baron 25.11.2008 20:07:59 | |
---|
Totta sillä oli niin hyvää ja mukavaa seuraa, että halutti porista. Kyllähän ne bändin fibat pitää pystyä kommentoimaan sillä hetkellä kun ne tapahtuu eikä vasta jälkeenpäin. |
poppamies 25.11.2008 20:43:03 (muokattu 25.11.2008 20:43:57) | |
---|
Mitä tuo mätspoksikin menee johonkin bändikeikalle "keskustelemaan vieruskaverin kanssa". Semmoset seurustelut hoidetaan keikan jälkeen. Just oikein persemäistä touhua, bändi soittaa, mutta ei sais kuulua mihinkään. Se on vittumaista se jos joku seurustelee soiton aikana. Varsinkin konsertissa. Muistui mieleen kun olin Kirkan 50-vuolis konsertissa Tampereella. Istuin siellä aivan perällä betoniportailla. Sitten siinä minun takana istui jotain vitun urpoja ja jutteli keskenään eikä kuunnellut olllenkaan. Muutaman biisin jälkeen oli pakko sanoa että pitäisivät turpansa kiinni tai ,menisivä muualle juttelemaan. Meneivät muualle . Hyvä niin mutta kun adrenaliini pääsee kuohatamaan niin ei pysty vähään aikaan keskittymään itsekään. Viina ei sovi suomalaiselle yleisölle. Ehkä artistille. Siinä menee raja. G strings are for strippers! |
matchbox 26.11.2008 17:48:23 (muokattu 26.11.2008 17:52:42) | |
---|
Kyllähän ne bändin fibat pitää pystyä kommentoimaan sillä hetkellä kun ne tapahtuu eikä vasta jälkeenpäin. Just näin. Minäkin alan kantaa mukanani mustakantista pikkuvihkoa, johon kirjaan ylös temmot, hymyt ja muut kämmit. Korvatulpat korvissa, lyijykynä erittäin terävänä korvan takana valmiina keikalle tämä tura. Sitäpaitsi se kyllä kuulostaisi erittäin pölijältä, jos ei voisi liian Völyymin aikana nätisti kuittailla "fiii-baa" vaan pitäisi huutaa "FIii-BAAAA"! Silloin tietenkin soitossa olisikin pieni hiljaisempi kohta tai jopa breikki. Ei todellakaan muut kuin ihan kaikki siinä ympärillä kääntyis katsomaan, mikä tuollekin emännälle ny tuli. :p |
matchbox 26.11.2008 17:51:52 | |
---|
Se on vittumaista se jos joku seurustelee soiton aikana. Varsinkin konsertissa. Tai vieressäistuja laulaa ja niin maan perusteellisesti nuotin vierestä. Ja tuoksuu voimakkaalle hajuvedelle, partavedelle tai vanhalle viinalle. Joskus jopa näille kaikille yhtäaikaa. |
rintapek 26.11.2008 22:12:07 | |
---|
Just näin. Minäkin alan kantaa mukanani mustakantista pikkuvihkoa, johon kirjaan ylös ...muut kämmit. :p Jos joskus satut meikäläisen pändin keikalle, niin varaa pari laatikollista paperia ja useampi kynä. Ei meinaan hoidu millään pikkuvihkolla. ;-) One kind of music only - the good kind |
kuunsirppi 26.11.2008 22:51:31 | |
---|
Jos joskus satut meikäläisen pändin keikalle, niin varaa pari laatikollista paperia ja useampi kynä. Ei meinaan hoidu millään pikkuvihkolla. ;-) ...niinku oli Ukolla, John Lordilla ja Paice60:llä meidän keikalla :o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
paice60 26.11.2008 22:53:48 | |
---|
...niinku oli Ukolla, John Lordilla ja Paice60:llä meidän keikalla :o) Ja vieläkin on analysointi kesken... Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
kuunsirppi 26.11.2008 22:55:01 | |
---|
Ja vieläkin on analysointi kesken... No ilmanko ei oo kuulunu minkäänlaista kommenttia ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
rintapek 27.11.2008 01:35:07 | |
---|
...niinku oli Ukolla, John Lordilla ja Paice60:llä meidän keikalla :o) TÄ, siis muidenkin keikoilla muka loppuu paperit kesken??? One kind of music only - the good kind |
