isojussi 09.04.2007 10:28:45 | |
---|
Ota nyt Jussi ne taikalasit pois päästä! Bändi on ihan OK mutta tuossa "Sway" lopussa kun artistin piti hinata säveltä ylöspäin niin ei vain osunut. Ei sen kummempaa. Live on live! Meitillen ehken Poppis voipi käydä niin, mutta ma luulen, että ton tason laulaja teki tahallaan - koska ääni oli kuiteskin harmoniassa. Ihan ok? Kuinkahan hyvä on sitten hyvä bändi? Vaikka Mariko ja Aleksi on kovia tanssijoita ja Mariko ilmeisestikin luonnonlahjakkuus niin en ymmärrä tuomareiden kovia pisteitä tuosta rumbasta. Heidän esityksessään ei minun mielestäkään ollut kovin paljon rumballe tyypillisiä perusjuttuja, enemmän juuri sitä "feikki" osastoa. Rupesin jälkeenpäin miettimään että siellä studiossa on täytynyt välittyä joku aivan erityinen fiilis ja tunnelma paikallaoleville katsojille ja tuomareille mikä ei sitten valitettavasti välittynyt TV ruudun kautta. Näin sen täytyy olla. Sinänsä hieno asia jos saa sillä tavalla live yleisön pauloihinsa. Tähänhän me kaikki "artistit" pyrimme, eikö? Kiitos - kilpatanssista en ymmärrä niin paljon, että osaisin noin paljon arvioida muuta kuin lievän "yleisilmeellisesti". Tanssillisesti paras anti oli minusta Sarin ja Mikon Cha cha. Koskilaiset on aina kovia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 09.04.2007 10:29:24 | |
---|
...Kuka oli se mimmi pändissä joka lauloi sen hitaan valssin? Jaa Johanna Försti? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Riksteri 09.04.2007 10:35:59 | |
---|
Tuon ohjelman musiikin ja tanssin sanoma tuntuu yleensä feikiltä ja falskilta eikä vika ole niinkään lähetys- vaan täällä vastaanottopäässä. Parhaimmillaan tanssiurheilu on miellyttävää katseltavaa ja se kykenee antamaan katsojallekin elämyksiä. Valitettavasti omalla kohdallani se vaatii joko erittäin paljon taitoa ja tyylitajua parin molemmilta jäseniltä tai sitten pitää pitäytyä lajinomaisessa perusliikkumisessa, joka on miellyttävää katseltavaa yksinkertaisesti ja joskus hieman kömpelöstikin tehtynä. Hauska mielikuvaharjoite: Kaveri oli käynyt ystävyyskiekkoilemassa Kanadassa ja sai kutsun suomalaiseen saunaan mukavalta suomalaisjuuriselta cowboylta. Riitti tapahtui teltassa valkoisilla muovisilla puutarhatuoleilla istuen, pyyhkeet päällä samalla drinkkejä juoden, musiikkia kuunnellen ja mukavia jutellen. Lämpöäkin oli sopivasti, ei kuitenkaan häiritsevän paljon. Viihdeohjelmana tuosta voisi kehittää kilpailun. Kuka julkkis pukeutuu parhaiten ja pystyy istumaan tuolilla pisimpään samalla lukien Aku Ankkaa tai Gloriaa kun lämpöä nostetaan? Taustamusiikkina voisi soittaa jotain dramaattista, vaikkapa Wagnerin Ride of the valkyries kopterisoundeilla. |
EP 09.04.2007 13:15:58 | |
---|
Ota nyt Jussi ne taikalasit pois päästä! Bändi on ihan OK mutta tuossa "Sway" lopussa kun artistin piti hinata säveltä ylöspäin niin ei vain osunut.. Mitä työ tiällä tuollasia murehitte, mitä väliä jos se kuiteski löyty lopulta ja jos ei löytyny nii mitä siitä tuollanen poru kannattaa nostaa? ..en kyllä ees kahtonu koko ohjelmaa. :) |
EP 09.04.2007 15:01:00 | |
---|
Mitä työ tiällä tuollasia murehitte, mitä väliä jos se kuiteski löyty lopulta ja jos ei löytyny nii mitä siitä tuollanen poru kannattaa nostaa? ..en kyllä ees kahtonu koko ohjelmaa. :) PS. Samanlailla sitä tulee soittaessakin liu-uteltua ( tahatonta tai tahallista?) ja virheetkin peiteltyä, soitin se ihmisäänikin on.. |
Neljä Ruuvia 09.04.2007 18:02:48 | |
---|
Nyt täällä rupeaa olemaan sellaset tunnelmat että epäilyttää jo että onko täällä juotu hassista? Ei vaan,kreatiivisuus kunniaan. Long Live Dada! |
EP 09.04.2007 18:44:33 | |
---|
Nyt täällä rupeaa olemaan sellaset tunnelmat että epäilyttää jo että onko täällä juotu hassista? Ei vaan,kreatiivisuus kunniaan. Long Live Dada! Osuit naulan kantaan! ..jälleen kerran. :) |
Lennu 10.04.2007 01:03:47 | |
---|
Nyt täällä rupeaa olemaan sellaset tunnelmat että epäilyttää jo että onko täällä juotu hassista? Ei vaan,kreatiivisuus kunniaan. Long Live Dada! Juu, ei muuta kun jatkamaan tuonne "bckstagen" puolelle. Huumorihan tästä hommasta on jo lähtenyt. |
isojussi 15.04.2007 20:12:35 | |
---|
Pahus, kun jäi kaks ekaa kuulematta, mutta hienosti pölähti lankun parsinta. Kokolailla mallisuoritus. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 15.04.2007 20:16:29 | |
---|
Eukko tuijottaa tuota juuri nyt ja minä olen tässä koneellani. Kyllä etenkin pändiä kuuntelee mielellään. |
isojussi 15.04.2007 20:33:13 | |
---|
Mä haluisin tommosen takin, kuin Uotisella. Ja kengät niinku Sarjulalla. Siikanderin Sari on kova. Vähän oli kapellimestarin komia laulu miksattu alle You never can tell - biisissä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
R.Syke 16.04.2007 04:22:14 | |
---|
Katoin Nybergin ohjelmaa, jossa K. Tapio. Vaikeasti lähti juttu. Muutenkin jotenkin semmoinen virta puuttu kaikilta haastateltavilta - lässähtänein nyberg pitkiin aikoihin. Toisesta telkkarista alakerrasta kuulu hyvää musiikkia ja kerrottiin terveisiä, että taas kerran mukava ohjelma, hyvä bändi ja kauniit esiintyjät. Hienoa. Täytyy ehkä seur. kerran tsiikata. |
Neljä Ruuvia 16.04.2007 06:40:49 | |
---|
Mä haluisin tommosen takin, kuin Uotisella. Ja kengät niinku Sarjulalla.
Sitä ei saa lehmäkuosilla :-( |
isojussi 16.04.2007 08:58:14 | |
---|
Sitä ei saa lehmäkuosilla :-( Haluan huomauttaa, että mulla on aina mukana 2 - 4 erilaista esiintymisasua, joita pyrin kaikkia käyttämään. Sitä paitsi mustavalkokengät sopis hienosti just sen lehmäpuvun kanssa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Martso 16.04.2007 09:53:51 (muokattu 16.04.2007 09:54:19) | |
---|
Haluan huomauttaa, että mulla on aina mukana 2 - 4 erilaista esiintymisasua, joita pyrin kaikkia käyttämään. Hereford, ayshire, friesiean, armoricaine... siinähän ne neljä tuliki jo. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 16.04.2007 09:55:39 | |
---|
Hereford, ayshire, friesiean, armoricaine... siinähän ne neljä tuliki jo. HOHOO! Jussi koeta kestää tuo. ;) |
R.Syke 16.04.2007 09:56:49 (muokattu 16.04.2007 09:59:23) | |
---|
HOHOO! Jussi koeta kestää tuo. ;) Hän ei liene oikea keuboi! Kerrankin kunnon tanssiorkesteri telkussa on threadin aihe, joten yritetää vähä, hei, tsemistä, ettei lipsu. Mitä oon kuullu, niin loistava. Äskön tuli Paula Koivuniemen saappaat radiosta käsin kys. bändin myötäilemänä. |
steelysam 16.04.2007 12:00:36 | |
---|
Mitä oon kuullu, niin loistava. Äskön tuli Paula Koivuniemen saappaat radiosta käsin kys. bändin myötäilemänä. Kuulitko ihan itse vai oliko se naapurin 114- vuotias muori joka sen kuuli?
Möllisty |
R.Syke 16.04.2007 12:25:02 | |
---|
Kuulitko ihan itse vai oliko se naapurin 114- vuotias muori joka sen kuuli? Kyllä kuulin ihan itse ja pidin. Mainio bändi. |
Tankero 16.04.2007 12:42:55 | |
---|
Höpö höpö. Näistä vastaavia kun alkaa olla jo joka trendiohjelmissa ja kanavilla määkimässä, niin siitä kai se johtuu. No on, turha höpistä muuta. Tiesitkö muuten, että "niitä" liikkuu joukossamme kuten kuka tahsnsa meistä. Hirveää. Varmasti, vissiin. |