Aihe: Anna Eriksson
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Bardi
28.11.2005 12:25:55
Vaikka Anna Eriksoon yrittää karistaa itsestään iskelmätähden viittaa niin kirjoitan hänestä kuitenkin tälle tanssimusiiki-osastolle.

Katsoin lauantaina TV:stä hänen Tamperetalolla nauhoitettua konserttiaan ja yksi havainto jäi mieleen sinänsä ihan asiallisesta konsertista. Havainto on se, että Anna Eriksson on ihmisenä erittäin epävarma itsestään ja etenkin ulkonäöstään ja kaikein eniten naisellisuudestaan. Olihan ne esiintymisasut ihan suurella työllä tehtyjä, mutta jotenkin tuli fiilis, että artisti hieman häpesi eikä asettanut itseään kunnolla tyrkylle. Kameraan hän katsoi tyhjällä katsella ja ei osannut tippaakaan flirttailla sen eikä muutenkaan yleisön kanssa. Kun ulkonäköä on kuitenkin suotu ihan mukavasti niin tuli sellainen olo, että kukaan ei ole koskaan opastanut häntä lavaesiintymisessä tai siten oppi on ollut aivan väärää.

Olen nähnyt Erikssonin Helsingin katukuvassa useita kertoja ja olen aina ihmetellyt hänen suttuista habitustaan. Lavaesiintyminen sopii yhteen aiempien havaintojeni kanssa.

Tämä on nyt aika ulkomusiikillinen juttu, mutta kun on kyse kansan viihdyttämisestä niin artistin pitäisi käyttää 100% niitä avuja, joita hänelle on suotu.
ninmari
28.11.2005 12:29:46
On tainnut olla jossain arvosteluja ennekin kyseisestä asiasta.Mua ei häiritse ollenkaan.Kaunis Anna on joka tapauksessa.
Mutta ihan varmasti menestyksen takana on ennen muuta hänen upea lauluäänensä.
Osaa livenäkin vetää todella puhtaasti ja tyylikkäästi.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
faith
28.11.2005 12:35:31
On tainnut olla jossain arvosteluja ennekin kyseisestä asiasta.Mua ei häiritse ollenkaan.Kaunis Anna on joka tapauksessa.
Mutta ihan varmasti menestyksen takana on ennen muuta hänen upea lauluäänensä.
Osaa livenäkin vetää todella puhtaasti ja tyylikkäästi.

En ole valitettavasti nähny niin paljon esiintymisiä että voisin kovin painokkaasti kommentoija. Saattaa kyllä pitää paikkansakin, kun alkaa muistella niitä harvoja esiintymisiä joita olen nähnyt.

Toisaalta se on älyttömän hyvä että pääsee pinnalle vain laulunsa ansiosta. Se se tärkein elementti laulajalle kuitenkin on ;) Ja vaikka lavaesiintymistä ei sitten niin mittavasti olisikaan, niin mielellään Annaa myös katselee. =)

*muistelee*
toisaalta, jonku konsertin olen nähny jossa oli kyllä semmosta menoa ja meininkiä että en ihan heti sanois yleisön kanssa flirttailua puuttuvan =) Mutta ehkä yksittäistapauksia ei lasketa.
Sertzo S
28.11.2005 12:39:51
Juliet ja Jonathan on yksi upeimmista biiseistä, jonka hän on tehnyt aiemmin äänitteelleen ja muistaakseni vielä itsensä sanoittamana. Iskelmäartistin viittaa ei näemmä kanna mielellään harteillaan, jota en täysin ymmärrä, koska sekin genre taituu tyylikkäästi, kuten muutkin ns. kunnianhimoisemmat biisit. Suomalaisten naislaulajattarien aatelia kuitenkin lajissaan, vaikkakin kaikki laulamansa biisit ei täysin kolahdakaan kohdallani.
Neljä Ruuvia
28.11.2005 12:50:48
Iskelmäartistin viittaa ei näemmä kanna mielellään harteillaan, jota en täysin ymmärrä, koska sekin genre taituu tyylikkäästi, kuten muutkin ns. kunnianhimoisemmat biisit. Suomalaisten naislaulajattarien aatelia kuitenkin lajissaan, vaikkakin kaikki laulamansa biisit ei täysin kolahdakaan kohdallani.

Katopa Serzo kun se viitta on vähän niinku AIDS tai matkatavarat,niitä saa kantaa koko ikänsä.
uruttaja
28.11.2005 13:09:43
Katopa Serzo kun se viitta on vähän niinku AIDS tai matkatavarat,niitä saa kantaa koko ikänsä.

Pari vuotta sitten levytys- ja keikkamateriaali poikkesivat täysin toisistaan. Siitä on vaikea päästä eroon. En tiedä onko onnistunut. Vanhan veräjän luona ja Pientä Polokua tuli Annakin.

Anna E. ja Heidi Kyrö yrittää vaihtaa radikaalisti genreä. Kumpi onnistuu?

Ketä sen bändissä soitti siinä konsertissa?
AnselmiMaa
28.11.2005 13:14:24
Eikös siinä ollut Annan oma bändi jousi-rivistöllä jatkettuna.
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
uruttaja
28.11.2005 13:15:48
Eikös siinä ollut Annan oma bändi jousi-rivistöllä jatkettuna.

Kun en nähnyt? Eikö siinä ole aika tuulista ollut bändissä viime vuosina?
mack the knife
28.11.2005 13:16:29
Kun en nähnyt? Eikö siinä ole aika tuulista ollut bändissä viime vuosina?

Onko sillä edes olemassa omaa bändiä. Kuka sillä elää, että on keikka silloin toinen tällöin. Ja sitten välillä ei ollenkaan.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
Neljä Ruuvia
28.11.2005 13:16:31
Pari vuotta sitten levytys- ja keikkamateriaali poikkesivat täysin toisistaan. Siitä on vaikea päästä eroon. En tiedä onko onnistunut. Vanhan veräjän luona ja Pientä Polokua tuli Annakin.

Anna E. ja Heidi Kyrö yrittää vaihtaa radikaalisti genreä. Kumpi onnistuu?

No question about it.
Anna E.
Eddy
28.11.2005 13:16:52

Koskettimet: Matti Paatelma

Basso: Harri Ruotjoki

Rummut: Sami Lehto

Kitara: Ville Nurmi

Lisäksi jousisektio, nimistä ei harmainta aavistustakaan.
Koskettelen soittimia...
uruttaja
28.11.2005 13:17:16
No question about it.
Anna E.

Niin minäkin luulen, mutta mitä sanoo Turakainen?
AnselmiMaa
28.11.2005 13:18:25
Onko sillä edes olemassa omaa bändiä. Kuka sillä elää, että on keikka silloin toinen tällöin. Ja sitten välillä ei ollenkaan.

Voishan se olla niin, että seuraavassa konsertissa Apulanta komppaa..??
mack the knife
28.11.2005 13:18:57

Niin se voi olla.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
pekkajau
28.11.2005 13:20:42

Duettona voisivat vetää: "Anna!... Mulle piiskaa!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
AnselmiMaa
28.11.2005 13:21:52
Duettona voisivat vetää: "Anna!... Mulle piiskaa!"

Anna mulle tähtilaivas, anna alus pimeään..
Sertzo S
28.11.2005 13:22:34 (muokattu 28.11.2005 13:23:06)

Mielenkiintoinen symbioosi olisi. Saataisin jopa ostaa uteliaisuudestani lipun tuohon, jos Savonlinnasaliin tulisivat. :)
pekkajau
28.11.2005 13:23:43
Mielenkiintoinen symbioosi olisi. Saataisn jopa ostaa uteliaisuudestani lipun tuohon, jos Savonlinnasaliin tulisivat. :)

Eiköhän siellä Santapukki jo saleja varaile?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
AnselmiMaa
28.11.2005 13:27:50
Eiköhän siellä Santapukki jo saleja varaile?

25 % lipputuloista! No ees 20...
clave
28.11.2005 14:54:04

on ihmisenä erittäin epävarma itsestään ja etenkin ulkonäöstään ja kaikein eniten naisellisuudestaan.

Taitaa olla artistien ammattitauti.
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)