korkovaara 02.08.2013 18:45:05 | |
---|
no eihän niitä ole tarkoitettu,että ne naurattais.tai onhan ne juttuja ,että jaksaa tehdä tätä työtä. kaikki kertovat hyviä se on tämän soittamisen ja ainut suola. kokemuksia niitä haetaan"fiiliksiä" ,että on kivaa. |
EP 02.08.2013 18:45:58 | |
---|
Itsekin järkytyin moisesta suorasukaisuudesta.. |
korkovaara 02.08.2013 18:50:17 | |
---|
korkovaara: no eihän niitä ole tarkoitettu,että ne naurattais.tai onhan ne juttuja ,että jaksaa tehdä tätä työtä. kaikki kertovat hyviä se on tämän soittamisen ja ainut suola. kokemuksia niitä haetaan"fiiliksiä" ,että on kivaa. muistan kun yksi basisti oli allapäin kysyin mikä mättää ei vastannut. Mitä jos haen paripulloa kossua autosta,niin sanoi -älä pelleile- hain ja näytin kossut totesi hän. -taas on soittajalla "Mukavaa" |
korkovaara 02.08.2013 19:08:21 | |
---|
korkovaara: muistan kun yksi basisti oli allapäin kysyin mikä mättää ei vastannut. Mitä jos haen paripulloa kossua autosta,niin sanoi -älä pelleile- hain ja näytin kossut totesi hän. -taas on soittajalla "Mukavaa" vai olisiko kivaa ajella ouluun ja kukaan ei puhuisi mitään,se bändi ei toimisi lavalla ei missään. kyllä pelimannit puhuu paskaa ja aina.,muistatko kun.... |
korkovaara 02.08.2013 19:14:06 | |
---|
korkovaara: vai olisiko kivaa ajella ouluun ja kukaan ei puhuisi mitään,se bändi ei toimisi lavalla ei missään. kyllä pelimannit puhuu paskaa ja aina.,muistatko kun.... nyt voidaan mennä taakse kännykän ,silloin aikanaan jos joku ,eristy heti ,outo tyyppi- -nyt voi heti tehdä suhteet uusiin ihmisiin. -joten aivan mahtavaa ei tarvi olla kusipäisten kanssa tekemisissä. |
korkovaara 02.08.2013 19:38:47 | |
---|
no kerron yhden. |
korkovaara 02.08.2013 19:53:21 | |
---|
no kun ette vastaa niin kerron. Mikko soitti minulle.-voisitko viedä minut keikalle Huukajavuorelle,kun ei sitä korttia vielä kuulu. kyllä se vain sopii. Tulimme paikalle. mikko viritti kitaran ja meni vetään,niin bändin rumpali nussi tyttöä takahuonessa huusi minulle,et soita rumpuja-soitan vedä vaan. -veditkö kysyin ,kaks kertaa kiitos. |
korkovaara 02.08.2013 20:01:31 | |
---|
korkovaara: no kun ette vastaa niin kerron. Mikko soitti minulle.-voisitko viedä minut keikalle Huukajavuorelle,kun ei sitä korttia vielä kuulu. kyllä se vain sopii. Tulimme paikalle. mikko viritti kitaran ja meni vetään,niin bändin rumpali nussi tyttöä takahuonessa huusi minulle,et soita rumpuja-soitan vedä vaan. -veditkö kysyin ,kaks kertaa kiitos. kertokaa.nyt että minäkin saan nauraa,vai onko teillä ollut yhtään mukavaa. |
korkovaara 02.08.2013 20:34:21 | |
---|
mitä Juice leskinen on vaikuttanut elämääsi. No minä olin lopettanut keikkailun jo ajat sitten. Sitähän oli tullut jo tehtyä ja niitä ei sitten enää ollut,eli uusi ammatti ja koulutukseen.-TAKK,seen pääsin muka "foresteri" läpi. koulutus oli ihan tavallista istumista,mukana oloa. -sitten tuli työharjeittelu ,eli mennään pihoja luomaan lumesta ja hoitamaan roskat pois. tein sitä kuin mielipuoli,että olisin ja en tulisi "maitojunalla" pois. Lunta tuli aivan saatanasti,minä loin ja loin kuin hullu. -Tuli yksikönpäälikkö kysymään,tuletko meille töihin-tulen sanoin. mutta pointti on tämä,kun menimme tekemään sopimusta yhteen nokin tärkeimpiä paikkoja ja siellä istuimme isännöitsiän,hallituksen puuheenjohtajan yksikönpäällikön kanssa sekä kaikkien postin ja asukkaiden kanssa. -niin tässä olisi nyt tarjolla teille Huoltomies. -.. Isännöitsiä avaa suunsa,mitähän tämä osaa tehdä. -jolloin yksikönpäällikkö vastaa,minun puolestani -hän on soittanut Juice Leskisen Bändissä. -johon hallituksen puheenjohtaja. -Tämähän on selvä. |
korkovaara 02.08.2013 20:58:14 | |
---|
korkovaara: mitä Juice leskinen on vaikuttanut elämääsi. No minä olin lopettanut keikkailun jo ajat sitten. Sitähän oli tullut jo tehtyä ja niitä ei sitten enää ollut,eli uusi ammatti ja koulutukseen.-TAKK,seen pääsin muka "foresteri" läpi. koulutus oli ihan tavallista istumista,mukana oloa. -sitten tuli työharjeittelu ,eli mennään pihoja luomaan lumesta ja hoitamaan roskat pois. tein sitä kuin mielipuoli,että olisin ja en tulisi "maitojunalla" pois. Lunta tuli aivan saatanasti,minä loin ja loin kuin hullu. -Tuli yksikönpäälikkö kysymään,tuletko meille töihin-tulen sanoin. mutta pointti on tämä,kun menimme tekemään sopimusta yhteen nokin tärkeimpiä paikkoja ja siellä istuimme isännöitsiän,hallituksen puuheenjohtajan yksikönpäällikön kanssa sekä kaikkien postin ja asukkaiden kanssa. -niin tässä olisi nyt tarjolla teille Huoltomies. -.. Isännöitsiä avaa suunsa,mitähän tämä osaa tehdä. -jolloin yksikönpäällikkö vastaa,minun puolestani -hän on soittanut Juice Leskisen Bändissä. -johon hallituksen puheenjohtaja. -Tämähän on selvä. menet minne vaan aina seuraa sinua joku.,se on kauheeta. |
korkovaara 02.08.2013 21:12:40 | |
---|
sarasvuo häntä kuuntelen,pahus kun ei tule enää,mutta jokaisen muusikon ja muidenkin pitää kuunnella "radio" puhe kiusaamisesta kateudesta. siinä on kaikki |
korkovaara 02.08.2013 21:43:20 | |
---|
tää on hyvä,miten sille basistille kävi kun se..selvisikö hän ne kolme ,miten kerro. |
korkovaara 02.08.2013 21:45:33 | |
---|
korkovaara: tää on hyvä,miten sille basistille kävi kun se..selvisikö hän ne kolme ,miten kerro. hän toivoi vettä ja suikulähteen,mutta mitä hän toivoi toiseksi, |
korkovaara 02.08.2013 21:55:48 | |
---|
korkovaara: tää on hyvä,miten sille basistille kävi kun se..selvisikö hän ne kolme ,miten kerro. hän oli siis autiomaasa vitsi miten joku voi olla autiomaasa. |
korkovaara 02.08.2013 22:00:54 | |
---|
korkovaara: hän oli siis autiomaasa vitsi miten joku voi olla autiomaasa. no kun ette vastaa,niin hän halusi soittaa hyvässä bändissä ja teki sen ja veti aivan uskomattomat jutut kautta maailman,mutta entäs se kolmas sanoi haltia. |
korkovaara 02.08.2013 22:06:17 | |
---|
korkovaara: no kun ette vastaa,niin hän halusi soittaa hyvässä bändissä ja teki sen ja veti aivan uskomattomat jutut kautta maailman,mutta entäs se kolmas sanoi haltia. onnea pitäis saada. ja siinä ovikello soi ja hän meni avaamaan.siellä oli kaunis nainen tumma ihana joka istui hänen syliinsä ja kun hän katseli häntä,hänen otsallaan oli tumma merkki. basisti raapusti sitä ja hän voitti Auton. |
korkovaara 02.08.2013 22:16:32 | |
---|
no kerran..nyt pid. |
haitari 02.08.2013 22:35:09 | |
---|
Melkoinen monologi. www.riverland.fi |
korkovaara 03.08.2013 01:17:50 | |
---|
haitari: Melkoinen monologi. mitä vittua hyvä tuo on aina on mennyt läpi, |
Epämuusikko 04.08.2013 18:31:24 | |
---|
En löytänyt vitsiä tämän sotkun seasta. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |