Warwickbass 14.03.2010 10:46:37 | |
---|
Kattokaas areenasta ajasta 23.25 ja tietenkin sitä edeltävä laulu. Heh, pientä kuittailua ilmassa ja siltsuakin näyttäisi hieman huvittavan. isojussi: Aijaa.... "L"-sanaa en käyttänyt mä. Toki perustelin kiertelemättä, miksi pukeutumisensa oli mautonta, mutta itsepähän likka oli rättinsä valinnu. Sama aluspaita näky olevan kotisivujen kuvissa päällä. Mahtokohan lauloaa yhtään oikeeta ääntä koko shöyn aikana? Kyllä noi kotisivujen näytteetkin on ihan just sitä, miten Tankero asian kuvaa. Edelleen olen sitä mieltä, että tässäkohden ei ole loukkaavaa sanoa, että tommosilla tisseillä ei laiteta tommosta paitaa varsinkaan telkkariin ja että minkäänlaisesta laulutekniikasta tai vireestä ei voida edes keskustella hänen kohdallaan. Jos ne asiat sua nolottaa, niin voi voi. E: Äläkä ny taas rupee telaketjufeministiks, niin kun sen "Yön siipien" kohdalla, joka haukku mut totaaliseks kusipääks, kun koitin puolustella kolleegoja, jotka se oli jo haukkunu totaalisisk kusipäiks, kun ne ei noin vain päästäny häntä laulamaan ja ottanu tähtisolistiks. |
Mistelli 14.03.2010 12:14:18 | |
---|
Tartu mikkiin- ohjelman kotisivujen keskustelupalstalla oli tälläinen kirjoitus. Mahtaako olla oikeasti Anita itse sen kirjoittanut ? JOS on, niin melkeinpä munasi itseään vaan lisää : "No nyt alkaa kyllä alkaa mennä vähän liian pitkälle nää puheet.siis mä en ole mikään iskelmälaulaja,luojan kiitos en ookaan kun niitä on pilven pimein ja kaikki samanlaisia.ensinnäkin mä laulan portugalilaista fadoa työkseni ja mulla on tosi hyvä ääni,harmi kun se ei tullut selville ohjelmassa sillä kaikki laulut olivat lähes tuntemattomia mulle apart from 2 biisiä,loput olivat muiden ohjelmistosta.jos käy kuuntelee mun websivuilla mun musaa niin kyllä kuulee että osaan laulaa,tottakai mä hymisen ja laulan pienellä äänellä perhana laulut,jos en tiiä niitä kunnolla,ja mä en tosiaankaan pilannut showta,siis mun ansiosta siellä oli hauska ja rentoutunut ilmapiiri,jos en olisi ollut paikalla niin,olispa ollut aika paljon tylsempi show.mutta mä oon tosi kiitollinen jumalalle,että mussa on sitä jotain että ihmiset käyttää aikaansa mun kritisoimiseen,se tarkoittaa sitä että olen jäänyt mieleen,ja se jos mikä on elintärkeää artistille.jos en ois jäänyt kenenkään mieleen,niin istuisin nyt varmaan kotona niin kuin te kritisoimassa muita,sekstailkaa tai tehkää jotain kivaa.nyt tämä juttu jää tähän eikä tästä tarvi puhua sen enempää. että turpa rullalle vaan! " |
JCM 14.03.2010 12:23:31 | |
---|
Mistelli: Tartu mikkiin- ohjelman kotisivujen keskustelupalstalla oli tälläinen kirjoitus. Mahtaako olla oikeasti Anita itse sen kirjoittanut ? JOS on, niin melkeinpä munasi itseään vaan lisää : "No nyt alkaa kyllä alkaa mennä vähän liian pitkälle nää puheet.siis mä en ole mikään iskelmälaulaja,luojan kiitos en ookaan kun niitä on pilven pimein ja kaikki samanlaisia.ensinnäkin mä laulan portugalilaista fadoa työkseni ja mulla on tosi hyvä ääni,harmi kun se ei tullut selville ohjelmassa sillä kaikki laulut olivat lähes tuntemattomia mulle apart from 2 biisiä,loput olivat muiden ohjelmistosta.jos käy kuuntelee mun websivuilla mun musaa niin kyllä kuulee että osaan laulaa,tottakai mä hymisen ja laulan pienellä äänellä perhana laulut,jos en tiiä niitä kunnolla,ja mä en tosiaankaan pilannut showta,siis mun ansiosta siellä oli hauska ja rentoutunut ilmapiiri,jos en olisi ollut paikalla niin,olispa ollut aika paljon tylsempi show.mutta mä oon tosi kiitollinen jumalalle,että mussa on sitä jotain että ihmiset käyttää aikaansa mun kritisoimiseen,se tarkoittaa sitä että olen jäänyt mieleen,ja se jos mikä on elintärkeää artistille.jos en ois jäänyt kenenkään mieleen,niin istuisin nyt varmaan kotona niin kuin te kritisoimassa muita,sekstailkaa tai tehkää jotain kivaa.nyt tämä juttu jää tähän eikä tästä tarvi puhua sen enempää. että turpa rullalle vaan! " Kyllä se vaikutti vähän tuollaiselta persoonalta, että ihan hyvin voi olla omaa tekstiään. Näki kyllä päälle, että hän yrittää olla jotain ihan muuta kuin mitä todellisuudessa on. Varmaan itse luuleekin olevansa jotain erityistä. Tuossa showssa nyt vain kävi niin, että esiintyminen oli huonoa ja noloa (itsensä esille tuomista, yli-esiintymistä) ja laulaminen valitettavasti vielä huonompaa:( Iso ja perusteeton ego paistaa läpi. Varmaan on kahden siiderimukin jälkeen maailman isoin tähti ja suunnilleen punaista mattoa pitäis jonkun rullata eteensä. Onneksi bändi tajusi lopettaa suht lyhyeen ne biisit, mitkä meinasivat mennä Anitan sooloiksi:D Hyvä tilannetaju bändillä. |
walttoni 14.03.2010 12:38:13 | |
---|
Nyt kun tuota Areenaa älysin katsoa, niin pääseekin seuraamaan vaikka näin aamulla. Antti Matikainen on tosi hyvä. Anita oli "haasteellinen", laulakoot sitä fadoaan ihan rauhassa niille markkoinoille. Mitähän tuon Maria Lundin äänen "muodostukselle" pitäisi sanoa, se piipitys on kummallista, koska hän osaa laulaa ihan hyvinkin? Karkaa välillä käsistä. Sillanpää on hyvä. Miehille 8-0 meni tämä jakso. COVS2. |
M.i.k.key 14.03.2010 13:58:57 | |
---|
Vähän off-topic mutta päivän levysuositus tulee tässä: Dulce Pontes&Ennio Morricone: Focus. Huikea nuori fado-laulaja tulkitsee upeita Morriconen biisejä. möllisty |
isojussi 14.03.2010 14:28:33 | |
---|
walttoni: Mitähän tuon Maria Lundin äänen "muodostukselle" pitäisi sanoa, se piipitys on kummallista, koska hän osaa laulaa ihan hyvinkin? Karkaa välillä käsistä. Jälleen kerran ylistän sitä Marian roolia tänä talvena Soundissa Tampere-talossa. Über-loistava veto häneltä. Isänsä ja äitinsä parhaat geenit jylläs. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 14.03.2010 14:29:52 | |
---|
Mistelli: ...jos käy kuuntelee mun websivuilla mun musaa niin kyllä kuulee että osaan laulaa... ja pukeutua... huh-huh Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
walttoni 14.03.2010 14:32:50 | |
---|
isojussi: Jälleen kerran ylistän sitä Marian roolia tänä talvena Soundissa Tampere-talossa. Über-loistava veto häneltä. Isänsä ja äitinsä parhaat geenit jylläs. Niinpä, ja sitten se vinkuu osan biiseistään. Sitä tosin on liikkeellä aika yleisestikkin. COVS2. |
isojussi 14.03.2010 14:38:45 (muokattu 14.03.2010 14:44:21) | |
---|
M.i.k.key: Vähän off-topic mutta päivän levysuositus tulee tässä: Dulce Pontes&Ennio Morricone: Focus. Huikea nuori fado-laulaja tulkitsee upeita Morriconen biisejä. Loistava pointti - eikä mikään off-topic. http://www.youtube.com/watch?v=4c8IvUBJ30c ja osaa pukeutuakin: http://www.dulcepontes.net/ Avokaulanen asu voi olla tyylikäskin - eikä mikään Aholaidan euron kalsaripaita. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 14.03.2010 14:43:51 | |
---|
walttoni: Niinpä, ja sitten se vinkuu osan biiseistään. Sitä tosin on liikkeellä aika yleisestikkin. Nooo - tokihan melkoista "kujerrusta" (hyvässä mielessä) oli Tamarankin jotkut alkuaikojen iskelmät. Mutta loistavia artisteja olivat molemmat sekä Tamara että Alexandru - suunnaton onni ja kunnia oli molempien kanssa olla tekemisissä. Mariassa on parhaimmillaan sitä käsittämätöntä hehkua ja karismaa, mitä oli vanhemmissaan ja mitä vain hyvin hyvin harva omaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 14.03.2010 14:59:20 | |
---|
Warwickbass: Kattokaas areenasta ajasta 23.25 ja tietenkin sitä edeltävä laulu. Heh, pientä kuittailua ilmassa ja siltsuakin näyttäisi hieman huvittavan. Eiköhän toi sitä edeltävä laulu lyö pisteen tälle keskustelulle? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Jäärä 14.03.2010 16:32:22 | |
---|
Onneksi tänne kirjoittelevat osaavat kaikki pukeutua tyylikkäästi. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
EP 14.03.2010 16:49:04 | |
---|
Jäärä: Onneksi tänne kirjoittelevat osaavat kaikki pukeutua tyylikkäästi. Joo, mulla olis yksi hemmetin hyvä esimerkki, olin itse todistamassa, mutta en viitti alkaa HOHO!! :D |
jazzmies 14.03.2010 16:55:04 | |
---|
Mistelli: Tartu mikkiin- ohjelman kotisivujen keskustelupalstalla oli tälläinen kirjoitus. Mahtaako olla oikeasti Anita itse sen kirjoittanut ? JOS on, niin melkeinpä munasi itseään vaan lisää Aivan mahtavaa. Kirjoittaisi edes Jumalan isolla! Pyydän teiltä arvon keskustelun seuraajat anteeksi asettamaani lutka-sanavalintaa tunnepuuskassani ohjelman keskellä. Olin vain niin pöyristynyt siitä, kuinka tuo artisti yritti kompensoida osaamattomuuttaan tuossa seurassa pilaamalla jokaisen joukkuetoverinsa esittämän laulun mölisemällä päälle ilman melodian, sanoituksen tai muotorakenteen osaamista. Siihen kun yhdistetään joukkuetoverinsa lääppiminen, oli audiovisuaalinen katastrofi valmis. Ylen keskustelussa hän väittää osaavansa laulaa. "Osata laulaa" heijastui tuossa ohjelmassa parhaiten kyllä näiltä poikavesseleiltä - Antti vaatimattomuudellaan ja keskittymisellään itse tekemiseen ja Siltsu tuollaisella lasvegasmaisella otteella laulua unohtamatta. Marialla on kyllä geenit kohdallaan monella sektorilla, mutta laulamista hän ei ole ottanut haltuun, vaan luottaa naturelliin viehätysvoimaansa, eli tsägään. Anita de Couteaun jutussa ei toiminut mikään: audiovisuaalinen tyylitajun kokonaisvaltainen puute, oman egon esilletuonti juuri väärimmillä hetkillä sekä humaani tunneälyn olemattomuus. Musiikki tulee aina ensin, vaikka kysymyksessä olisi X-Factor. Nyt ei tullut. Siis ei näin, ei missään tapauksessa. Jokainen häneltä viety keikka on musiikin voitto, olkoon lajina fado tai TV-viihde. Eli toivon hartaasti, että unohtaisitten minun käyttäneen sitä L-sanaa. Toivon, että tämän kauniimman kirjoitusasun myötä pidätte minua edes hieman parempana nimimerkkinä ja AdC:ta edelleen yhtä huonona musiikin ammattilaisena. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Lennu 14.03.2010 17:05:44 | |
---|
En nähnyt kyseistä jaksoa, mutta musta siinä on semmoista rehellistä etelänmaalaista iloisuutta, jota kateelliset sitten tietenkin täällä panettelee. Kuten myös nettisivuillaan olevissa näytteissä, joita en kyllä ole käynyt kuuntelemassa. Esiintymisen olis tietysti voinut kruunata tyylitajuisella Sabrinamaisella tissin vilautuksella, mutta palautteista päätellen näin ei tapahtunut? (en lukenut kyllä kaikkia palautteita) My life is like an Opel-highway. |
EP 14.03.2010 17:34:13 (muokattu 14.03.2010 17:36:02) | |
---|
jazzmies: Aivan mahtavaa. Kirjoittaisi edes Jumalan isolla! Pyydän teiltä arvon keskustelun seuraajat anteeksi asettamaani lutka-sanavalintaa tunnepuuskassani ohjelman keskellä. Olin vain niin pöyristynyt siitä, kuinka tuo artisti yritti kompensoida osaamattomuuttaan tuossa seurassa pilaamalla jokaisen joukkuetoverinsa esittämän laulun mölisemällä päälle ilman melodian, sanoituksen tai muotorakenteen osaamista. Siihen kun yhdistetään joukkuetoverinsa lääppiminen, oli audiovisuaalinen katastrofi valmis. Ylen keskustelussa hän väittää osaavansa laulaa. "Osata laulaa" heijastui tuossa ohjelmassa parhaiten kyllä näiltä poikavesseleiltä - Antti vaatimattomuudellaan ja keskittymisellään itse tekemiseen ja Siltsu tuollaisella lasvegasmaisella otteella laulua unohtamatta. Marialla on kyllä geenit kohdallaan monella sektorilla, mutta laulamista hän ei ole ottanut haltuun, vaan luottaa naturelliin viehätysvoimaansa, eli tsägään. Anita de Couteaun jutussa ei toiminut mikään: audiovisuaalinen tyylitajun kokonaisvaltainen puute, oman egon esilletuonti juuri väärimmillä hetkillä sekä humaani tunneälyn olemattomuus. Musiikki tulee aina ensin, vaikka kysymyksessä olisi X-Factor. Nyt ei tullut. Siis ei näin, ei missään tapauksessa. Jokainen häneltä viety keikka on musiikin voitto, olkoon lajina fado tai TV-viihde. Eli toivon hartaasti, että unohtaisitten minun käyttäneen sitä L-sanaa. Toivon, että tämän kauniimman kirjoitusasun myötä pidätte minua edes hieman parempana nimimerkkinä ja AdC:ta edelleen yhtä huonona musiikin ammattilaisena. Ihan kiva, olisin odottanut kyllä "pyyhekumin" käyttöä heti pahimman tunteenpurkauksen hälvettyä, mutta.. Maria Lundin laulusta pidän, löytänyt ihan oman tyylinsä ja näyttänyt miten mm. wanhoistakin biiseistä saa todella upeita tänäkin päivänä. Anita D C :n laulusta oli kyllä kuultavissa, että osaa varmasti kyllä laulaakin (tuli kuunneltua tarkemmin kun täällä niin kovin haukuttiin)laulutyylinsä eroaa kovin kotimaisesta ..ja olosuhteethan hänellä olivat todella huonot. Lennu: En nähnyt kyseistä jaksoa, mutta musta siinä on semmoista rehellistä etelänmaalaista iloisuutta, jota kateelliset sitten tietenkin täällä panettelee.. "Lennu" ehtikin kirjoittaa sitten jo loput, samaa mieltä hänen kanssaan. Enemmän kaipais muutenkin laaja-alaisempaa ymmärrystä tms. |
Ukko 14.03.2010 18:39:43 | |
---|
Jäärä: Onneksi tänne kirjoittelevat osaavat kaikki pukeutua tyylikkäästi. jätkä on nähnyt mut verkkareissani ja paskaisessa t-(ei thomann) paidassa ? COVS jäsen nro 6 |
sepisti 15.03.2010 03:54:32 | |
---|
...voisin kalua hengittää... Sai Eppujen joka hikinen yö mut ensi kertaa fiiliksiin sitten 90-luvun alun. Siis tuossa puolentoista viikon takaisessa shöyssä. Ei se Sara Kiven levytetty versio niinkään, mutta TM-bändin veto kyseisestä veisusta oli kova. Tykkäsin. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Tankero 15.03.2010 06:00:57 | |
---|
jazzmies: Aivan mahtavaa. Kirjoittaisi edes Jumalan isolla! Pyydän teiltä arvon keskustelun seuraajat anteeksi asettamaani lutka-sanavalintaa tunnepuuskassani ohjelman keskellä. Olin vain niin pöyristynyt siitä, kuinka tuo artisti yritti kompensoida osaamattomuuttaan tuossa seurassa pilaamalla jokaisen joukkuetoverinsa esittämän laulun mölisemällä päälle ilman melodian, sanoituksen tai muotorakenteen osaamista. Siihen kun yhdistetään joukkuetoverinsa lääppiminen, oli audiovisuaalinen katastrofi valmis. Ylen keskustelussa hän väittää osaavansa laulaa. "Osata laulaa" heijastui tuossa ohjelmassa parhaiten kyllä näiltä poikavesseleiltä - Antti vaatimattomuudellaan ja keskittymisellään itse tekemiseen ja Siltsu tuollaisella lasvegasmaisella otteella laulua unohtamatta. Marialla on kyllä geenit kohdallaan monella sektorilla, mutta laulamista hän ei ole ottanut haltuun, vaan luottaa naturelliin viehätysvoimaansa, eli tsägään. Anita de Couteaun jutussa ei toiminut mikään: audiovisuaalinen tyylitajun kokonaisvaltainen puute, oman egon esilletuonti juuri väärimmillä hetkillä sekä humaani tunneälyn olemattomuus. Musiikki tulee aina ensin, vaikka kysymyksessä olisi X-Factor. Nyt ei tullut. Siis ei näin, ei missään tapauksessa. Jokainen häneltä viety keikka on musiikin voitto, olkoon lajina fado tai TV-viihde. Eli toivon hartaasti, että unohtaisitten minun käyttäneen sitä L-sanaa. Toivon, että tämän kauniimman kirjoitusasun myötä pidätte minua edes hieman parempana nimimerkkinä ja AdC:ta edelleen yhtä huonona musiikin ammattilaisena. Pattijoen Tempauksen-miehelle vois antaa useammankin plussan tästä. Humppajyrä |
hevikivinen 15.03.2010 19:11:34 | |
---|
Nyt oli kyllä ihan pakko käydä tsekkaamassa, mistä täällä vaahdotaan, ja kas kummaa - sehän oli tosiaankin hirveimpiä myötähäpeän hetkiä, mitä olen aikoihin nähnyt. Jopa Timo T.A. Mikkosen vuosi sitten lähetetty tv-sarjan irvikuva häviää tuolle hämmentävälle spektaakkelille. Piinallisinta oli katsella, kuinka Anita hihkui onnensa kukkuloilla ja veteli high fiveja täysin poskelleen menneen vetonsa jälkeen. |