Tankero 02.04.2007 21:39:44 | |
---|
Tiukkaa asiaa ja viiltävää analysointia. Mitä muuta olisit odottanut? Mitäpä muutakaan. Sama jauhaminen suunnilleen samasta aiheesta käytiin viime vuonnakin. Varmasti, vissiin. |
manjaana 02.04.2007 21:41:21 | |
---|
Mitäpä muutakaan. Sama jauhaminen suunnilleen samasta aiheesta käytiin viime vuonnakin. :o( Juu mie oon hiljaa... :/ Oman elämänsä pörrääjä.... |
isojussi 02.04.2007 23:07:12 | |
---|
Mitäpä muutakaan. Sama jauhaminen suunnilleen samasta aiheesta käytiin viime vuonnakin. Tjaa - itse ainakin koen kritisoineeni asiallisesti sitä, ettei soitettu tahtiakaan sambaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 03.04.2007 00:48:10 | |
---|
Tjaa - itse ainakin koen kritisoineeni asiallisesti sitä, ettei soitettu tahtiakaan sambaa. Johtunee formaatista. Niinhän me ollaan pistetty lankulle hitaat valssit, tangot ja vissiin kaikki muutekin tahtilajit. Et sinä sen samban kans ole erikoisen metissä, |
piiska2 03.04.2007 12:32:10 | |
---|
Tjaa - itse ainakin koen kritisoineeni asiallisesti sitä, ettei soitettu tahtiakaan sambaa. Kieltämättä itsekin ihmettelin, joitakin biisivalintoja. Kunnon lattaria kuulee ja näkee liian vähän TV:ssä, varsinkin hieman isommilla kokonpanoilla soitettuna. Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
steelysam 03.04.2007 12:39:39 | |
---|
Kieltämättä itsekin ihmettelin, joitakin biisivalintoja. Kunnon lattaria kuulee ja näkee liian vähän TV:ssä, varsinkin hieman isommilla kokonpanoilla soitettuna. Niin, kaikki pitäis itte tehdä.... Möllisty |
uruttaja 03.04.2007 12:47:06 (muokattu 03.04.2007 15:04:08) | |
---|
Niin, kaikki pitäis itte tehdä.... Elämä on aika raakaa- EDIT. Arvotalu 888. |
kepulainen 03.04.2007 12:51:33 | |
---|
Niin, kaikki pitäis itte tehdä.... Jep, ja sittenkin aina joku munapää tulee sanomaan jotain.... |
Tankero 03.04.2007 13:02:35 | |
---|
Elämä on aika raakaa- No miten et ottanut talua. Varmasti, vissiin. |
isojussi 03.04.2007 13:04:49 (muokattu 03.04.2007 13:05:07) | |
---|
Niinpä. Mulle toi bändi edustaa jotain, mitä tanssiorkesterin tulisi olla: Iso bändi blosareineen, upee saundi silkkaa amerikkaa, joka soittajalla myös erinomaiset solistiset kyvyt ja laulusolistit ovat erinomaisia ja monipuolisia. Ja kaikki taittuu ihan millä saundilla ja meiningillä vaan halutaan. Kokolailla ihan kaikki. Varmaan sen suhteen tuleekin niin tarkkaan syynättyä niitten tekemisiä - josko oppisi jotakin - ja kelvannut on vaan kovasti hyvin. Urskauttelija kun sanoi, että kaikkia tanssilajeja on arvosteltu, niin onhan se ollut enempi ja vähempi hiustenhalkomista ja nenänkaivamista, mutta joka kerta on sitä virallistakin hidasta valssia / rumbaa / cha-cha-cha:ta ymsymsyms tullut - eikä pelkkää formaatin/tanssijoiden "neronleimausta", joissa aika moni muu bändi / solisti olisi kompastellut pahemman kerran. Nyt vaan olisin oikeesti toivonut, että heidän olisi annettu soittaa edes yksi samba. No, hieno oli kuunnella noitakin. Kehuisin vielä lisääkin, mutta rupeette kumminkin vittuileman taikalaseista/-kuulokkeista.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
piiska2 03.04.2007 13:06:02 | |
---|
Eräs rock-kitaristi totesi kerran: "Kaikki musa on paskaa, paitsi jazz. Se on ihan vitun paskaa." ;) Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
Irti Humpasta 03.04.2007 13:38:55 (muokattu 03.04.2007 13:40:45) | |
---|
On se kiva käydä täällä mnetissä välillä virkistäytymässä ja katsella "ammattilaisten" kirjoituksia, miten joku laulaa epävireessä tai ei soita tyylinmukaisesti jotain. Nyt puuttu sitä ja tänään tätä.... Itse kun virkkaatte noita huttujanne tuolla peräkulmilla, niin on hyvä että osaatte asianne metronomit ja viremittarit kädessänne. Jos yksikin humppabändi toimisi edes vähänkään niinkuin tämä "telkkuorkka" (sovituksin, ilman kiilaamista, ilman rävellystä, ilman mauttomia fillejä, stemmoineen, jne...), jopa minäkin saattaisin lähteä kuuntelemaan livenä tanssibändejä. Ymmärrän kyllä asenteen, että jotkut haluavat soittaa "alkuperäisesti" eri rytmejä. Itsekin vaimoni löysin lavatansseista, joten väitän osaavaani myös tanssia. Keikoilla olen katsellut eri kukkakeppejä eri pyörityksineen ja huomannut, että loppujen lopuksi vain noin 47% (miehistä) osaa tanssia rytmissä. Niinpä.... Onko sillä väliä onko joku biisi muutaman beatin liian hidas tai nopea. Onneksi ei ole perustettu tietääkseni keskusteluryhmää, jossa muusikot mm. voisivat haukkua kilvan tanssijoita:"Kyllä toi naapurin Keijo nyt pyörähti muutaman beatin liian hitaasti." Jessus, mihin tää maailma on menossa. Sovittakaa vaan kaikkea hassua tanssimusaan. Itse ainakin sain taas poweria tanssimusan uudistamiseen ja jos joku eksyy mun keikalle, niin kuulette kappaleen:" Have you met Miss Jones, suomennettuna tanssikansalle:" Neiti Virtanen". P.S. Joku voi tulla mulle sitten kertomaan oliko sovitus liian nopea vai hidas ja että lauloinko vireessä ;) |
steelysam 03.04.2007 13:50:06 | |
---|
On se kiva käydä täällä mnetissä välillä virkistäytymässä ja katsella "ammattilaisten" kirjoituksia, miten joku laulaa epävireessä tai ei soita tyylinmukaisesti jotain. Nyt puuttu sitä ja tänään tätä.... Itse kun virkkaatte noita huttujanne tuolla peräkulmilla, niin on hyvä että osaatte asianne metronomit ja viremittarit kädessänne. Jos yksikin humppabändi toimisi edes vähänkään niinkuin tämä "telkkuorkka" (sovituksin, ilman kiilaamista, ilman rävellystä, ilman mauttomia fillejä, stemmoineen, jne...), jopa minäkin saattaisin lähteä kuuntelemaan livenä tanssibändejä. Ymmärrän kyllä asenteen, että jotkut haluavat soittaa "alkuperäisesti" eri rytmejä. Itsekin vaimoni löysin lavatansseista, joten väitän osaavaani myös tanssia. Keikoilla olen katsellut eri kukkakeppejä eri pyörityksineen ja huomannut, että loppujen lopuksi vain noin 47% (miehistä) osaa tanssia rytmissä. Niinpä.... Onko sillä väliä onko joku biisi muutaman beatin liian hidas tai nopea. Onneksi ei ole perustettu tietääkseni keskusteluryhmää, jossa muusikot mm. voisivat haukkua kilvan tanssijoita:"Kyllä toi naapurin Keijo nyt pyörähti muutaman beatin liian hitaasti." Jessus, mihin tää maailma on menossa. Sovittakaa vaan kaikkea hassua tanssimusaan. Itse ainakin sain taas poweria tanssimusan uudistamiseen ja jos joku eksyy mun keikalle, niin kuulette kappaleen:" Have you met Miss Jones, suomennettuna tanssikansalle:" Neiti Virtanen". P.S. Joku voi tulla mulle sitten kertomaan oliko sovitus liian nopea vai hidas ja että lauloinko vireessä ;) Hieno toi sun musanäyte!!! Olisko sitä Neiti Virtasen tekstiä mahdollista nähdä? Möllisty |
kepulainen 03.04.2007 14:03:20 | |
---|
Hieno toi sun musanäyte!!! No jos Mark Levinen kirjan kaikki reharmonisointi-jutut ja muut kliseet kuulostavat hienoilta niin sitten. Eipä ollut mitään omaperäistä keksitty..
Näin helppoa tämä on! :) |
isojussi 03.04.2007 14:05:02 | |
---|
On se kiva käydä täällä mnetissä välillä virkistäytymässä ja katsella... No niinpä - sitten kun sulla on vakiasiakkaana tanssiseuroja / alan harrastajia, joudut väistämättä tekemisiin metronomilukemien kanssa. Se on ihan saatanan sama, onko cha cha Kuubassa oikeesti kuinkakin nopeeta tai sopisiko jokin tempo paremmin biisin luonteeseen jos se tanssimestareiden mielestä on joku muu, niin kyllä se on paras olla. Sitä minä ainakin tässä naputin enkä bändin huonoutta. On kai jo ainakin kolmas kerta, kun totesin, että net vaan soittivat komiasti, mitä tilattiin. Ja mitä niihin joidenkin laulukritisointiin tulee, niin itse pidin Pitkämön näkemyksestä Satumaahan ja koettakaa itte saatana laulaa se RAKAS tohon tempoon. Ette selviäs puoleksikaan noin hienosti. Ensin täällä nauretaan Innasen juttuja, mutta sitten pitäis kuitenkin suu auki koilottaa niinkun sadussa Härmäläisestä tangolaulajasta. Nää viimeiset kommentit ei olleet IH:lle, joka kai kumminkin ajaa takaa samaa asiaa, kuin minäkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Irti Humpasta 03.04.2007 14:08:02 (muokattu 03.04.2007 14:18:00) | |
---|
Olisko sitä Neiti Virtasen tekstiä mahdollista nähdä? A-osa...Ootkos kuullut sen. Naapuriin on muuttanut neiti Virtanen, a-haa. A-osa...Voinko vastustaa? Katsetta niin polttavaa, sydämeni hän kai saa. B-osa...Ei kukaan tiedä mistä saapui, tuo neiti Virtanen, vain harva tietää vastauksen. A-osa... Mistä löydät sen, vastauksen kysymykseen, ken on tuo neiti Virtanen. SOOLO..... "kaikki, mitä osaat kehiin....huom. vain ammattilaiset :) Amatöörit soittakoot alkuperäistä teemaa :( " A-osa... Nyt mä tiedän sen. Tämä neiti virtanen on kevytkenkäinen, a-haa. A-osa... Miten hänet saan? Neidin, jonka menojalka vispaa aina vaan, a-haa. B-osa...Nyt aion charmiini mä luottaa, siis annan palaa vaan, en muuten koskaan tietää saa. A-osa... Neiti Virtanen, onnen löysi naapurista, ikuisen rakkauden. ....Sinertävällä vai onko se nyt vihertävällä olevat sanat ovat se kohotahti, ennen b-osaa... |
steelysam 03.04.2007 14:08:16 | |
---|
No jos Mark Levinen kirjan kaikki reharmonisointi-jutut ja muut kliseet kuulostavat hienoilta niin sitten. Eipä ollut mitään omaperäistä keksitty.. Kauhea myrkyttäjä olet. Möllisty |
steelysam 03.04.2007 14:10:48 | |
---|
A-osa...Ootkos kuullut sen. Naapuriin on muuttanut neiti Virtanen, a-haa. A-osa...Voinko vastustaa? Katsetta niin polttavaa, sydämeni hän kai saa. B-osa... tiedä mistä saapui, tuo neiti Virtanen, vain harva tietää vastauksen. A-osa... Mistä löydät sen, vastauksen kysymykseen, ken on tuo neiti Virtanen. SOOLO..... "kaikki, mitä osaat kehiin....huom. vain ammattilaiset :) Amatöörit soittakoot alkuperäistä teemaa :( " A-osa... Nyt mä tiedän sen. Tämä neiti virtanen on kevytkenkäinen, a-haa. A-osa... Miten hänet saan? Neidin, jonka menojalka vispaa aina vaan, a-haa. B-osa... charmiini mä luottaa, siis annan palaa vaan, en muuten koskaan tietää saa. A-osa... Neiti Virtanen, onnen löysi naapurista, löytäen rakkauden. ....Sinertävällä olevat sanat ovat se kohotahti, ennen b-osaa... hehheh...hauska teksti. Kiitos. Möllisty |
kepulainen 03.04.2007 14:36:06 | |
---|
Kauhea myrkyttäjä olet. Pahin kaikista. |
uruttaja 03.04.2007 15:04:19 | |
---|
No miten et ottanut talua. Otin kuin otinkin. |