Heips! Jos tämä on ihan väärä palsta tällaiselle viestille, niin toivon vinkkejä siitä, missä tälläisestä aiheesta kannattaisi jutustella. Olen viimeisen puolen vuoden aikana kiinnostunut enenevässä määrin elektroakustisesta musiikista, ja musiikin tekemisestä ylipäätään. Olen tällä alalla kuitenkin varsin noviisi, ja tarvitsisin rinnalleni jonkun jonka kanssa tehdä yhteistyötä. Minulla on kirjoittajatausta ja seitsemän vuotta kuoroa takana, ja tahtoisin hyödyntää näitä osaamisalojani. Pöydällä lepää tällä hetkellä kaksi biisiä, joiden kanssa olen umpikujassa. Käytännössä minulla on siis lyriikat ja nuoteiksi kirjoitettuna melodia, mutta that's it. Olen koettanut opetella käyttämään musiikinteko-ohjelmia laidasta laitaan, mutta suoraan sanottuna olen siinä aivan susip*ska. Harmittaa etten pääse projektissa eteenpäin, koska omat taitoni tulevat vastaan. Etsin siis pääasiassa elektoakustisesta musiikista kiinnostunutta tekijää, jolla on musiikintekemisen taito, mutta puuttuu vokalisti. Täällä olisi tarjolla tekstintuottaja/ naisvokalisti. Minulta itseltäni löytyy mikki, ja yhteistyötä olisi helppo tehdä verkon yli. :) Jos kiinnostuit missään määrin, niin ole rohkeati yhteydessä katriina.kau at gmail.com! |
Uh, ja sellainen unohtui vielä sanoa, että työskentelen av-alalla, joten haaveissa olisi myös tehdä laadukas musiikkivideo, jos sellainen tulee ajankohtaiseksi. :) Mutta kaikki tämä siis on tarkoitus toteuttaa ilman otsaryppyjä. Vakavasti ja kaikkeni antaen, mutta ei silti vakavalla naamalla. |