![]() 14.12.2008 23:44:00 | |
---|---|
Viime keikalla oli hienoa, väsytti kylläki helevetisti, mutta siinä vaiheessa ku kyseenalainen strippari hyökkäsi lavalle soittamaan shakeriä nii kyllä oli Pohjanhovissa hauskaa :) HOHO, oot varmaan ollut tosi väsynyt. Nimimerkki Tositarkoituksella. Humppajyrä | |
![]() 14.12.2008 23:46:38 | |
kyseenalainen strippari hyökkäsi lavalle soittamaan shakeriä nii kyllä oli Pohjanhovissa hauskaa :) Kerro lisää? | |
![]() 15.12.2008 00:12:56 | |
Ole huoleti, .. Vaativat mummot pitävät siitä huolen. Hmmmm... en ny tahdo väittelyä käynnistää, mut jos paikalla on pari vaativaa mummua ja parisataa täysillä pailaavaa teiniä... sorry ja anteeksi, mutta mummut kumoon ja pileet käyntiin. One kind of music only - the good kind | |
![]() 15.12.2008 00:20:48 (muokattu 15.12.2008 00:23:14) | |
Hmmmm... en ny tahdo väittelyä käynnistää, mut jos paikalla on pari vaativaa mummua ja parisataa täysillä pailaavaa teiniä... sorry ja anteeksi, mutta mummut kumoon ja pileet käyntiin. Hehhe. Mummoja voi olla se satakunta tässä ko. paikassa. Teinejä taas ei edes kahviossa myyjinä. Nuorin daami on yleensä solisti, jos sellainen bändissä on. No mut sittenpähän näet. Ai mut sinähän et ole sinne nyt menossa, vastasit toisen puolesta. | |
![]() 15.12.2008 00:30:16 | |
No mut sittenpähän näet. En ole kaikkea nähnyt. Ei kokemus riitä. Mut aiheeseen kuuluvasti; mulle oli yllätys, että viime keikalla lattialla pomppi mummuja ja vaareja, joísta ei uskois, että enää nousevat rollaattorista. Nuariso ny pomppii mitä vaan, mut koitas houkutella joku pyärätualista lattialle. Tai sen pyärätualin kanssa pyärimään. One kind of music only - the good kind | |
![]() 15.12.2008 07:09:20 | |
Oikein mukava keikka paitsi vähän kallis, kun kiireiset orkesteritoverit kiskoivat jo johtoja kovasti kasaan, kun vaihdoin vaatteita ja pudottivat samalla minidiskin lattialle. No ei se pienistä kolhuista ole yleensä rikki mennyt mutta kun siinä lattialla oli upotettu halogeeni ja tietysti päällä... Aikamoinen käry. Ai niin hitsit. Mun pitää kans testata mikseri, kun yks soittajista tiputti sen kans lattialle perjantaina, kun alettiin roudaan kamoja veks :o/ Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt | |
![]() 15.12.2008 08:21:18 | |
Kerro lisää? Basistimme lupaili spiikissään erään paikalla olleen kaverimme strippaavan jos ääntä saavat aikaseks..saihan ne, mutta eräs hilpeentynyt neito luuli että basisti tarkotti itseään ja alko vaatimaan häneltä vaatetta veks. Basisti kiinnitti naisen huomion spiikin kohteeseen ja ko. neito alkoi riisua kaverilta vaatteita. Kaveri pakeni kaiteen ali lavalle ja riisui vyönsä ja aukoi paitansa. Basisti tempas sille shakerin käteen että ois jotenki hyödyksi.. Siinä vaiheessa ku "strippari" valmistautui näyttelemään hanuriaan kehotin häntä siirtymään osaksi "ryhmää".. Änd Unnunnuu.... | |
![]() 15.12.2008 09:30:15 (muokattu 15.12.2008 09:30:35) | |
Viikonlopun 3 keikkaa takana... Bändin 7:stä äijästä 5 oli/on kaameassa flunssassa, itseni mukaanlukien. Fiilis oli silti hyvä ja vedetiin mun mielestä kuntoon nähden ihan mallikkaasti. Meillä kun noita miehistövaihdoksia on tosiaan ollut, niin nyt tuntuis olevan porukka, mikä toimii. Hyvä. By: MK | |
![]() 15.12.2008 12:23:58 | |
Viikonlopun 3 keikkaa takana... Bändin 7:stä äijästä 5 oli/on kaameassa flunssassa, itseni mukaanlukien. Fiilis oli silti hyvä ja vedetiin mun mielestä kuntoon nähden ihan mallikkaasti. Meillä kun noita miehistövaihdoksia on tosiaan ollut, niin nyt tuntuis olevan porukka, mikä toimii. Hyvä. Kelle jäi pikkurahat? En mä kuulkaa tuollaisiin peleihin lähde ollenkaan... COVS n:o 1. | |
![]() 15.12.2008 12:26:48 | |
Kelle jäi pikkurahat? En mä kuulkaa tuollaisiin peleihin lähde ollenkaan... Ekan kierroksen voitti basisti. Mä voitin yöllä. :) Muille tiedoks pelin henki: Kenellä on taskussa eniten kolikoita, saa kaikkien muitten kolikot... Mäkki ei uskaltanu lähtee mukaan. :) By: MK | |
![]() 15.12.2008 13:44:12 | |
Ekan kierroksen voitti basisti. Mä voitin yöllä. :) Muille tiedoks pelin henki: Kenellä on taskussa eniten kolikoita, saa kaikkien muitten kolikot... Mäkki ei uskaltanu lähtee mukaan. :) Höpö-höpö, ekankierroksen voitti saxofonisti! karviaismarja on karvanen marja | |
![]() 15.12.2008 13:51:47 | |
Höpö-höpö, ekankierroksen voitti saxofonisti! Helvetti joo! Oot oikeassa... :) By: MK | |
![]() 15.12.2008 15:17:56 | |
Lauantaina firmojen yhteisissä pikkujoulukekkereissä taas odotukset rikki. 0.30 lähti UPM:n kaks bussia, ja viimesen tunnin ajaksi jäi roikkumaan pöydällinen emerituksia jostain pikkufirmasta. Koska yks niistä oli jo alkuillasta käyny valittamaassa, että onko pakko soittaa niin kovaa, vedettiin vimpan setin alussa volumesta kymmenen pykälää pois ja soitettiin perinteistä tanssimusaa. Kolmannen biisin jälkeen yksi veteraaaneista tuli pyytämään Bon Jovin Runawayta. Volumet takas ja kasariheviä loppuun. Vaivasivat nivelet rouskuen päätyyn asti, ja alkuillan valittaja tuli sanomaan hengityksen tasaannuttua:"Nyt oli sopiva äänentaso, mutta alussa ei ollu." Nih. Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 15.12.2008 21:59:03 | |
Vanhainkodilla olin tänään laulamassa. Lauloin muutaman soolon ja sitten laulettiin yhdessä kauneimpia joululauluja ja kierrettiin osastoilla huoneissa laulamassa niille, jotka eivät enää liiku sängystään minnekään. Yhtäkin vanhaa mummua pidin kädestä kiinni ja laulettiin yhdessä Heinillä härkien ja Maa on niin kaunis. Ihmeesti hän muisti kaikki sanat ja sitten kiitti lauluista ja toivotti hyvää joulua. Dementiaosastolla on aina iloinen tunnelma ja siellä lauletaan reippaampia joululauluja Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt | |
![]() 15.12.2008 22:23:04 | |
Vanhainkodilla olin tänään laulamassa. Lauloin muutaman soolon ja sitten laulettiin yhdessä kauneimpia joululauluja ja kierrettiin osastoilla huoneissa laulamassa niille, jotka eivät enää liiku sängystään minnekään. Yhtäkin vanhaa mummua pidin kädestä kiinni ja laulettiin yhdessä Heinillä härkien ja Maa on niin kaunis. Ihmeesti hän muisti kaikki sanat ja sitten kiitti lauluista ja toivotti hyvää joulua. Dementiaosastolla on aina iloinen tunnelma ja siellä lauletaan reippaampia joululauluja Ai mekin oltiin tänään vanhainkodilla. Meitä oli 6 lauluoppilasta laulamassa, kukin lauloi 3 laulua. Mulla oli, Taas kaikki kauniit muistot, Hiljainen joululaulu ja Rauhaa vain rauhaa. "Mummut" kuunteli hiljaa ja kiltisti, ei tullut välikommentteja. On hienoa tehdä ammattisäestäjän kanssa töitä. Meillä on koulun puolesta säestäjä ja meillä on oikeus puoleen tuntiin viikossa tehdä töitä hänen kanssaan. Ammattimies ja tehnyt niin kauan että tietää musiikista muutakin kuin nuotit. Antoi minulle erittäin hyviä vinkkejä ja ennenkaikkea kuuntelee laulajaa ja aistii heti missä on hengitystaukojen paikka. Muutamia paikkoja pitkien vokaalien kanssa hiottiin ja hän sanoo heti että kiinnitäpäs tuohon asiaan huomiota. Oppii itsekin koko ajan miten laulajaa pitää kuunnella kun säestää. COVS jäsen N.o 3 | |
