Muusikoiden.net
10.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Neljänsuora
1
RogerMoore
19.08.2016 14:46:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin juuri heidän uusimman biisin Soittakaa Kuurankukkaa. Onko tämä enää tanssimusiikkia? Itse tykkään bändistä mutta aika väliinputoajia ovat. Ei humppaa muttei nuorisomusiikkiakaan. Keskustelua tästä.
 
Eläkeläissoittaja
19.08.2016 14:48:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaavaa toimintaa.
 
EP
19.08.2016 16:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan tuota tanssia ja siinä on melodiaakin, tykkään!
Hauskat sanat: "Kuurankukkaa soittakaa kuurankukkaa, sä oot mulle se oikee. Me joka talvi käytäis jossain kaukana ja Tuurin kyläkauppaan mentäis asuntoautolla!" :D
 
artope
19.08.2016 16:24:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttuva biisi. Ja tän päivän trendin mukaisesti melkeen räppäystäkin mukana. Ja onhan toi kova livebändi. Vaimoki tykkää.
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Eläkeläissoittaja
19.08.2016 18:51:55 (muokattu 19.08.2016 18:52:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä se, että Hallikaisen Joel ja Koivusalon Timo olivat ristelyisäntinä valkoisilla laivoilla aikoinaan ennen 'Tuttu juttu"-ohjelmaansa, josta jo siellä laivoilla hieman vihjailivatkin meille säestäjilleen.
Huippuhyviä tyyppejä. Joel on nykyisin vielä hyvä ystäväni ja oman genrelinjansa löytänyt, kuten on Timokin. He ovat suosionsa ansainneet kumpainenkin. :)
 
Eläkeläissoittaja
19.08.2016 18:58:14 (muokattu 19.08.2016 20:05:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä, että nämä nykyiset tanssimusiikkipändit ovat kauttaaltaan erittäin hyviä, joita on kiva kuulla. itse en enää tanssipaikoilla käy, saatikka soita missään pändissä kuin vain pajassani biisejäni värkätessni koneillani, mutta jos joillekin noista saisi vielä oman biisini kaupattua ohjelmistoihinsa, niin olishan sekin jo yksi virstanpylväs urallani. Saattaa olla, että näin on ehkä käymässäkin.
Ihailtavaa on myöskin komppiryhmien työskentely elikä basisti rumpali-yhteistyö, jonka etenkin huomaa tangoja soitettaessa. Ennen ei aina ollut noin. Tiedän, kun itsekin bassoineni aikoinaan rumpalimme kanssa etenkin tangoissa kanssaan kompuroin. ;-)
 
EP
19.08.2016 20:18:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan biisiin idea tullu jollain keikalla pyynnöstä soittakaa "Kuurankukkaa"?
 
Eläkeläissoittaja
19.08.2016 20:29:50 (muokattu 19.08.2016 20:30:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Onkohan biisiin idea tullu jollain keikalla pyynnöstä soittakaa "Kuurankukkaa"?
 
Ehkäpä. Kuka lienee sen päähänsä iskostanut ja rallin rakentanut.
 
Tarina tähän ko. biisistä jatkumona.
 
Kerran keikkareissuktamme tullessamme Varkaudesta, päätimme laittaa kisan pystyyn 'Kuurankukka'-biisin b-osan uussanoituksesta. Voitin kisan, josta olen stanan ylpeä.
 
Se menee näin:
 
"Kun ei kuksittavaa enää tahdo löytää täältäpäin,
siksi autan itseäin mä kädelläin."
 
Palkintoa en saanut. ;-)
 
Anonymous-jazz
20.08.2016 01:37:29 (muokattu 20.08.2016 01:40:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran sattunut olemaan samaan aikaan keikalla kuin he ja toimivaa settiä. Ei mulla muuta.
 
Onhan niiden levyt toki hieman ylituotettuja, mutta se kuuluukin tuohon pop-humpan genreen. Ei muuten voi rakentaa kaupallisesti menestyvää tanssibändiä. Sen takia Souvareiden levyt eivät soi Radio Novalla.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «