Jurza 27.08.2005 10:51:22 | |
---|
Siinä on Suomalainen UG räp parhaimmillaan! Cheekit ym. fiilistelijät painukoon v**tuun.... Ehkä toi mun kommentti oli vähän liioittelua.. ihan suht asiallisesti tehtyä kamaahan noi molemmat on, ei siinä mitään. Mut varsinkin toi Lavola UG oli kyllä mun mielestä niin peruskamaa, tollasta on kuultu vaikka kuinka paljon. Henkilökohtasesti haluisin enemmän kuulla kokeellisempaa meininkiä, niin taustoissa ku lyriikoissakin. Tuntuu et kaikki suomi-mc:t räppää ihan samalla saundilla ja tyylillä. |
Boyakasha 29.08.2005 17:08:33 | |
---|
Terveisiä Kontulasta: Notkea Rotta "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Viceroy 31.08.2005 11:07:57 | |
---|
Terveisiä Kontulasta: Notkea Rotta On kyllä hyvää paskaa. Mutta tuleeko Rohtorilta syksyllä todellakin oma levy, kuten mies Itä Meidän -lätyllä lupailee? Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Pitkavirta 05.09.2005 12:14:56 | |
---|
Mitä helvettii? Petos paska räppään? No huhhuh, mikäköhän sä oot arvosteleen sitä? Sinuna pitäsin kyl pääni ihan kiinni. No just sitä helvettii. Lainaan itseäni: No joo, en oo kuullu ku jotain sikavanhoja biisejä joskus lukioaikoina.. Sillon se oli ainakin kamalaa kuraa. En pidä päätäni kiinni, koska mä tiedän mistä mä tykkään, mistä en. Jos sitä kysytään niin voin kai vastata, right? No vittu Petoshan on O.G. Sillä on vitun hyvät läpät. Puhuu suoraan, eikä kaunistele tätä meidän hyvinvointi-yhteiskuntaa. Kaiken lisäksi se osaa räpätä paremmin kuin monet mediassa pyörineet räppärit. Enkä mä vittu sanonu mitää et ei ois oikeutta kritisoida. Toisekseen en kysyny sulta yhtään mitään. Olisin odottanut ko. henkilöltä vähän perusteluja. No mut vittu ei se että joku "on jotain" tee siitä automaagisesti mun mielestä hyvää ? Ja mitä meinaa O.G. ? Höllää nyt hyvä mies sitä nyöriä. Ei tässä mitään kiistelyä tarvi, mä en pidä jostain mistä sinä pidät. Totu siihen. :) Luulin olevani pohjalla nii joku heittää lapion. -L.C.F |
Mohla 02.11.2005 01:47:26 | |
---|
Onko kukaan kuullut Tulenkantajien Hannibalin ja Sopan levyä? Itse sain juuri kaverilta yllättäen lainaan ja yllätyin positiivisesti. Ehkä parhaita suomenkielisiä mitä olen kuullut. Tietty TK:sta olen aina tykännyt. Ehkä sen takia ajattelin, ettei tää voi olla niin hyvä, kun bändi puuttuu taustalta, mutta toimiihan tämä kuin hirvi sateella! Nyt nukkumaan. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Henga 02.11.2005 16:45:11 | |
---|
Onko kukaan kuullut Tulenkantajien Hannibalin ja Sopan levyä? Jeputijep, hyvää matskua. |
Terminaattori 06.12.2005 21:00:16 | |
---|
Hannibalilta & Sopalta uutta levyä tammikuussa. soitellen sotaan |
Hate 16.12.2005 19:47:10 | |
---|
Pääkköset the bull is not here, where is the bull? |
Pitkavirta 30.12.2007 15:33:43 | |
---|
parhaat mun mielestä: Asa Elastinen Steen1:n levyn kuuntelin muutaman kerran läpi. Olkoon vaikka kuinka sanomaa, mutta en tajua, miten joku voi räpätä niin typerän huonosti. En mä kuuntele musiikkia sanoman takia, jos se vaan kuulostaa paskalta. Sama pätee näihin vitun huonoihin petokseen, setä koposeen ym. jauhajiin. Kaikista ärsyttävintä on jos räppärillä ei ole sävelkorvaa, saati sitten rytmitajua. Mut alkuperäseen kysymykseen Yellowmic: -Pyhimys -Jii-Pee -Cheddar ym. http://www.yellowmic.cjb.net ohhoh mitä paskaa on tullu kirjotettua vuosina! stenkkahan on loppuviimein aika kova ja setä on ihan sairaan hauska. eipä juu pitäis olla niin ehdoton :D |
Linnunlaulupuu 11.01.2008 01:21:14 | |
---|
J Riskit - suomalaista grimee/dubsteppia/pörinää. Toimii yllättävän hyvin! Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
obiwan 12.01.2008 10:39:26 (muokattu 12.01.2008 10:41:59) | |
---|
Kaakon Konnia on tullu viimeaikoina luukutettua: http://www.myspace.com/kaakonkonnat Maispeississ ei nyt satu olemaan ne omat levyn suosikit, mut toimii. öö mitäs muita... no nyt jo kuopattu MC Taakibörsta ja kyseisen kollektiivin muukin tuotanto on kolahtanut täysillä jo useamman vuoden. Ukkojen videot on kyl hulvattomia: http://mctb.eskolaah.org/download/ |