rintapek 06.12.2008 03:01:14 | |
---|
Hehhee, valot ja tökkeli samassa sähkössä, nyt kyllä keksit jutun vaan viihdykkeeksi ;D Töps. Yleensä ja aina katon mistä sähköt otan. Kaikkeen ei ymmärrykseni riitä. Toissa keikalla bändin sähköt läks ko järkkäri sääteli valoja. Muut kamat ny ei tykänny matalaa, mutta toi digimikseri tykkäs huanoa. Ens perjantaina keikka samassa paikassa, jolloin sähköt vedetään töpseleistä, joihin noi vaksikopin painonapit eivät pysty vaikuttamaan. One kind of music only - the good kind |
Kukko 06.12.2008 03:20:12 | |
---|
Höh "Pikkujoulut".. homma jiirissä. Mutta on se perseestä tanssiorkesterilla jos kukaan ei osaa tanssia. piste. Olut on parhautta. "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
asma10 06.12.2008 14:15:56 | |
---|
Tässäpä tarinaa keikasta Tampereelta: Varmaan jotkut tietää mikä paikka kyseessä: -Ensin haet avaimen ravinteliin muutaman sadan metrin päästä,että pääset viemään soittokamat sisälle -Roudaus helvetin ruuhkaiselta kadulta. -Ruokailu toisella puolen kaupunkia. -Bändin autolle ei mitään parkkipaikkaa, vaan sieltä mistä sattuu löytymään. -Soitto aika 22.00-03.30 -Kamat keikan jälkeen ulos samasta ovesta mistä umpihumalaiset asiakkaat poistuu. Tällaiset asiat olisi järjestettävissä kohtuullisen pienellä vaivalla! Savonlinna on hyvä esimerkki, siitä miten bändin asiat kuuluisi olla. |
R.Syke 06.12.2008 14:24:50 | |
---|
Oikein maukas pikkujoulukeikaus. Ei tarvinnu liikaa tipetipetappia vaan oikeiaa tanssimus. vetää. safka jees, jees, jees... |
jon lord 06.12.2008 16:07:39 | |
---|
Jaaha, itsenäisyyspäivän kirkkovedot ohi. Jumalanpalvelus ja isot juhlat. Juuri tulin kotiin ja kohta keikalle Peurunkaan. Nuori trumpetinsoittaja oli mukana kirkossa ja juhlassa. Se soitti muutamia säkeistöjä virsiin ja iästään huolimatta veti aika hyvin. Heti mukana ja pelimiehen silmää. Opiskelee samassa laitoksessa mun kanssa mutta konsan puolella. Melko hyviä nuoria tyyppejä sieltä vaan tulee. No 8 keikkaa jäljellä ennen joulua+ kanttorin työt päälle. Sitten jouluna ne työt vastaa alkaakin joten töitä,töitä........ COVS jäsen N.o 3 |
half 06.12.2008 16:39:55 | |
---|
Eilen 7 Meren baari Raumalla. Aika hoipakkaa. Nähtiin poliisiautokin. COVS jäsen N:o 5 |
sabian 06.12.2008 20:55:58 | |
---|
Eilen 7 Meren baari Raumalla. Aika hoipakkaa. Nähtiin poliisiautokin. Vittu mää näin siviilipoliisiauton takapenkin tänään. YEAH!!! |
Lyyki 06.12.2008 22:18:35 | |
---|
Eilen LPR ja Monreposn. Aika meininki. Ne jotka on käyny tietää loput. Tulipa käytyä sankarihaudalla kun Lappeesta käpyteltiin hakeen autoo... |
omarklah 13.12.2008 12:45:51 | |
---|
Pikkujoulut soitettiin eilen. Tykkäsivät. Havainto -> bilemusaa pitää hankkia ohjelmistoon lisää. Muuten normitapahtuma lieveilmiöineen. Ekstiätuanoikato... |
Ukko 13.12.2008 12:59:29 | |
---|
Pikkujoulut soitettiin eilen. Tykkäsivät. Havainto -> bilemusaa pitää hankkia ohjelmistoon lisää. Tätä olen juuri koettanut tolkuttaa. COVS jäsen nro 6 |
baron 13.12.2008 13:00:42 | |
---|
Havainto -> bilemusaa pitää hankkia ohjelmistoon lisää. Kiitos samoin. |
paice60 13.12.2008 13:07:23 | |
---|
Eilen LPR ja Monreposn. Aika meininki. Ne jotka on käyny tietää loput. Tulipa käytyä sankarihaudalla kun Lappeesta käpyteltiin hakeen autoo... Me ajetaan auto aina sinne takapihalle valmiiksi, pääsee nopeemmin kotiin. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Lennu 13.12.2008 15:01:16 | |
---|
Tätä olen juuri koettanut tolkuttaa. No näinhän me tehdäänkin. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
palle3 13.12.2008 15:15:19 | |
---|
no eilen illalla yksityisen firman pikkujoulut. Yks n. 18 -v. tyttönen valitti koko hela illan jostakin jollekin. Ei kelvannut humppa, ei Finkut, ei yölintu, agents, eikä popeda... Sitten satuttiin yhtä aikaa illan päätteeksi naulakolle. Menin hakeen syntsalootaa. Likka mulle, että "jos nyt tuut lähelle, niin turpaan tulee!!!" :) Kaveri tänne murulle jo aiemmin illalla sanoi mikkiin, että "onks sulla huono olo?" Eihän tilaajaporukalle ole tapana kettuilla, mutta meneehän se raja jossain... No, ei siinä mitään, tänä iltana uudet kujeet... Mutta se on jännä juttu, että jotkut kuvittelee, että joka bändi osaa ihan maailman kaikki biisit... Mutta enhän minä tyttöä ja iltaa pahalla muistele, päin vastoin... :) :) |
EP 13.12.2008 16:30:32 | |
---|
no eilen illalla yksityisen firman pikkujoulut. Yks n. 18 -v. tyttönen valitti koko hela illan jostakin jollekin. Ei kelvannut humppa, ei Finkut, ei yölintu, agents, eikä popeda... Sitten satuttiin yhtä aikaa illan päätteeksi naulakolle. Menin hakeen syntsalootaa. Likka mulle, että "jos nyt tuut lähelle, niin turpaan tulee!!!" :) Kaveri tänne murulle jo aiemmin illalla sanoi mikkiin, että "onks sulla huono olo?" Eihän tilaajaporukalle ole tapana kettuilla, mutta meneehän se raja jossain... No, ei siinä mitään, tänä iltana uudet kujeet... Mutta se on jännä juttu, että jotkut kuvittelee, että joka bändi osaa ihan maailman kaikki biisit... Mutta enhän minä tyttöä ja iltaa pahalla muistele, päin vastoin... :) :) Paras vaan vetää se oma, mahdollisimman laaja, eri tanssityylejä sisältävä ohjelmisto mahdollisimman hyvin. Muuten ei kai kukaan, vaikka olisi helevetin hyväkin, pysty venymään yhden illan aikana "Finkuiksiyölinnuiksijaagentseiksi" ..puhumattakaan "popedaksi"! :) Ja ei kai se ole tarkoituskaan?? Kyllä se fiilis tulee jos on tullakseen ..kaikille ei tietenkään aina tule :/ |
omarklah 13.12.2008 16:42:16 (muokattu 13.12.2008 16:42:50) | |
---|
Muuten ei kai kukaan, vaikka olisi helevetin hyväkin, pysty venymään yhden illan aikana "Finkuiksiyölinnuiksijaagentseiksi" ..puhumattakaan "popedaksi"! :) Ja ei kai se ole tarkoituskaan??... Miksei muka - meillä on noita kaikkia ohjelmistossa - plus vielä mm. Paula Koivuniemi, Hurriganes, Dingo, Steppenwolf, Bon Jovi, Nirvana... Ja nykyään pitäisi nimenomaan tuollaisella kattauksella liikkua - ainakin häissä ja osittain myös firmabileissä. Ekstiätuanoikato... |
EP 13.12.2008 17:11:44 | |
---|
Miksei muka - meillä on noita kaikkia ohjelmistossa - plus vielä mm. Paula Koivuniemi, Hurriganes, Dingo, Steppenwolf, Bon Jovi, Nirvana... Ja nykyään pitäisi nimenomaan tuollaisella kattauksella liikkua - ainakin häissä ja osittain myös firmabileissä. Pitäisi ja pitäisi.. Me valitaan sen mukaan mitä itse myös tykätään esittää: Finkkujen, Yölinnun, Agentsien, Hurriganesien,Paula Koivuniemen, Pepe ja Paradisen, Roberta Flackin, Matin ja Tepon, Jim and The Beatmakersin, Tamara Lundin, Laila Kinnusen, Humppa veikkojen, Dallapen, Eki Liikasen, Tuula Amberlan, Somerjoen, Beatlesin, Arttu Suuntalan, Ronny And The Loafersin, Dannyn, Jari Sillanpään jne jne.. BIISEJÄ! |
Ukko 13.12.2008 17:37:51 | |
---|
No näinhän me tehdäänkin. Ja silti teette toisin :/ COVS jäsen nro 6 |
Epämuusikko 13.12.2008 19:56:45 (muokattu 13.12.2008 20:36:45) | |
---|
Eilisestä Mikko-Ville Luolajan-Mikkolan komppauksesta olen edelleen fiiliksissä. Mikkosen Samuli oli pianossa ja Sarkkisen Harri bassossa. Arvostin. Viulistilla oli oktaaveri. Sitä vasta arvostin! R.I.P Oksanen |
Tankero 13.12.2008 20:46:12 | |
---|
Eilisestä Mikko-Ville Luolajan-Mikkolan komppauksesta olen edelleen fiiliksissä. Mikkosen Samuli oli pianossa ja Sarkkisen Harri bassossa. Arvostin. Viulistilla oli oktaaveri. Sitä vasta arvostin! Oot sinä taas porukkaan sortunut. Humppajyrä |