Muusikoiden.net
16.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssi kanssain
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
sonorman
20.02.2019 23:12:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sillä on "rakkovika" ja kus...ettaa koko ajan eikä pääse lirulle.
 
EP
20.02.2019 23:21:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai ne lähetykset alkoi jo, jäi kattomati!
 
Sax-pappa
21.02.2019 09:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Ai ne lähetykset alkoi jo, jäi kattomati!
 
Eikös lauantaina tule aina uusinta, vai muistanko väärin?
 
sonorman
21.02.2019 10:12:47 (muokattu 21.02.2019 10:18:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tulee klo. 10-11 ja lauantaina klo.20.00
 
EP
21.02.2019 13:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sonorman: Tänään tulee klo. 10-11 ja lauantaina klo.20.00
 
Jaaha, no lauantaina sitten ..saunan jälkeen! :D
 
WanhaWetäjä
21.02.2019 14:15:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eivät taida enää laitella noita "Permato" palvelimelle, ei ainakaan vielä näy. Viime kauden jaksot näkyivät seuraavana päivänä, olisiko nyt niin että lukuisat uusinnat korvaavat tuon palvelun, kenties.
 
No, voihan noita jaksoja tallentaa koneelle ja katsoa pätkinä, ei tarvi kärvistellä turhaan koko ohjelmaa ja mainokset voi kelata yli.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Sax-pappa
21.02.2019 16:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä:
No, voihan noita jaksoja tallentaa koneelle ja katsoa pätkinä, ei tarvi kärvistellä turhaan koko ohjelmaa ja mainokset voi kelata yli.

 
Näin minä aina teen. Voi mainokset ja turhat löpinät kelata 16x nopeudella.
 
EP
21.02.2019 17:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sax-pappa: Näin minä aina teen. Voi mainokset ja turhat löpinät kelata 16x nopeudella.
 
Älkääs ny ne o niin ihania.
Varsinkin se saunamainos ja autoliike! ..voi helevetti, että alkaa vit*uttammaan! :D
 
sonorman
21.02.2019 19:42:17 (muokattu 21.02.2019 19:44:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tallentava digiboxi on kätevä onneksi olin tallentanut,alussa oli Eija Kantola jonka laulusta olen tykännyt mutta kakkosessa tuli daavitsainen, mitä on naiselle tapahtunut.Raihnasen näkönen oli (oliko matokuuri takana?), näytti janottavan enkä ole koskaan sen laulusta+tyylistä tykännä poikki oli laitettava.
 
EP
23.02.2019 21:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sonorman: Tallentava digiboxi on kätevä onneksi olin tallentanut,alussa oli Eija Kantola jonka laulusta olen tykännyt mutta kakkosessa tuli daavitsainen, mitä on naiselle tapahtunut.Raihnasen näkönen oli (oliko matokuuri takana?), näytti janottavan enkä ole koskaan sen laulusta+tyylistä tykännä poikki oli laitettava.
 
Hitsi nyt ehdin katsomaan, puolesta välistä vaan tosin..
 
Päinvastoin Taavitsainenhan oli ihan Good-looking. paitsi tainnu facensa polttaa siellä etelässä :D ..ja muutenkin hyvissä fiiliksissä, yllätyin! :)
 
Kantola aina tosi hyvä ja pänti helkutin hyvä kuten aina.
 
Tässä ny ensi vaikutelmat..
 
Päivystäväbasisti
24.02.2019 10:08:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni kevennys vakavoituneeseen keskusteluun, jos sallitte?
 
Pahoittelut myös siitä, että linkki EI SISÄLLÄ Halpafilmi Oy:n väsäämiä sauna, tms. valesokkeli mainoksia!
 

 
https://youtu.be/WVB2wTHdVgE
 
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
levesinet
24.02.2019 12:28:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geggo: https://youtu.be/WVB2wTHdVgE
Ilmiömäinen sormitekniikka kohdassa 2:09.
 
WanhaWetäjä
24.02.2019 12:42:35 (muokattu 24.02.2019 12:49:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Hitsi nyt ehdin katsomaan, puolesta välistä vaan tosin..
 
http://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=13291116 Tuleehan ne tuoltakin, vähän jälkijunassa tosin.
 
