Aihe: Tanssimuusikon grillipalsta
1 2 3 4 5 6 715 16 17 18 19
isojussi
01.05.2005 13:55:23
...Mun mielestä on yleensä ollu "hauskaa" ...3 promillessa ...

HEAHEAHEAHEAHEA MEHOILATTIIN HILJAA!!!!!

80 DB!!!! on paperia
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
isojussi
01.05.2005 14:01:00
Ootahan, mie selvitän sun mökin paikan ja opettelen tuliset trumpetit nallen levyltä ja tulen ilahduttamaan!! :):)

Näytät muuton hyvältä Poplarissa, baskerissa ja käsveska kourassa....
Martso
01.05.2005 18:08:02
Näytät muuton hyvältä Poplarissa, baskerissa ja käsveska kourassa....

HOHO - ei valittamista tän vuotisissa hepeneissäkään
t. nimimerkki "haaremin vanhin"
Music from swamps.
uruttaja
01.05.2005 18:12:27
Joo, julukkiskokki näky vasta telekkarisa.
izzi....
01.05.2005 20:20:22
Wauh..vai on kesä alkanut oulun korkeudella,no niin on täällä savonlinnassakin ja todellakin ne sienet!! siis jumbo sienet pekoneineen ja sulatejuusto,pepperooni,kirsikkatomaatti ja katkarapu täytteellä meidänkin grillissä tirisi,mahtavaa ja mukavaa,ainut ettei ollut sitä punaviiniä joten joutrui vain tyytymaan gamus konjamiiniin...no hyvin sekin sopi sienien kanssa=)
izzi
isojussi
01.05.2005 22:05:27
HOHO - ei valittamista tän vuotisissa hepeneissäkään
t. nimimerkki "haaremin vanhin"

Tars kyllä varmaan yrittää tänävuonna tulla kattoon se oikein paikanpäälle.
WanhaWetäjä
02.05.2005 10:17:35

Yx suosikki kesällä mökillä on grillatut muikut,ei tarvi kun vähän suolaa,niin se on siinä!Ei aina jaksa savustaa ;-)

Tai sitten ennen muikkukautta; mökkirannasta verkolla saatua siikaa folioon,kalan sisään ja ympärille sitten voi laittaa mm. tilliä,sipulia,ruoholisupulia,suolaa,vähän sitruunapippuria tai valkopippuria ja voita tai oliiviöljyä jos haluaa light-version,ja mitä muuta sattuu oleen.. sitten muhimaan grilliin välillä pakettia käännellen n. 20-30 min ja on hyvää,ja suht kevyttä siihen ainaiseen makkaraan verrattuna...mä suosin olutta kyytipojaksi ;-)

Toki muutkin kalat on ok,mutta rasvaisena kalana siika toimii parhaiten,no taimenosastot tietty,mutta niitä saa niin harvoin sisävesiltä :-)

Prkl,pakko mennä heti mökille kun jäät lähtee...siika liikkuu aika rannassa keväällä ja alkukesällä,nam!!

Mulla on käynyt ihan tajuton tuuri ton mökin suhteen,siikaa saa tosiaan n. 10-100 m säteeltä mökkirannasta lähes koko kesän :-)

Oli pakko päivittää oma kuva aiheeseen liittyen,nottei kalavalheista syytetä ;-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Sertzo S
02.05.2005 10:23:18
Oli pakko päivittää oma kuva aiheeseen liittyen,nottei kalavalheista syytetä ;-)

Oliko sittenkin vonkaleista suurimmat paikallisen Prisman kalatiskiltä, vaiko ystävällisen naapurin katiskasta kalankasvatusaltaasta? ;)
isojussi
02.05.2005 11:37:34
Oliko sittenkin vonkaleista suurimmat paikallisen Prisman kalatiskiltä, vaiko ystävällisen naapurin katiskasta kalankasvatusaltaasta? ;)

Vesilahden poijjaat pisti kerran mereltä kalasta tulleessaan pari kampelaa, yhden naapuri eräässä valtaojassa olleeseen katiskaan.

Seraavana ehtoona, kun poikkesivat paikalliseen keskaribaarriin eivät ehtineet edes kunnolla ovesta sisään, kun nurrkapöydästä kuului tiukkaa väittelyä: "Minä olen lukenu oikein tietosanakirjasta, että saattaa nousta makeaan veteen!"

Vielä paremman jekun teki se ukko, joka löysi mökkinsä pihalta kuolleen oravan. Se osti lelukaupasta Barbie-Kenin sukelluslasit ja räpylät, askarteli pullut selkän ja tuikkas näissä varusteissa orkun naapurin katiskaan...
Sertzo S
02.05.2005 11:41:35
Erään tyypin katiskaan oli kerran hukkunut pari piisamia ja tuota sitten kertomaan eräälle koiranleuvalle, joka alkoi ylistyksen, että ne kun suolaa ja jne. Oli pitänyt pitkän tarinan niiden erinomaisuudesta herkkuna uskottavaan sävyyn.
isojussi
02.05.2005 11:43:48
Erään tyypin katiskaan oli kerran hukkunut pari piisamia ja tuota sitten kertomaan eräälle koiranleuvalle, joka alkoi ylistyksen, että ne kun suolaa ja jne. Oli pitänyt pitkän tarinan niiden erinomaisuudesta herkkuna uskottavaan sävyyn.

Eiks kiinalaiset vedä napaansa kaikki rotat ym. jyrsijät, jota kiinni vaan saavat?

ai ni: 90 90 90 90!!!
Sertzo S
02.05.2005 11:45:58
Eiks kiinalaiset vedä napaansa kaikki rotat ym. jyrsijät, jota kiinni vaan saavat?

ai ni: 90 90 90 90!!!

Syövät kaikkea mikä liikkuu.
Martso
02.05.2005 11:46:37

Se nyt johtuu lienee jatkuvasta nälästä?
Onko hyvät tunnelmat?
baron
02.05.2005 12:26:08

Mä oon syönyt savustettua piisamia eikä kyllä mitään valittamista.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
Jäärä
02.05.2005 12:43:00

Sisko väitti samaa viimeksi kun nähtiin. Kehui peräti herkulliseksi.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Riksteri
02.05.2005 12:44:51

Erilaisia reseptejä piisamin valmistukseen. Piisamilla (muskrat) on maukas liha, vaikka sitä ei kaikissa kulttuureissa osatakaan arvostaa. Piisami on tuotu Suomeen vasta v. 1919 ja onkin ymmärrettävää, että perinteiden puuttuessa eivät hieman luonnosta erkaantuneet suomalaiset ole osanneet piisamin lihaa hyväksikäyttää.

http://my.net-link.net/0B/93/vaneselk/muskrat/recipes.htm
It's a Jungle Out There. Ulkona on viidakko.
manjaana
02.05.2005 12:53:20

Jumakekka, vaarivainaa aina sanoi, notta syötäväksi kelpaamatonta, vaan nahat otettiin talteen...
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
aisa
02.05.2005 13:24:24
Jumakekka, vaarivainaa aina sanoi, notta syötäväksi kelpaamatonta, vaan nahat otettiin talteen...

juu, ei helevata.
jotenki tuntuu etten kyllä mieluusti sitä suuhun panis.
tai siis niinku sitä piisamia en laittais omaan suuhuni. toisinpäin kyllä...
remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä.
Sertzo S
02.05.2005 13:25:23

Kuinka kauan ne olivat olleet katiskassa ennen savustamista? :)
aisa
02.05.2005 13:29:10
Kuinka kauan ne olivat olleet katiskassa ennen savustamista? :)

hyi saatana! aina vaan mielikuva huononee! yökkis.
remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)