hvinnamo 17.11.2008 16:49:03 | |
---|
Yleensä jos ravintolakeikka on esim.5settiä niin alkuillasta on pakko soittaa iskelmää ja perinteisempää tanssimusiikkia, sillä ei kukaan jaksa soittaa/kuunnella 5 tuntia täyttä mättöä. Sitten jos yleisö on sekalaista ja mukana on esim. kännisiä nuoria miehiä joilla testosterooni virtaa ym. niin monesti tulee alkuillasta kaikennäköisiä huuteluita bändille. Myöhemmin kun rupeaa hullunkiilto silmissä vetämään popedaa, hurriganesia ym. mättökamaa niin sitten jotenkin saavuttaa niidenkin hyväksynnän ja huutelut loppuvat. Samaan aikaan vanhempi väki saattaa tulla vittuilemaan että tulee kovaa eikä tule valssia ja humppaa ym. Eli kaikkia esim. pikkujouluyleisön osallistujia on monesti haasteelista miellyttää samaan aikaan. Ja vielä: klo.01.30:n jälkeen elävän musiikin esittäminen pitäisi kieltää kokonaan koska kukaan ei monestikaan tajua enää siinä vaiheessa musiikista ja sen lähteestä juuri mitään. |
turhala 17.11.2008 20:58:38 | |
---|
Suopotkupallon MM-kisat on Suomussalmi_Puolanka-osastolla, Turhalan maisemissa. Hyrynsalmen Vuorisuolla ne potkitaan suopotkupallon MM-kisat ja taitaa talvella olla umpihanki futiskisat myös. .. elatusmaksut lottokupongilla kuittaisin,,, |
Riksteri 17.11.2008 21:09:06 | |
---|
Hyrynsalmen Vuorisuolla ne potkitaan suopotkupallon MM-kisat ja taitaa talvella olla umpihanki futiskisat myös. Ja marjastuksen MM-kisat. Hattua nostan korkealle aina Suomussalmella Reijo Kelan tilataideteosta ihastelemaan pysähtyessäni. |
paice60 18.11.2008 00:08:29 | |
---|
...on onneksi ohi. Oli tylsää. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Kukko 18.11.2008 12:41:33 | |
---|
Yleensä jos ravintolakeikka on esim.5settiä niin alkuillasta on pakko soittaa iskelmää ja perinteisempää tanssimusiikkia, sillä ei kukaan jaksa soittaa/kuunnella 5 tuntia täyttä mättöä. Sitten jos yleisö on sekalaista ja mukana on esim. kännisiä nuoria miehiä joilla testosterooni virtaa ym. niin monesti tulee alkuillasta kaikennäköisiä huuteluita bändille. Myöhemmin kun rupeaa hullunkiilto silmissä vetämään popedaa, hurriganesia ym. mättökamaa niin sitten jotenkin saavuttaa niidenkin hyväksynnän ja huutelut loppuvat. Samaan aikaan vanhempi väki saattaa tulla vittuilemaan että tulee kovaa eikä tule valssia ja humppaa ym. Eli kaikkia esim. pikkujouluyleisön osallistujia on monesti haasteelista miellyttää samaan aikaan. Ja vielä: klo.01.30:n jälkeen elävän musiikin esittäminen pitäisi kieltää kokonaan koska kukaan ei monestikaan tajua enää siinä vaiheessa musiikista ja sen lähteestä juuri mitään. Aivan sama sabluuna. Tosin mä olen niin lapsellinen-ei-ammattilainen että pelaan fiiliksellä. Kun sitä ganesia hoetaan ja v**ulllaan niin sitten kun olis niiden vuoro ja joku känniääliö joka sitä toivoo on siinä: en soita;) Kerran laivalla eräs kiukkuinen vanhus tuli ihan mun eteen, piteli korvia ja huuti että eikö täällä voida soittaa tanssimusiikkia!?! siis olin trubaduurina, bubissa...? Sanoin että kerros ylöspäin ,siellä menossa tanssit tanssiorkesterin säestyksellä. Äijä vain istui kypsän näköisenä..Vaikka pahveissa oli paratiisia, olen suomalainen ym. iskelmää niin olin sen verran pirullinen että soitin ainoastaan rokkia koko ajan..Tulee edelleen ihan vitun hieno fiilis;) "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
GuitarManiac32 23.11.2008 12:18:06 (muokattu 24.11.2008 08:25:40) | |
---|
Enpä jaksa ruveta väittelemään, kun ei varmasti homma etenisi mihinkään. Linkit rakennuskuviini: http://img335.imageshack.us/gal.php?g=reunalistapetsitoinenkulma9zj.jpg
ja http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=110922 |
KoskPaavo 23.11.2008 12:30:02 | |
---|
Nii-n, olet siis "ammattilainen" kuten itse ilmaisit ja valssia paskempaa musiikkia ei olekaan. Miettikäähän sitä. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
EP 23.11.2008 12:32:07 (muokattu 23.11.2008 12:33:35) | |
---|
Nii-n, olet siis "ammattilainen" kuten itse ilmaisit ja valssia paskempaa musiikkia ei olekaan. Miettikäähän sitä. Joo toi on suurin "alokasmoka" minkä voi tehdä, jos puhutaan tanssimusiikista! |
Qsine 23.11.2008 12:33:50 (muokattu 23.11.2008 12:38:32) | |
---|
Katkos. Onko mobilisti sama kuin "autoilija", taksikuski, kuljetusalan yrittäjä tms.? Ekana tuli nimittäin mieleen mobilentekijä, joka ammattikuntana tuskin olisi yhtä arvostettu kuin muusikko. Korkeintaan kahvimainokseen pääsisi moinen näpertäjä. Viimeaikaisten kirjoitusten perusteella näyttäisi siltä, että tanssimusiikki- ja muusikkokuviot ovat lopullisesti hajoamassa käsiin. Joka paikassa mobidickit vaativat hemmetinmoista bohemianrhapsodya etu- ja takaperin. Vai olisiko vain niin, että näistä "normaaleista" humppakeikoista, joissa kaikki on sujunut huoraamati, ilman sen kummempia soittakaaparanoid-pelleilyjä, ei vain jakseta raportoida täällä? Toivottavasti. EDIT: Tosiaan, aina oppii jotain uutta. Alleqirjoittaneelta kesti viitisentoista vuotta oppia, että mobilistien lempparimusaa on valssi. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
EP 23.11.2008 12:34:57 (muokattu 23.11.2008 12:52:08) | |
---|
Katkos. Onko mobilisti sama kuin "autoilija", taksikuski, kuljetusalan yrittäjä tms.? Ekana tuli nimittäin mieleen mobilentekijä, joka ammattikuntana tuskin olisi yhtä arvostettu kuin muusikko. Korkeintaan kahvimainokseen pääsisi moinen näpertäjä.. Vanhojen ajoneuvojen tms. harrastaja! |
EP 23.11.2008 12:38:36 | |
---|
..Viimeaikaisten kirjoitusten perusteella näyttäisi siltä, että tanssimusiikki- ja muusikkokuviot ovat lopullisesti hajoamassa käsiin. Joka paikassa vaaditaan hemmetinmoista bohemianrhapsodya etu- ja takaperin. Vai olisiko vain niin, että näistä "normaaleista" humppakeikoista, joissa kaikki on sujunut huoraamati, ilman sen kummempia soittakaaparanoid-pelleilyjä, ei vain jakseta raportoida täällä? Toivottavasti. Hehe oot aivan oikeassa, kaikki muu alkaa olemaan tärkeämpää kuin se soittaminen/ soittotaito, lisää showta!! nimim. "Show must go on!" :D |
omarklah 23.11.2008 12:41:03 | |
---|
...kaikki muu alkaa olemaan tärkeämpää kuin se soittaminen/ soittotaito... Miten tämä nyt tähän liittyy? Ekstiätuanoi... |
jape2 23.11.2008 13:03:02 | |
---|
Show must go home! Onneksi koko syksy on ollut mahdollisimman tavanomaista "normaalia" vaihtelevaa tanssimusaa. |
GuitarManiac32 23.11.2008 13:08:33 (muokattu 24.11.2008 08:26:48) | |
---|
Poistettu Linkit rakennuskuviini: http://img335.imageshack.us/gal.php?g=reunalistapetsitoinenkulma9zj.jpg
EP 23.11.2008 13:12:32 | |
---|
Tavalliseen yleisöön verrattuna olen soittamisessa ammattilainen aivan varmasti. Työkseen tekeviin muusikoihin verrattuna en ole ammattilainen, vaan harrastelija. Ja ihan oikeasti, minun mielestä valssi on oikeasti tylsää musiikkia soitannollisesti (enkä valssia tykkää kuunnellakaan)... ehkä tuli vitutuksen takia sanottua liian rankasti, että paskempaa musiikkia ei olekaan. Kyllä rap ja tekno on vielä paskempaa. Näyttäkää yksikin valssi, joka on oikeasti hyvä... tsekkaan sen sitten ja voin antaa kommenttini. Heh hehee.. |
sweet50 23.11.2008 13:15:38 | |
---|
Tavalliseen yleisöön verrattuna olen soittamisessa ammattilainen aivan varmasti. Työkseen tekeviin muusikoihin verrattuna en ole ammattilainen, vaan harrastelija. Ja ihan oikeasti, minun mielestä valssi on oikeasti tylsää musiikkia soitannollisesti (enkä valssia tykkää kuunnellakaan)... ehkä tuli vitutuksen takia sanottua liian rankasti, että paskempaa musiikkia ei olekaan. Kyllä rap ja tekno on vielä paskempaa. Näyttäkää yksikin valssi, joka on oikeasti hyvä... tsekkaan sen sitten ja voin antaa kommenttini. Yykaako kaakaakoo manic depression.... |
GuitarManiac32 23.11.2008 13:19:02 (muokattu 24.11.2008 08:26:59) | |
---|
Poistettu Linkit rakennuskuviini: http://img335.imageshack.us/gal.php?g=reunalistapetsitoinenkulma9zj.jpg
walttoni 23.11.2008 14:15:46 | |
---|
Jumalauta! Nyt vedän sanani takaisin, siinähän onkin OIKEASTI hyvä valssi (olisiko ainoa). Pitäisikin muuten ottaa ohjelmistoon valssin pyytäjien takia Hendrixin Manic Depression... eipä tullutkaan mieleen. Kiitos ;) Lähdetkin sitten helpoimmasta päästä purkamaan. Valssien "hyvyydestä" en tiedä, mutta taittumisjuttu saattaa tökätä vaikkapa Varisevissa lehdissä tai Brusselin pitsissä. Mallia voit kuunnella vaikka Luostarin Timon cd:ltä. COVS2. |
manjaana 23.11.2008 14:27:21 | |
---|
Lähdetkin sitten helpoimmasta päästä purkamaan. Valssien "hyvyydestä" en tiedä, mutta taittumisjuttu saattaa tökätä vaikkapa Varisevissa lehdissä tai Brusselin pitsissä. Mallia voit kuunnella vaikka Luostarin Timon cd:ltä. Joko nää oot purkamassa Joulukuun suolakaivoksen?? -Sama pää- |
walttoni 23.11.2008 14:30:49 | |
---|
Joko nää oot purkamassa Joulukuun suolakaivoksen?? En ole, ei kestä vielä perse merivettä. COVS2. |