauska huomata, että täällä on näinkin paljon progeilijoita. Itse sattumalta kuulun myös tuohon pieneen joukkuun. On tullut Wigwamit, Toloset, Tasavallanpresidentit, King Crimsonit, Gentle Giantit yms. kuunneltua aika tehokkaasti. Olen itsekin soitellut vähän noissa progeprojekteissa (jotka on kyllä ollut vielä itseni kasaamia), mutta ei meinaa aina löytyä muusikoita, eikä aikaa. Pitänee varmaan kaivella joku päivä taas noita vanhoja kunnon levyjä esiin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |