Aihe: Kruzweil ME1 1 | |
---|---|
![]() 23.01.2003 13:41:20 | |
Erittäin mielenkiintoinen uusi moduli.. http://www.kurzweilmusicsystems.com/html/micro_ensemble.html | |
![]() 23.01.2003 13:51:07 | |
Itsekkin taisin tätä katsella tai jotain muuta pientä Kurzweilin moduulia ja kysellä jonkin aikaa sitten T-kaupasta mutta kuulemma saatavuus nolla koska euroopan young&chang on konkurssissa. Huom. ei lainannut sanasta sanaan. | |
![]() 23.01.2003 13:51:29 | |
Juu :) Vanha Roland XP-10 voisi lähteä kävelemään ja tuommoinen voisi ollakin uusi kiva tuttavuus esim. | |
![]() 23.01.2003 17:46:45 | |
Tuo vaikkuttaisi ihan mukavalta. Hintakaan ei hirvitä. Onkohan soundit millaiset? Tuon voisi vaikka lätkäistä Alesiksen tilalle, kunhan rahaa ilmaantuu. | |
![]() 23.01.2003 21:56:00 | |
Tuo vaikkuttaisi ihan mukavalta. Hintakaan ei hirvitä. Onkohan soundit millaiset? Tuon voisi vaikka lätkäistä Alesiksen tilalle, kunhan rahaa ilmaantuu. En takaa mutta demoja kuunnellasani pidin niitä nimittäin kuutelin ne mielestäni löytynevät sivulta ja lievenät ihan normaalia kurzweil tasoa ilman muokkausta tälläinen mieli kuva jäi. Eli eräitä parhaita. Ja mikäs Alesis sinulla on ? (minulle et sitä voi myydä) | |
![]() 24.01.2003 11:01:00 | |
Tuo vaikkuttaisi ihan mukavalta. Hintakaan ei hirvitä. Onkohan soundit millaiset? Tuon voisi vaikka lätkäistä Alesiksen tilalle, kunhan rahaa ilmaantuu. SoundOnSound: A flawed masterpiece; it's unbeatable value, and on its sounds alone, it's a must-have unit, but the unhelpful manual and MIDI implementation means you're on a voyage of discovery as to what it can do. It's capable of far more than at first sight. Erityisesti kehuvat akustista pianoa, rhodesia ja wurlikkaa. Rumpusoundit saavat myös kiitosta, samoin kuin viulut ja padit. | |
![]() 24.01.2003 12:14:09 | |
SoundOnSound: A flawed masterpiece; it's unbeatable value, and on its sounds alone, it's a must-have unit, but the unhelpful manual and MIDI implementation means you're on a voyage of discovery as to what it can do. It's capable of far more than at first sight. Tämähän ei tuottane minulle vaikeuksia, sillä omaan Dilbert-tyylisen ominaisuuden tulla hyvin toimeen teknisten laitteiden kanssa. Tähän värkkiin pitää tutustua. | |
![]() 25.01.2003 16:06:18 | |
Ja mikäs Alesis sinulla on ? (minulle et sitä voi myydä) Alesis QS7 ja sinähän sen myös ostat kerta kysyit. Hinnaksi määrään 2500€. Päätin juuri, että Alesis lähtee heti, kun löydän tuon värkin jostain. | |
![]() 25.01.2003 17:54:35 | |
Alesis QS7 ja sinähän sen myös ostat kerta kysyit. Hinnaksi määrään 2500€. Päätin juuri, että Alesis lähtee heti, kun löydän tuon värkin jostain. Eipäs pelleillä. Terveisin Entinen Alesiksen synan omistaja. | |
![]() 26.01.2003 14:24:35 | |
Eipäs pelleillä. Kuka sanoin, että minä pelleilen? Minä en pelleile ikinä! Terveisin Entinen Alesiksen synan omistaja. Tarkoittanette siis tuleva Alesiksen omistaja? | |
![]() 26.01.2003 16:12:29 | |
Kuka sanoin, että minä pelleilen? Minä en pelleile ikinä! Tuossa kait piti lukea Kuka sanoo. Tarkoittanette siis tuleva Alesiksen omistaja? En tosiaankaan. Ja pelleily tosiaankin saisi loppua siis tälläinen ei hauska. PS. Oikeasti hyvät vitsit ymmärrän. | |