EDIT kandee katsoa ilman ääntä ja seurata vain tanssijoita, on melko totista touhua ja melkosta venkoilua ja väki on vanhaa, ei ihme että nuorta väkeä ei moinen kiinnosta.
Toki vanha olen itsekkin mutta ilmeisesti mieleltäni nuori koska koen paritanssin erittäin kummallisena toimintana.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
EP
24.02.2019 13:12:49 (muokattu 24.02.2019 13:14:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geggo: Pieni kevennys vakavoituneeseen keskusteluun, jos sallitte?
 
Pahoittelut myös siitä, että linkki EI SISÄLLÄ Halpafilmi Oy:n väsäämiä sauna, tms. valesokkeli mainoksia!
 

 
https://youtu.be/WVB2wTHdVgE

 
Jep, tää on huippu! Hahahahaaa!
 
E: Ei tullu sauna, valesokkeli eikä autoliike mainosta
..sormi oli kyllä napilla koko ajan!
 
pelkonen
06.03.2019 21:49:09 (muokattu 06.03.2019 22:00:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas ikävä kuunnella Raiskin hengitysvaikeuksia...
 
"Soittaminen on kuin Kenoa pelaisi: yksi osuu kohdalleen ja loput viereiseen".
EP
07.03.2019 13:58:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pelkonen: Onpas ikävä kuunnella Raiskin hengitysvaikeuksia...
 
Mites nää ny oikeen menee?
Koska uusinta, ettää tietää käärästä matot rullalle! Hah! :D
 
sonorman
07.03.2019 14:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauvvantaina klo.20.00,enpä taita katsoa on muuta vähän vilikasin kun tuli aikasemmin mutta ei kiinnosta.
 
WanhaWetäjä
07.03.2019 15:41:19 (muokattu 07.03.2019 15:42:25)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä bandissa pitää olla kiipparit, midikurtulla esim pianojutut jää kyllä aika ohkaisiksi.
Yhessä biisissa kitaristin ns "heviosio" oli kyllä jo likellä freejatsia, aikamoista.
 
Keikoilla on ihan kiva käydä ja soittaminen on mukavaa mutta kun näkee kokonaiskuvan (esiintyjät&tanssijat) ikäänkuin ulkopuolisena tarkkailijana niin se on ihan eri juttu ja ei ole enää niin kivaa. Ehkä tämän takia en ole koskaan käynyt tansseissa ja tanssikapakatkin ovat olleet vain työpaikkoja.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
KoskPaavo
07.03.2019 20:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Kyllä bandissa pitää olla kiipparit, midikurtulla esim pianojutut jää kyllä aika ohkaisiksi.
Yhessä biisissa kitaristin ns "heviosio" oli kyllä jo likellä freejatsia, aikamoista.
 
Keikoilla on ihan kiva käydä ja soittaminen on mukavaa mutta kun näkee kokonaiskuvan (esiintyjät&tanssijat) ikäänkuin ulkopuolisena tarkkailijana niin se on ihan eri juttu ja ei ole enää niin kivaa. Ehkä tämän takia en ole koskaan käynyt tansseissa ja tanssikapakatkin ovat olleet vain työpaikkoja.

 
Onhan se noin, itse olen toistaiseksi(heh ja hih=)soittanut jotain 7000 keikkaa mitä erikoisimmissa paikoissa , viimeisenä kymmenenä vuonna olen hartaasti toivonut ettei vaan joku sivullinen olis vaan kuvannut ja jakanut niitä esityksiä minnekään avaruuksiin. Ne yksittäiset jutut mielestäni kuuluu vaan siihen riemulatoon mihin meidät on ostettu.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
sonorman
07.03.2019 21:48:18 (muokattu 07.03.2019 21:53:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se midikurttu paholaisen keksintö mutta myös terveydellinen hyöty, vähentää vetoa polviin ja reisiin näin vähentäen reumatismin saanti mahdollisuutta.-80 luvulla soitin parissa porukassa jossa midiboxi hanuristilla oli se touhu kuin sikaa tapettaisi.Ja olihan niitä hanuristeille tehtyjä soittopukkeja istui kuin häränselässä.Toisaalta se pystyhieronta tanssiplaattialla on hyvää esileikkiä nytkin kun vilkasin tanssi kanssain ohjelmaa niin yksi kottarainen veivasi perää semmosella vimmalla notta.Harrastajasoittajana tuli 37v aikana monenmoista paikkaa nähtyä nyt onneksi on harvempaa kyyti kylille.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «