Aihe: Muusikko vitsejä:Lisätkää hyviä!
1 2 3 4 541 42 43 44 4560 61 62 63 64
WanhaWetäjä
11.07.2013 01:18:58

http://www.google.com/imgres?imgurl … oBg&ved=0CEkQ9QEwBQ&dur=754

Tää on varmaan ollut aikasemmminkin mutta aika hauska...pitää vaan lukea tosi tarkkaan;-)
blaekie
11.07.2013 13:53:30

jjussila: Fisting by the pool...

Fist and shout
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
jjussila
11.07.2013 14:16:11
blaekie: Fist and shout

Eppäilemättä...
..ei helev...olisko noin?.....
Epämuusikko
11.07.2013 14:36:56
Onko totta että nuo fistväännökset rantautuivat tänne päin internettiä vasta nyt?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
arppah8
11.07.2013 16:12:21

WanhaWetäjä: http://www.google.com/imgres?imgurl … oBg&ved=0CEkQ9QEwBQ&dur=754

Tää on varmaan ollut aikasemmminkin mutta aika hauska...pitää vaan lukea tosi tarkkaan;-)

Tulipa tästä mieleen tämä: http://img.photobucket.com/albums/v230/EuphoricS/AWK.jpg
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Kyllikki
11.07.2013 18:48:42
Epämuusikko: Onko totta että nuo fistväännökset rantautuivat tänne päin internettiä vasta nyt?

Jafist... eikun javisst!
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
EP
11.07.2013 18:50:45 (muokattu 11.07.2013 19:25:59)
Olisin otettu jos kaikki paska ei rantautuisi tänne koskaan..
Epämuusikko
11.07.2013 18:51:20
arppah8: Tulipa tästä mieleen tämä: http://img.photobucket.com/albums/v230/EuphoricS/AWK.jpg

"Since this tune consists of entirely processed sounds.."

Olen nähnyt en ehkä yhtä outoja lappuja, mutta sanallisia ohjeita free-jazz-tilanteisiin joista on kans vedetty *). terveisiä Kööpenhaminan jazzfestivaaleilta.

*) onko se silloin freetä?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
artope
11.07.2013 20:51:57

Fisted Sisters
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
peksi62
13.07.2013 22:35:45
Kaksi muusikkoa oli päässyt samaan aikaan panolle venäläisen huoran kanssa.Huora veti housut nilkkaan ja poikien piti alkaa hommiin,mutta ei siitä tullutkaan mitään.Huoran pillu haisi niin pahalta,että oli tehtävä jotain.Hetken mietittyään alkoivat pesemään pillua,mutta haju ei vaan lähtenyt.Sitten huomasivat sitruunan pöydällä ja muistivat sitruunan olevan hyvä puhdistusaine.Rupesivat hankaamman sillä huoran pillua.Huora huusi:"Pojat pojat se on vittu eikä mikään wieninleike!!
blaekie
14.07.2013 00:10:30

Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
korkovaara
16.07.2013 02:30:38
no tää on tosi.-rumpali siis jäi pändikämpälle ja nussi siellä kaunista blondia
ihan kyrpä vereslihalla tuli kotiin,niin muija kysyi,miksi sun mulkku on ton näköinen,
-Minun oli niin ikävä sua.että runkkasin niinn paljon.
korkovaara
25.07.2013 00:46:42
tää on hyvä ,mutta aina ajankohtainen.
-Tämän kertoi radio suomessa mestari pelimanni,siis se joka myy niitä housuja.
Olimme sopinnet keikan ja missä olisimme silloin kaikki.
-Rumpalia ei kuulunut,eikun etsimään ei löytynyt,niin joku tiesi kertoa voisiko hän
olla voimanssa ,siellä ne istuu. ei sinne ja sieltähän hän löytyi ja kauhee huuto päälle
että olet tämän tehnyt keikka kusee sun takiasi saatana.
-Puolustus rumpalilta
-en voi mitaaan kun,ette löytänyt minua.
-hyvä selitys sai anteeksi.
korkovaara
29.07.2013 22:13:11
-no tää kolahtaa ainakin "isollejussille"
-olimme keikalla lahdessa vetobasubisti oli hovin mielestä päissään,ja tuli lavan reunaa huutamaan hänelle,vittu sinä olet kännissä.
-jolloin pöökelillä hovia suoraan nappi otsaan,hirvee huuto.johon
basunistimme tyylikkästi totesi.
-anteeksi tulit juuri vedon eteen.
KanttoriPiiparinen
01.08.2013 15:03:58 (muokattu 01.08.2013 15:06:31)
Pariskunta pyysi ahneelta pystöltä chat chat chaata ja pystö pisti saamansa tipit taskuunsa kertomatta bändin jätkille mitään. Soittajat kuitenkin huomasivat jutun, eivätkä sanoneet vielä tässä vaiheessa sitä eikä tätä. Lauteilla pystö hehkutti: -Jätkät. Nyt mennään satsaa, johon pojat: -Vastahan me soitettiin satsaa. Aletaan valssilla. Rumpali laski tyhjät pois ja Keinumorsiammen intro alkoi soida. No. Pystön oli pakko taipua koko bändin soittaessa valssia mutta intron viime tahdeilla yritti kuitenkin korjata tilannetta ja huusi mikkiin: -Tsat tsat saa.

Ja tämä tarina on tosi.
Nuotin vieressä on aina tilaa...
isojussi
01.08.2013 22:30:16
korkovaara: -no tää kolahtaa ainakin "isollejussille"
-olimme keikalla lahdessa vetobasubisti oli hovin mielestä päissään,ja tuli lavan reunaa huutamaan hänelle,vittu sinä olet kännissä.
-jolloin pöökelillä hovia suoraan nappi otsaan,hirvee huuto.johon
basunistimme tyylikkästi totesi.
-anteeksi tulit juuri vedon eteen.

HYVÄHYVÄHYVÄ!!! Pasunisteille ei vittuilla. Oon joskus uhannut kiinnittää slaidiin (böögeli on ehkä vähän väärä termi tässä kohden) harpin, jos fonistit ei lakkaa marisemasta soittovolyymista.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
korkovaara
02.08.2013 16:45:50
Menimme keikalle Varkauteen Hotelli taipaleeseen ja oli ensi kerta tähän paikkaan.
Roudasimme kamat sisään . Kamat oli parketilla laatikoissa,niin isäntä tulee paikalle.
-tervetuloa taloon onkos mennyt mukavasti,heitti läppää ,juu ihan on mennyt kivasti.
Kuulkaas nyt lauvantaina olis minun tyttäreni häät täällä,niin voisitteko soitaa ne.
kyllä tottakai-kiva Häät alkaa kello viistoista olkaa silloin paikalla ja häävalssi on
Akselin ja elinan valssi. toimii kyllä sanoimme. Hyvä juttu sitten lauantaina.
Tuota kysyisin vielä,saisimmeko siitä vähän ylimääräistä palkaa.
-Vittu ettehän te osaa edes soittaa.
EP
02.08.2013 17:23:16
isojussi: HYVÄHYVÄHYVÄ!!! Pasunisteille ei vittuilla. Oon joskus uhannut kiinnittää slaidiin (böögeli on ehkä vähän väärä termi tässä kohden) harpin, jos fonistit ei lakkaa marisemasta soittovolyymista.

Oho! Nyt tais tulla isojussilta hyväksyntä?
korkovaara
02.08.2013 17:29:45
korkovaara: Menimme keikalle Varkauteen Hotelli taipaleeseen ja oli ensi kerta tähän paikkaan.
Roudasimme kamat sisään . Kamat oli parketilla laatikoissa,niin isäntä tulee paikalle.
-tervetuloa taloon onkos mennyt mukavasti,heitti läppää ,juu ihan on mennyt kivasti.
Kuulkaas nyt lauvantaina olis minun tyttäreni häät täällä,niin voisitteko soitaa ne.
kyllä tottakai-kiva Häät alkaa kello viistoista olkaa silloin paikalla ja häävalssi on
Akselin ja elinan valssi. toimii kyllä sanoimme. Hyvä juttu sitten lauantaina.
Tuota kysyisin vielä,saisimmeko siitä vähän ylimääräistä palkaa.
-Vittu ettehän te osaa edes soittaa.

no menihän se hyvin se keikka. hänestä tuli meille kaveri ,kyseli onkos könönpellon
naiset antaneet teille pillua-juu ihan on antaneet.-sitä minäkin kyllä ne antaa joo.
Olimme sitten tauolla se paikka oli ihan samanlainen kuin rampe ja Naukkis siellä
rappusten alla.
-Terve ovat taas jätkät tukkineet vessan,pistin käteni sinne pullohan siellä oli ja minun
käsi oli kuulkaa,niin se oli ilmiselvää imispaskaa.
andrei
02.08.2013 18:05:47
Nää rivot jutut ei erikoisemmin naurata!
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)