Muusikoiden.net
11.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikko ja huumeet
1
KanttoriPiiparinen
06.07.2014 08:57:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otanpa tuon "Kännissä Keikalla" säikeen rinnalle vielä tämänkin aiheen. Itse en tiedä mitään koko huumetouhusta yhtä satunnaista hassis-kokeilua lukuunottamatta. Sekin sattui joskus 80-luvulla, joten rikos lienee jo vanhentunut.
 
Kuinka on arvoisa raati? Onko tullut törmäiltyä soittajiin, jotka vetävät jotain muutakin kuin pieniä hörppyjä työpullosta? Omat kokemukseni asiasta ovat 70-luvulta, jolloin meillä viattomassa Suomessa näytti vallinneen jonkinlainen huume-buumi. Porukat kehuivat kyseenalaisista aikaansaannoksistaan aivan ihme tarinoita. Itse en oikein jaksanut uskoa moisiin kertomuksiin. Olen toki itsekin nähnyt lauteilla sekoamisia:
 
Kitaristimme, joka kokeili vähän kaikkea saattoi saada ihmeellisiä peikkokohtauksia kesken keikan on nykyisin R.I.P. mutta samaa harrastanut basistimme notkuu vielä joten-kuten elämässä kiinni.
 
Miten on nyt? Lukisin mielelläni kertomuksia ja mielipiteitä teiltä, arvoisat muusikot.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
hoomollinen
06.07.2014 19:23:40 (muokattu 06.07.2014 19:24:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kerrottakoon nyt sitten tässä. Alibin keikka -75. Töräykset siinä hetki ennen keikkaa. Sitten lauteille virittämään kitaraa. Piti pyytää kiipparistia virittämään kitara, kun en kuullut viritintä kääntäessäni, nouseeko vai laskeeko ääni. Rikos kanssa vanhentunut.
 
Brownie
06.07.2014 22:06:16 (muokattu 06.07.2014 22:07:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en tiennyt, että Suomessa on huumeiden käyttö laitonta. En käytä mitään, mutta oon kyllä kokeillut.
 
Se ei muuten se ''työpullosta'' naukkailukaan ole mitään vaaratonta touhua. Ei tosiaankaan. Tai tietty ihmiset on erilaisia, mutta jos se piru saa vallan, niin...
 
Prophet
06.07.2014 23:07:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: Se ei muuten se ''työpullosta'' naukkailukaan ole mitään vaaratonta touhua. Ei tosiaankaan. Tai tietty ihmiset on erilaisia, mutta jos se piru saa vallan, niin...
 
Työpullona oli joskus kovimmista kovinta, Altia ETAX Aas 99.5% punavalkoisin etiketein (ei saanut piru valtaa).
 
Eläkeläissoittaja
07.07.2014 07:00:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman kerran ainoastaan alkoholista jonkin verran huumaantuneena olen ollut keikalla aikoinani. Ei jäänyt tavaksi kuitenkaan. Mitään muita mömmöjä en ole käyttänyt koskaan, enkä polttanut tupakkaa, kun sekin jäi yhteen kokeiluun varhaisnuorena.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «