Mä voisin laittaa tähän pelkän linkin biisiin, mutta ei kukaan kuitenkaan avaisi sitä, joten pyysin itse artistia kertomaan taustaa.
Moon Dust (Petri Kiviniemi) tekee musiikkia yhteistyössä muiden muusikoiden kanssa ja käyttää biiseissään vierailevia laulajia
Petri:
Rakensin muutamia vuosia sitten pienen kotistudion ostin soittimia (pääosin syntetisaattoreita, rumpukoneita..) ja talletusvälineitä. 5 vuotta sitten lähetin ensimmäiset tallenteeni Soundcloud palvelimelle Moon Dust nimellä. Pikku hiljaa ihmiset löysivät musiikkini ja osa Soundcloudissa olevista Artisteista moni halusi työskennellä kanssani. Netin välityksellä olen ollut eri tekijöihin yhteydessä. Vocalisteja, kitaristeja, jazz bändejä, runoilijoita ym ym.. Todella monipuolista..myös klassista musiikkia olen tehnyt. Meiltä valmistuu piakkoin mm.Neoklassinen albumi Argentiinalaisen sopraanon Ana Magiarin kanssa. Hänen tutorinaan on toiminut mm. Tarja Turunen Suomesta.
Musiikkia on Youtubessa, Soundcloudissa, Bandcampissa, Spotifyssa..
Tässä linkkinä biisi, jossa vieraili Saksalainen laulaja Neli Coco. Neli kuuli instrumentaalin ja innostui heti tekemään sitä kappaleen. Idea syntyi nopeasti.
https://open.spotify.com/track/4mZh … hDGGqWclY?si=DiUoQo8FSOK_jh7qDNaD8A