![]() 15.12.2008 22:25:38 | |
Ammattimiehen/miesten kanssa on aina kiva tehdä duunia. Mulle vähän harvinaista ylellisyyttä. | |
![]() 16.12.2008 07:01:07 | |
Antoi minulle erittäin hyviä vinkkejä ja ennenkaikkea kuuntelee laulajaa ja aistii heti missä on hengitystaukojen paikka. Muutamia paikkoja pitkien vokaalien kanssa hiottiin ja hän sanoo heti että kiinnitäpäs tuohon asiaan huomiota. Oppii itsekin koko ajan miten laulajaa pitää kuunnella kun säestää. Meillä on kanssa tuo kanttori samanalainen opettaja mulle. Meillä on hänen kanssaan kyllä niin samat ajatukset kaikista lauluista, missä kohdassa hengitetään ja missä lauletaan hiljempaa ja missä on taas vähän fortea jne. Niitä ei oikeastaan tarvi ees sopia. Ajatukset kulkee niin samaa rataa. Mulle myös tuo ystäväni/kanttori juuri sunnuntain treeneissä sanoi tosi nätisti huomauttaen, että laulapa a:t vähän pidemmiksi ja avoimemmiksi ja sanan lopussa esim. n -kirjain vaan sillai kevyesti, ettei tuu niin "iskelmämäisesti", vai miten hän nyt sen mainitsi. Tällaisien ammattilaisten kanssa on kyllä hienoa tehdä töitä. Neuvoja saa aina ja ystävällisesti sanottuna. Minä oon oppinut tältä ihmiseltä kyllä tosi paljon Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt | |
![]() 16.12.2008 09:39:31 | |
Ammattimiehen/miesten kanssa on aina kiva tehdä duunia. Mulle vähän harvinaista ylellisyyttä. Muutaman ammattimaalarin kanssa ei ole kiva tehdä duunia. Aamu seitsemältä korkkaavat jo eka putelin. Nykyään onneksi jo vähän harvinaista ylellisyyttä minulla. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 16.12.2008 10:21:12 | |
Muutaman ammattimaalarin kanssa ei ole kiva tehdä duunia. Aamu seitsemältä korkkaavat jo eka putelin. Nykyään onneksi jo vähän harvinaista ylellisyyttä minulla. Mä oon ymmärtänyt että ilman ei tuu hyvää jälkeä. Ainakin sen mitä mä mökilläni oon maalannut, oon soveltanut ylläolevaa ja hienoa on tullut. | |
![]() 16.12.2008 10:33:52 | |
Meillä on kanssa tuo kanttori samanalainen opettaja mulle. Meillä on hänen kanssaan kyllä niin samat ajatukset kaikista lauluista, missä kohdassa hengitetään ja missä lauletaan hiljempaa ja missä on taas vähän fortea jne. Niitä ei oikeastaan tarvi ees sopia. Ajatukset kulkee niin samaa rataa. Mulle myös tuo ystäväni/kanttori juuri sunnuntain treeneissä sanoi tosi nätisti huomauttaen, että laulapa a:t vähän pidemmiksi ja avoimemmiksi ja sanan lopussa esim. n -kirjain vaan sillai kevyesti, ettei tuu niin "iskelmämäisesti", vai miten hän nyt sen mainitsi. Tällaisien ammattilaisten kanssa on kyllä hienoa tehdä töitä. Neuvoja saa aina ja ystävällisesti sanottuna. Minä oon oppinut tältä ihmiseltä kyllä tosi paljon Mä oon lähteny noissa aina tekeen asioita tekstin ehdoilla. Tekstin tulee olla kaunista ja luontevaa. Vokaalien luonnollisen mittaisia. Se on kuitenkin se ensimmäinen "uloke", millä otetaan kontaktia yleisöön ja sen tulee siksi olla helposti kuunneltavissa. Ei pidä nyt luulla, että mä lähtisin tapauksia tuntematta väittämään, että ootte saanu vääträ neuvoja. Päin vastoin. oman näkökantani näihin tulkintajuttuihin vaan halusin tuoda. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)