![]() 26.01.2003 17:24:15 | |
Tuossa kait piti lukea Kuka sanoo. Notta niinpäs pitikin. En tosiaankaan. Ja pelleily tosiaankin saisi loppua siis tälläinen ei hauska. PS. Oikeasti hyvät vitsit ymmärrän. No eihän nyt tällaisesta voi pejästyä ellei sitten Alesiksen omistaminen ole tuottanut traumoja. Sen kyllä ymmärtäisin. | |
![]() 26.01.2003 18:50:12 | |
Notta niinpäs pitikin. No eihän nyt tällaisesta voi pejästyä ellei sitten Alesiksen omistaminen ole tuottanut traumoja. Sen kyllä ymmärtäisin. No voi tätä pelästyä kyllä muutenkin ja kirjoitetaan "mustaan vihkoon" sinun kohdallesi että sinulla outohuumori. (Ei se mikään minuus ole mutta tiedän jatkossa että ainakaan heti raivostu) | |
![]() 29.01.2003 16:18:18 | |
Kysymyksen poikanen: Kuulostaako ME-1 samalta kuin PC2? Kyyneleet silmissä kuuntelin PC2:n demoja (orkesteridemo oli suorastaan vakuuttava) ja tässähän alkaa hävettämänä QS7:n puolesta. Toivottavasti tuohon ME-1:n ilmestyy editorisofta. Eikös se tällä hetkellä roiku pelkkien presettien varassa? | |
![]() 29.01.2003 17:31:52 | |
Kysymyksen poikanen: Kuulostaako ME-1 samalta kuin PC2? Kyyneleet silmissä kuuntelin PC2:n demoja (orkesteridemo oli suorastaan vakuuttava) ja tässähän alkaa hävettämänä QS7:n puolesta. Toivottavasti tuohon ME-1:n ilmestyy editorisofta. Eikös se tällä hetkellä roiku pelkkien presettien varassa? Roikkunee vallankin jos en väärin käsitä eli pelkään pahoin että presetti loota. Ja Roland M-OC1:den (noin sama kuin eka orkesteri kortti) omistajanikin nuo orkesteri demot oli nameja. Mutta tuo ME1 en tiedä varmaksi sisältääkö se orkesteri osastoa. Ja saiko siihen jonkun noista Kurzweilin laajennus korteista kiinni. Joista yksi oli orkesteri kortti ja noin kaksi muuta. En ole vähään aikaan seuraillut eli en tiedä. | |
![]() 29.01.2003 18:25:39 (muokattu 29.01.2003 18:39:12) | |
Mutta tuo ME1 en tiedä varmaksi sisältääkö se orkesteri osastoa. Ainakin sivulla puhuttiin, notta se on täysin PC2-phjainen ja sisältää kaikki PC2:n samplet. Siitä ei kyllä ole tietoa, notta oliko se orkesteridemo perussoundeilla tehty vai oliko se jonkin laajennuskortin demo. Herkulliselta se joka tapauksessa kuulosti. Edit: Notta sehän olikin Orchestral ROM -demo. Pahus. Olin imutellut sen ftp:n kautta ja tuolla sivuillahan oli demojen tarkemmat kuvaukset. | |
![]() 29.01.2003 19:58:16 | |
Ainakin sivulla puhuttiin, notta se on täysin PC2-phjainen ja sisältää kaikki PC2:n samplet. Siitä ei kyllä ole tietoa, notta oliko se orkesteridemo perussoundeilla tehty vai oliko se jonkin laajennuskortin demo. Herkulliselta se joka tapauksessa kuulosti. Edit: Notta sehän olikin Orchestral ROM -demo. Pahus. Olin imutellut sen ftp:n kautta ja tuolla sivuillahan oli demojen tarkemmat kuvaukset. No PC2 ole kallis sekään kurzweiliksi jos kurzweil on niin hyvä kun olen käsittänyt. Mutta jotain Kurzweil K1300:sta kaipaisin. Eli jotain max. 1000euron perus kurzweilia vaikka supistellulla enginellä ja tietenkin räkkiin. vaikka edes 24nuotin polyfonialla. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)