kuunsirppi 27.11.2008 06:54:43 | |
---|
TÄ, siis muidenkin keikoilla muka loppuu paperit kesken??? No niin meinas tehdä ja kyniä ne oli ostaneet varmaan jonkun Tiimarin varaston... Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Ukko 27.11.2008 18:51:17 | |
---|
No niin meinas tehdä ja kyniä ne oli ostaneet varmaan jonkun Tiimarin varaston... Joo mutta me ollaankin v..maisia tyyppejä :/ COVS jäsen nro 6 |
jakeni 27.11.2008 23:06:07 | |
---|
Tuli tänään vedettyä kitaristi Ville Nurmen kanssa,on siinä kyllä hieno soittaja...voi kertakaikkiaan!!! Milloin syödään? (Topi) |
Fuzzy Boner 28.11.2008 07:18:51 | |
---|
Tuli tänään vedettyä kitaristi Ville Nurmen kanssa,on siinä kyllä hieno soittaja...voi kertakaikkiaan!!! Mut aina naama väärinpäin ja huonolla tuulella. Mukavan vastakohta. Käänteismaailmassa |
jakeni 28.11.2008 15:07:38 | |
---|
Mut aina naama väärinpäin ja huonolla tuulella. Mukavan vastakohta. Käänteismaailmassa Panin myös sen merkille,asennetta löytyy! Positiivinen ilmanala,heti. Milloin syödään? (Topi) |
kuunsirppi 28.11.2008 21:02:16 | |
---|
Saaks tänne kirjottaa ite, jos on saanu kehuja? Mulle sanoi äsken yksi vanhempi herrasmies tuolla kylällä ison joukon kuullen (ei missään kaljakuppilassa kuitenkaa), että mä, siis _minä_ olen hänen mielestään Suomen paras laulaja. Olipas mukava kuulla! Hänen vaimonsa on joskus sanonut mulle, että hän taitaa tulla mustasukkaseks, kun heillä soi vaan koko ajan mun laulut :o) Yks toinen nainen sano joskus kans mulle, että hän ei oikeesti jaksa enää kuunnella niitä sun laulujas, kun ne soi heillä aina. Hänen on pakko lähtee välillä pihalle... Voi naisparat! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
KoskPaavo 28.11.2008 22:28:10 | |
---|
Ole onnellinen, hienoa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
kuunsirppi 28.11.2008 22:48:26 | |
---|
Ole onnellinen, hienoa. Kiitos! Nöyrästi onnellinen! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
rintapek 28.11.2008 23:17:06 | |
---|
Saaks tänne kirjottaa ite, jos on saanu kehuja? Palstahan täyttyisi meikäläisen postauksista oitis... uskooko joku? No ei. Mikään palsta ei offtopikilta säästy, mut noin periaatteessa ja avausviestin mukaan itsensä kehuminen ei kuulu tänne. Ei myöskään se, jos muut kehuvat itseä. Kehutaan niitä muita, milloin aihetta on. Mode jo avauksessa tuumi, että voipi olla melko lukotusherkkä aihe, mutta melko mitättömällä aiheenvierestäväännöllähän tämä on mennyt. Samaan malliin vaan, niin eiköhän täällä kehuja tarpeen mukaan jaella vielä vaikka kuinka pitkään. One kind of music only - the good kind |
KoskPaavo 28.11.2008 23:52:37 | |
---|
Näin sanoi hän eduskunnassa: Oiva Kaltiokumpu (kesk.) katsoi, että jotakin olisi syytä tehdä myös ravintoloiden aukioloajoille. Hän ei nähnyt mitään järkeä siinä, että ravintoloihin lähdetään nykyisin vasta puoliltaöin ja notkutaan siellä neljään saakka. No nih " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
EP 28.11.2008 23:56:47 | |
---|
Näin sanoi hän eduskunnassa: Oiva Kaltiokumpu (kesk.) katsoi, että jotakin olisi syytä tehdä myös ravintoloiden aukioloajoille. Hän ei nähnyt mitään järkeä siinä, että ravintoloihin lähdetään nykyisin vasta puoliltaöin ja notkutaan siellä neljään saakka. No nih Juu saas vaan nähdä vai mennäänkö vaan "vapaampaan" suuntaan? |