Muusikoiden.net
10.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: X-Factor
1 2 3 4
Thefish
31.01.2010 21:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Ei ollu Iku oikein vedossa?? Tuomarit tyrmäs heti kärkeen...
 
Voi vittu että toi tussimies on tyhmä.
 
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
mack the knife
31.01.2010 22:43:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankoprinssi: Ensi sunnuntaina on mukana kisassa myös 80-luvun Pori-rockin legenda: Iku Tukiainen (ex Kinsky, Villi Linja, NeumanDuo jne...). Saas nähdä miten miten kokeneen rokkarin käy.
 
No, ei se osannu kyllä laulaa yhtään. Samanlaista kuulee joka kuppilan karaokessa.
 
COVS n:o 1.
isojussi
31.01.2010 23:35:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: No, ei se osannu kyllä laulaa yhtään. Samanlaista kuulee joka kuppilan karaokessa.
 
Sopii hyvin Niemis-Pertin kaverille. Oliko vielä erinomasen leuhkakin?
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Tankero
31.01.2010 23:36:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Sopii hyvin Niemis-Pertin kaverille. Oliko vielä erinomasen leuhkakin?
 
HOHO. Asiaa
 
Humppajyrä
isojussi
31.01.2010 23:37:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: HOHO. Asiaa
 
Kerran olen ollut taiteilija Niemisen kanssa tekemisissä - ja se riitti!
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
baron
31.01.2010 23:54:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Kerran olen ollut taiteilija Niemisen kanssa tekemisissä - ja se riitti!
 
Ai, mä oon tavannut sen useasti kun se on ollut koiraansa kusettamassa eikä mitenkään leuhkasti.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
isojussi
01.02.2010 00:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Ai, mä oon tavannut sen useasti kun se on ollut koiraansa kusettamassa eikä mitenkään leuhkasti.
 
Puudeli, oletan?
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Eddy
01.02.2010 00:29:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Voi vittu että toi tussimies on tyhmä.
 
No ei kyllä ollut ihan kaikki inkkarit kanootissa tolla viulu-leidilläkään ("kivat" botox-huulet). Tosta vanhemmasta herrasmiehestä en vielä muodosta käsitystä, koska olin puhelimessa herran kommentoidessa. Tän x-factoryn alle katsoin american idolin ja tää jäi valitettavasti aika pahasti jalkoihin niin esiintyjien, kuin tuomarienkin osalta.
 
Koskettelen soittimia...
baron
01.02.2010 00:45:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Puudeli, oletan?
 
En oo varma mutta aika iso, oisko ollut tanskan doggi?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
isojussi
01.02.2010 00:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: En oo varma mutta aika iso, oisko ollut tanskan doggi?
 
Niijjuu - pitäähän joka perheessä ees yks äijä olla....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
tarmo
01.02.2010 08:49:01 (muokattu 01.02.2010 08:49:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Voi vittu että toi tussimies on tyhmä.
 
Allekirjoitan. Ja lisään vielä, että aivan totaalisen kuutamolla musiikista yms. Sääli, että tollanen beeluokan mukahauska radiojuontaja päästetään arvioimaan laulajia, kun ei sen kommenteissa ole päätä eikä häntää. Pohjanoteeraus oli kun se dumas sitä yhtä laulajaa ylimieliseksi... (pata kattilaa ja silleen). Synkää, jos aletaan arvostelemaan käytöstä sen perusteella, miten esiintyy laulaessaan. Sitähän voi kehittää, ja parempi toisaalta edes yrittää ja ampua vaikka yli, kuin mennä vaan vetämään perussuoritus. Mut ehkäpä tussimies on tuolla pitämässä huolen siitä, että ohjelma tuottaa tylsiä ja korkeintaan karaoketasoisia akteja musamarkkinoille.
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
Musiikkia korville
01.02.2010 09:35:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkähän ihmeen takia ne laski sen vanhemman rouvan jatkoon?
 
By: MK
artope
01.02.2010 10:03:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkia korville: Minkähän ihmeen takia ne laski sen vanhemman rouvan jatkoon?
 
Niimpä. Se avausjakson nurkkatansseissa launanut neito olisi pitänyt kanssa päästä jatkoon noilla perustein...
 
Mielestäni Idols oli "järkevämmän oloinen" kilpailu. Aika junnaavaa seurata vaan tuomareita tässä formaatissa. Siis aika vähän vielä näytetty kilpailijoita...
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
tarmo
07.02.2010 20:34:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiiiiieeeesssuuuuuss mitä kakkaa. Kakkaa. Kakkaa.
 
X-Factor 1 - Idols 0. Ei mahda mitään, mutta valttina tässä ohjelmassa on myötähäpeä tuomaristoa kohtaan kilpailijoiden lisäksi. Tuplahäpiä.
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
pekkajau
07.02.2010 21:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helevetin hyvää huumoria ja parasta viihdettä koko tuo ohjelma. Minua ainakin nauratti ihan simona. Tuomarit ovat vielä todella tykättyjä... kunhan ensin kansa älyää tuon ohjelman jujun. Tuo ei ole mikään Lappeenrannan laulukilpailu!
 
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
walttoni
10.02.2010 16:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tussipoika saattaa saada kenkää,väitetään hänellä olleen uusnatsiyhteyksiä.
 
COVS2.
isojussi
10.02.2010 16:45:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Tussipoika saattaa saada kenkää,väitetään hänellä olleen uusnatsiyhteyksiä.
 
Semmonenko riittää irtisanomisen syyks? Notta on jossain henneriporukoissa pyäriny? No sinne se kieltämäti sopiikin. Huvittava tapaus kaiken kaikkiaan....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
10.02.2010 16:57:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Semmonenko riittää irtisanomisen syyks? Notta on jossain henneriporukoissa pyäriny? No sinne se kieltämäti sopiikin. Huvittava tapaus kaiken kaikkiaan....
 
En mä sitä artikkelia lukenut sen tarkemmin, IS:n lööpissä luki että "Potkut uhkaa".
 
COVS2.
isojussi
10.02.2010 19:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: En mä sitä artikkelia lukenut sen tarkemmin, IS:n lööpissä luki että "Potkut uhkaa".
 
Mutta sinänsä sopii siihen mummojenotkija porukkaan muitten reppahousujen sekaan....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
03.03.2010 21:20:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko siellä ketään muita varteenotettavia, kuin se katusoittaja? Jäi monta jaksoa katsomatta.
 
COVS2.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «