mr_b 13.03.2005 21:44:21 (muokattu 13.03.2005 21:45:01) | |
---|
Kraftwerkiltä on tulossa liveDVD nimeltään "Minimum Maximum". http://www.kraftwerk.com kertoo yksityiskohtaiseen tyyliinsä: MINIMUM-MAXIMUM WORLD TOUR LIVE - DOUBLE DVD - DOUBLE CD - MULTICHANNEL SACD - 4 LP BOX MUSIKDATA RALF HÜTTER FLORIAN SCHNEIDER FRITZ HILPERT HENNING SCHMITZ http://kraftwerk.technopop.com.br sanoo lisäksi että Each product offers the complete set of live performance, available in english and german versions. Mitäköhän tuo sekä englanniksi että saksaksi tarkoittaa: kahta eri keikkaa? Eihän noilla kauheasti eroa ole mutta kuitenkin.. No, odotellessa, Coachella 2004: http://www.hushreality.com/kraftwerk/We have ways of making you think. |
Mikael 22.12.2005 14:49:45 (muokattu 22.12.2005 14:51:06) | |
---|
Ostin just tän Live-CD:n ja kuuntelen parasta aikaa... kuulostaa aivan vitun hyvältä : ) Ajatus Kraftwerk-livelevystä tuntui aluksi oudolta mutta kyllä... toimii. Suosittelen : D Keikkakin oli kyllä aivan mahtava, joten toi DVD:kin taitaa mennä hankintalistalle. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
BotneLapio 22.12.2005 16:01:22 | |
---|
Täältä löytyy DVD. Vituttaa vaan, kun mulla ei oo kun DD dekooderi, joutuu kuunteleen tota 2-kanavaisena... -=Botnee!!=- |
Ällistysmies 22.12.2005 19:09:22 | |
---|
Eipä tarvitse enää miettiä, mitä joululahjaksi pyytää! |
man machine 23.12.2005 02:57:58 (muokattu 23.12.2005 03:46:26) | |
---|
Vihdoinkin!Näköjään jo myynnissä cdon.com:issa 32.95€ hintaan-->tilattu ;)? |
JHL 30.12.2005 15:21:53 | |
---|
Tupla-cd on pyörinyt soittimessa jonnin aikaa hyvin tuloksin, aiemmin syksyllä kyselin levykaupasta tuota dvd:tä kun jostain olin huhuja moisesta lukenut, eivät tienneet mitään... Tilaukseen pistin itsekin juuri, tosin play.com:sta. Näyttäisi löytyvän rikkaille tosifaneille myös hauska laatikko jossa on sekä dvd:t että cd:t ja lisäksi 88-sivuinen kovakantinen kiertuekuvakirja... Kukas ostais että muutkin sais selailla? http://www.play.com/play247.asp?pag … amp;cpage=1&pa=cart&Cur=258 ... jos tuo hieman pitkähkö linkki ei jostain syystä toimi,-> play.com -> music dvd, hakusana kraftwerk, löytyy. |
krushing 30.12.2005 15:30:48 | |
---|
Uh, aika suolanen hinta ja tohon tulis vielä tullitkin päälle... Playsta kannattaa muuten tilailla puntahinnoilla, tulee pikkusen halvemmaks. Tässä tapauksessa säästäis n. 7e. |
JHL 31.12.2005 08:34:39 | |
---|
Itse en ole playsta tilaillessani vielä koskaan maksanut tullimaksuja, lähetykset kulkee vain EU:n sisällä. Postimaksut on myöskin laskettu hintaan mukaan. Tuo punta- ja eurohintojen ero on mielenkiintoinen havainto... Pidän mielessä ja valuuttalaskurin käsillä. Kiitos! |
krushing 31.12.2005 15:04:19 | |
---|
Itse en ole playsta tilaillessani vielä koskaan maksanut tullimaksuja, lähetykset kulkee vain EU:n sisällä. Postimaksut on myöskin laskettu hintaan mukaan. Play.comissahan on just se juttu että se sijaitsee Jerseyn saarella, joka EI ole EU-aluetta - eli siinä vaiheessa kun mennää ~50e yli niin paketti saattaa rapsahtaa tulliin. Eri tuotteet lähetetään tästä syystä aina erillisinä paketteina, mutta kallliit yksittäiset tuotteet kuten tämä ovat alttiita tullikettujen valvoville silmille... |
Leikari 01.01.2006 09:34:44 | |
---|
Vihdoinkin!Näköjään jo myynnissä cdon.com:issa 32.95€ hintaan-->tilattu ;)? ostin toissapäivänä Sellon Anttilasta 28,90 - - olihan tuo jo kuukauden päivät kaverin levyltä ripattuna kopiona ollutkin tutustuttavana - - + aikanaan jäähallilla Helsingissä näin Soitetaan jamia! |
vilia 19.01.2006 15:59:39 | |
---|
Itse tilasin DVD:n ennakkoon ja jo ensimmäisellä katselukerralla petyin karvaasti. Nimittäin kuvan- ja paikoitellen äänenlaadussa on todellakin toivomisen varaa. Siis, Viipurin toriltakin saa ton tasosen kiekon. Kuva on suttuinen, ihan kuin kirpparilta ostetuissa VHS-nauhoissa. En usko että perfektionistina tunnettu bändi päästäisi tuollaista markkinoille, joten epäilen tuotteeni viallisuutta. Olen ollut yhteydessä EMI Finlandiin mutta sieltä ei ole vastattu mitään maileihini. DVD:n sisältö on kyllä viiden tähden arvoista, jo Helsingissä koettu tunnelma on saatu hyvin nauhalle. |