kimmoke 06.06.2005 00:39:01 | |
---|
Viime hääkeikalla keittiön täti kysyi karjalanpiirakan lisukkeeksi: "kuis munavoi?"...siihen vääräleuka soittajamme: "ihan hyvin". joops ;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
Lennu 06.06.2005 00:57:04 (muokattu 06.06.2005 16:26:42) | |
---|
- koirakenttä - jousiammuntarata - pieneläinhautausmaa Samoin Porvoo-Kerava tiellä oli aikoinaan tienviitta, jossa luki jotakuinkin (korjatkaa jos meni väärin): - Tuusulan lihansavustamo ja alapuolella - Keravan hautausmaa edit: meni ihan pieleen keskel yötä. Digital -> dig it all = kaikki diggaa.
Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa. |
Malakias 06.06.2005 02:22:25 (muokattu 06.06.2005 02:24:02) | |
---|
Minä luen jatkuvasti Keilailu romanien kanssa. Siis tällä palstalla. It's Never too Loud |
KoskPaavo 06.06.2005 08:28:55 | |
---|
Mä luulen jatkuvasti että"-Keikkailu romaanien kanssa", siis kirjoja matkalukemisena. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 06.06.2005 08:58:03 | |
---|
Mä luulen jatkuvasti että"-Keikkailu romaanien kanssa", siis kirjoja matkalukemisena. Kirjastoauto keikkabussina? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Finnomenon 07.06.2005 13:23:33 | |
---|
mikä kauhea ruokalaji mahtaa olla tuo luu-murahka! Kyllä kyllä! Ja aikanaan tuli kaupan jauhelihapihvien lisäksi uutuus lihake-pakko, eli pötkylän muotoista jauheliha"pihviä" tikun ympärillä... Allekirjoittanut allekirjoittaa allekirjoitetun |
Finnomenon 07.06.2005 13:27:30 | |
---|
"Yksi Eet petyy" Olen töissä eräässä yökerhossa, jossa on satunnaiskeskiviikkoisin opiskelijailtoja. Eräänä keskiviikkoiltana opiskelijapoika luki listaa tarjoushintaisista shoteista ja tilasi yhden Only:n. "Minkä?" kysyi baaripirkko. "No tämän Onlyn tästä listasta." Listassa oli lueteltu muutama shotti ja lopuksi isolla teksti "ONLY 2€" Allekirjoittanut allekirjoittaa allekirjoitetun |
Finnomenon 07.06.2005 13:33:07 | |
---|
Tää ei oo väärin luettu, mutta jossain Urjalan liepeissä on sellainen kauppa jonka seinässä lukee KUKKIA POIKKEAVILLE. Kirjoitusvirheet ja sanaleikit on parhaita! Jossain on ollu kuulemma kyläkauppa jonka ikkunassa luki kerran pääsiäisaikaan "MÄMMIÄ SAATANA!" Ja olihan siellä sitä mämmiä saataVAna... Allekirjoittanut allekirjoittaa allekirjoitetun |
Finnomenon 07.06.2005 13:36:23 | |
---|
Viime hääkeikalla keittiön täti kysyi karjalanpiirakan lisukkeeksi: "kuis munavoi?"...siihen vääräleuka soittajamme: "ihan hyvin". joops ;) Elä viitti... Urbaanilegenda... Allekirjoittanut allekirjoittaa allekirjoitetun |
Sertzo S 07.06.2005 13:36:47 | |
---|
Kirjoitusvirheet ja sanaleikit on parhaita! Jossain on ollu kuulemma kyläkauppa jonka ikkunassa luki kerran pääsiäisaikaan "MÄMMIÄ SAATANA!" Ja olihan siellä sitä mämmiä saataVAna... + tuli HAAAAAAAaaaaajjnwlkoåpow!!! |
pekkajau 07.06.2005 13:50:36 (muokattu 07.06.2005 13:50:59) | |
---|
Kyläkauppias markkinoi kananmunien alennusmyyntiä mainoslauseella: "Tule ja osta munasi meiltä!Meillä ei kiskota munista!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 07.06.2005 14:04:59 | |
---|
Paikallisessa ruokabaarissa listalla luki kerran: kanalokkia, viillokista lienee ollut kysymys. Luki myös aikoinaan: tillihaa, tillilihaa tarkoittaen. |
Lennu 07.06.2005 15:49:16 | |
---|
Ai niin. Yhden kaveribändin nimi on Lost In Tears. Niiden ekan levyn painatuksessa kävi sitten pieni, oliko sitten tahallinen en tiedä, moka. Siinä reunassa luki nimittäin "Lost In Teras". Digital -> dig it all = kaikki diggaa.
Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa. |
jon lord 07.06.2005 19:44:07 | |
---|
Tää ei ole väärin luettu vaan kuultu. Yksi tarjoilija kertoi mulle kerran , että eräs mies asiakas huuteli hänelle kerran koko ajan pusi,pusi. Tarjoilija vaan vastasi takasin että pusi pusi. Tätä jatkui jonkin aikaa, lopulta asiakas pysäytti tarjoilijan ja karjasi niin että bändilavalle asti kuului yks kasi, kasi s...na. (viskimerkki jos joku ei tiedä). |
KoskPaavo 07.06.2005 20:45:22 | |
---|
Nuorna poikana olin enon huoltoiasemalla bensanmyyjänä ja joskus piti tuurata baarinkin puolella . 7UP oli uutta silloin ja kerran tuli eräs maatalon isäntä pikku poikansa kanssa ja tilasi: "Mulle pullo peetä ja pojalle juppia". Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 07.06.2005 21:45:05 (muokattu 10.06.2005 22:58:01) | |
---|
Nuorna poikana olin enon huoltoiasemalla bensanmyyjänä ja joskus piti tuurata baarinkin puolella . 7UP oli uutta silloin ja kerran tuli eräs maatalon isäntä pikku poikansa kanssa ja tilasi: "Mulle pullo peetä ja pojalle juppia". -Nyt ei oo ku lämmintä kolloo, kun kylymäkoappi on rikki, vastattiin savolaisella huoltoasemalla pyyntöön saada jotain kylmää juotavaa. -Vieläkö niitä räntylöitä tulloo, meillä on kohta valomerkki. Pieksämäkeläisessä ravintolassa kauan sitten kuultu tarjoilijan lausahdus, kun pelin jälkeen nautiskelimme pari Brandy Long Drink-juomaa. se oli silloin se... |
isojussi 08.06.2005 01:18:29 | |
---|
Tampereella, Hämeenkadun varrella luki kerran kaupan ikkunassa: Pulkaarian Rybäleet Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
El Condor 09.06.2005 16:08:24 | |
---|
Pitäs mennä ens viikolla soitteleen tuubaa yhen puhallinbändin kanssa (niillä täytyy olla tosi kova hätä), ja pyysin nuotit etukäteen, kun on tuo tuuban soitto ihan primavistana vähän epävarmaa. Peljästyin oikein, kun pinosta nousi esiin nuotti, jonka yläreunassa luki isolla, että SAATANA! Lähempi tarkastelu osoitti, että biisin nimi olikin SaNtana, ja kyseessä on potpuri herran suurimmista hiteistä. Sääli sinänsä. "SAATANA!" olis vaikuttava biisin nimi. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
R.Syke 09.06.2005 16:25:36 (muokattu 10.06.2005 22:58:49) | |
---|
RAVISTA KASVOSI MEIDÄN PUOLEEMME -Pienenä oli kotikirkkomme urkuparvella. Kanttorimme oli laiha, luihu hevosnaamainen, mutta hyväntahtoinen mies, joka soittaessaan hyvin mielenkiintoisen näköisesti väänteli naamaansa. Jäin innokkaana katselemaan. Kanttori kääntyi minuun ravisti oudosti päätään ja jatkoi taas samaa rataa. Tätä toistui silloin tällöin. Mitään katsekontaktia hän ei kuitenkaan etsinyt, joten en pahemmin pelännyt. Oivallus noin viisivuoitiaan päässä: 'Valista kasvosi' tarkoittaakin 'ravista kasvosi...' Odotin jopa että päänravistusta olisi seurannut hirnahdus - no ei seurannut Myöhemmin selkisi, että kanttori myötäili soiton tempoa tekohampaitaan louskuttelemalla. Ja oisko sitte turnaroundit ottanu päätään ravistaen ;) en tiedä. hyvin se soitti ja kirkkokuoro (jossa äet oli) pisti parastaan... En kyllä oikein vieläkään ymmärrä muuta käännöstä tuolle 'valista kasvosi' meidän puoleemme -jutulle... oho: edit: OTSIKKO OLI UNOHTUNUT - LAITON SEN PAIKALLEEN -ATSII, PRH |
Sertzo S 09.06.2005 16:27:34 (muokattu 09.06.2005 16:46:44) | |
---|
Sääli sinänsä. "SAATANA!" olis vaikuttava biisin nimi. ... niin siinä kohdassa etenkin "Saatana"- biisisin kliimaksissa, jossa musiikilla ilmaistuna Saatana pieraisee Helvetin ahjoon saadakseen lisää kuumuutta kehiin, niin tuuba päästäisi forte fortissimossa infernaalisen törähdyksen. Kyllä silloin Saatana olisi komeaa kuultavaa!
|