Aihe: Suomalaisia rap-artisteja
1 2 3 4 5 6
HenkkaWH
23.02.2004 22:10:50
Eikä kukaan mainitse Steen Christenseniä?!? Ehkä parasta mitä on Suomen naurettavassa rap-maailmassa koskaan tapahtunut.
Life's a bitch and then you die.
Järvihirviö
23.02.2004 23:37:09
Eikä kukaan mainitse Steen Christenseniä?!? Ehkä parasta mitä on Suomen naurettavassa rap-maailmassa koskaan tapahtunut.

Millähän perusteella?
herb
24.02.2004 15:13:48

Tuosta en tiedä, mutta miksi ihmeessä sillä on tuollainen taiteilijanimi?
HenkkaWH
25.02.2004 17:03:53 (muokattu 25.02.2004 17:06:07)
Millähän perusteella?

Steen vie TYYLIT takaisin 90-luvun alun ja keskivälin jenkkeihin, kuitenkaan apinoimatta jenkkejä ja kertomalla omasta lähiympäristöstään. Lisäksi Steen on uskottava, karismaattinen ja "aito".

Salaliittoteoria sai minut lopettamaan pari vuotta kestäneen suomirapin ostolakon ja se on jo jotain.
Gandhi
01.03.2004 11:37:13
Notkea Rotta
Lopetan ennen kuin jatkan.
Insomnia_
02.03.2004 16:28:27

Totta. Lyriikatkin on selkeästi paremmat kun normihiphop-ryhmien tekstitykset. Pitää kai käydä ostamassa se ensimmäinen hiphop-levy levyhyllyyn...
Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas...
fuc
10.03.2004 21:54:30

Ja miksei kukaan maininnut Taakibörstaa?
Tai Edu Kehäkettusen matskuja (esim pastaa & pajautusta), sopii ihmisille jotka ei ota suomiräbä-juttua liian vakavasti.
Ja muutenkin hyvää matskua. Ehkä liian suora sämplelainoja biiseissä kyl.
1005
24.03.2004 21:40:22 (muokattu 24.03.2004 21:43:03)
noi 2 ekaa postausta oli kyllä aivan päin helvettiä.
dance:
Bomfunk
Waldo

SuomiROCK:
KMA
@junkmail

suomifunk:
Tulenkantajat

suomireggae:
soul captain band

muut olivat sinnepäin. tosin, tuo mariskankin levy on aika poppiosastoa, eihän se osaa edes räpätä.
Sa,kke
01.04.2004 17:06:10
Pakko sanoa toi Steen Christensen! Nostan hattua hänelle!! Mutta miksei kukaan oo puhunu mitään Avaimesta? Onhan seki kova äijä! Ehkä ensmäinen joka teki sellasta räppiä mikä muhun iski! No kyllä Fintelligenskin jotain arvoa saa, mutta vain ekalta levyltään, kaikki muu niiltä on melko paskaa :/
funkylord
02.04.2004 02:17:38 (muokattu 03.04.2004 20:48:54)

noi 2 ekaa postausta oli kyllä aivan päin helvettiä.
dance:
Bomfunk
Waldo

Paskaa.... noi kaks voi olla tottakin. mutta, muuten eikös se reggaekin ole vähän niinkun puhelaulua., ja ei se kovin kaukana ole luomiräpistä.

Ja höm. mitä kma:han ja @junkmailiin kuuluu, niin vähän oot poika kuunnellu, jos junkmailia rupiat rockiks vääntämään. Oon junkmailia kuunnellu sen bändin alusta asti, ja tuo radiobiisi on miksattu, vähän hyppyheviin päin uudestaan radiosoittoon, namittaaakseen sillä useampia kuuntelijoita.

Ja tuo suomifunk.... joo jätän sanomatta.¨

vituttaa vain tuommonen
#KK1 Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
maelstrom
03.04.2004 10:23:45
Eikös Avain ole nykyään Azaa tai joku vastaava? Ei kyllä harmainta härpäkettä että miten tuo kirjoitetaan.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Cathi777
05.04.2004 10:26:38

Eikös Avain ole nykyään Azaa tai joku vastaava? Ei kyllä harmainta härpäkettä että miten tuo kirjoitetaan.

Oonko oikeassa, että en huomannut tässä listassa missään vaiheessa Kapteeni-Ääntä... Miten se voi olla mahdollista? Kapteeni- Ääni on loistava. Samoin tuo Steen1 on kanssa todella hyvä. Kannatan aina sellaista räpäytystä, että on jotai sanottavaa. Ei oikein tuollainen fiilistelyräppi jaksa innostaa. Kuitenkin kyse on verbaalisesta musiikista niin kyllä silloin jotain sanottavaa pitää olla tai sitten voi olla hiljaa.
Veri on vettä sakeampaa
ganesha
08.04.2004 15:13:52
Raptori
- Suomi-rapin pioneerit!!!!
HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAH!

ei nää lähiöräppärit sen kaksisempaa lyyristä ilotulittelua ole vielä toistaiseksi mun korviini saanut osumaan.

Ceebrolistic on ainoa mikä ei saa orvaskeden alimpia kerroksia vääntyilemään.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
MrQ
09.04.2004 19:22:58
Suomessa on tasan yksi rap-artisti. Steen 1. Kaikki muut on posereita.
HenkkaWH
10.04.2004 10:58:27

Mulla on semmonen kuva, että Avain olisi lyönyt rukkaset naulaan ja jättänyt rappi-hommat taakseen. Sinäänsä sääli, koska oli jätkässä ainakin potentiaalia, jos ei muuta.
Cathi777
10.04.2004 17:24:05

Mulla on semmonen kuva, että Avain olisi lyönyt rukkaset naulaan ja jättänyt rappi-hommat taakseen. Sinäänsä sääli, koska oli jätkässä ainakin potentiaalia, jos ei muuta.

No ei todellakaan ole vaan toimii juuri tuolla Aza nimellä nykyään. Justhan se uus biisi on soinut radiossa, vaikka kuinka paljon ja syksyyn mennessä on uus levy tulossa. Kannattaa aina ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa laukomaan.
Veri on vettä sakeampaa
HenkkaWH
10.04.2004 20:19:33 (muokattu 10.04.2004 20:31:55)
No ei todellakaan ole vaan toimii juuri tuolla Aza nimellä nykyään. Justhan se uus biisi on soinut radiossa, vaikka kuinka paljon ja syksyyn mennessä on uus levy tulossa. Kannattaa aina ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa laukomaan.

Ei tarvitse ottaa noin tosissaan, luotettavasta lähteestä olin tuon kuullut, mutta virheitä sattuu.

edit: Parhaillaan soi radiossa Azan Leijonaa mä metsästän.
Cathi777
12.04.2004 17:56:48

Ei tarvitse ottaa noin tosissaan, luotettavasta lähteestä olin tuon kuullut, mutta virheitä sattuu.

edit: Parhaillaan soi radiossa Azan Leijonaa mä metsästän.

En mä nyt niin tosissaan sitä ottanut, tykkään vaan kirjoittaa aika provoisoivalla tyylillä.... ;)
Veri on vettä sakeampaa
Anarkiapurilainen
13.04.2004 00:05:16

Suomessa on tasan yksi rap-artisti. Steen 1. Kaikki muut on posereita.

Jahas, musiikkimedian hype on uponnut näköjään Marquusiin ihan kynpillä. Minua Stenkka lähinnä nauratti, suomihopin Timo Rautiainen (joskin kiroilee _jonkun_ verran enemmän).
Cathi777
13.04.2004 10:26:28

Jahas, musiikkimedian hype on uponnut näköjään Marquusiin ihan kynpillä. Minua Stenkka lähinnä nauratti, suomihopin Timo Rautiainen (joskin kiroilee _jonkun_ verran enemmän).

Olen kyllä erimieltä, mun mielestä on hyvä, että on myös niitä rapartisteja joilla on jotain sanottavaa ja provoisointi on myös hyvä keino saada ihmisiä ajattelemaan asioista. Monikaan rapartisti ei tähän pysty vaan sanoitukset on pelkkää diipa daapaa. Paitsi mä epäilen, että moni joka täällä Steeniä arvostelee ei ole oikein perillä siitä missä siinä jutussa todella on kyse.
Veri on vettä sakeampaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)