Aihe: Turakaisten käytös ?
1 2 3 4 5
mr.muzak
24.06.2004 23:07:57
Tangot on urpoille. Itse siellä tänä vuonna ensi kertaa keikalla. Yhtään tangoa ei tosin soiteta

Tangovapaalla?
KoskPaavo
24.06.2004 23:58:09
"Tangot on urpoille."

Meneppäs huutamaan tuo Buenos Airesin "Vanhan kellariin"
Soittaja selviää aina.
M.i.k.key
25.06.2004 04:14:36
Tangovapaalla?

tekis mieli sanoa että: yeah baby!...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Rantsu
25.06.2004 11:20:59
Tangot on urpoille. Itse siellä tänä vuonna ensi kertaa keikalla. Yhtään tangoa ei tosin soiteta

Mä olen siellä kolmena päivänä. Pistä tangopinssi rintaan, notta tunnistan sut :) ja mennään oluselle!
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
snowballed
29.06.2004 00:27:39

Mä olen siellä kolmena päivänä. Pistä tangopinssi rintaan, notta tunnistan sut :) ja mennään oluselle!

ei riitä mulle tuo kolme päivääkään (*). miten olis pienet mnettiläisten kokoontumisajot joku yö marttilan kortteerissa?
basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti
Rantsu
29.06.2004 00:33:52
ei riitä mulle tuo kolme päivääkään (*). miten olis pienet mnettiläisten kokoontumisajot joku yö marttilan kortteerissa?

Mä olen heti messissä!
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
työläinen
29.06.2004 00:37:43

Miten niin "joku yö"? "Joka yö"!
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
M.i.k.key
29.06.2004 00:38:10

Kyllä minäkin olen messissä jos vain suinkin ehdin
baron
29.06.2004 02:00:49

Siis missä et soita tangoa, Provinssirokissako?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
M.i.k.key
29.06.2004 02:02:22
Siis missä et soita tangoa, Provinssirokissako?

Seinäjoen keskustassa tangojen aikaan... sanotaan vaikka noin... Täytyy käydä kyllä tuttuja tangotyöläisiä kattomassa ;)
pekkajau
29.06.2004 15:01:33
Kyllä tangon soitto on joskus tuskaa. Varsinkin sillon jos joukossa on joku "sirkus finlandiasta" tai "varsovan sirkuksesta" karannut kauhea aksentti- ja päristysrumpali. Tuntuu soittaessa siltä että koko ajan on joku putoomassa trapeetsilta. Ei siinä sillon mitään jos on treenattu ja sovittu millon päristetään tai otetaan niitä elämää suurempia iskuja! Mut tuurauskeikalla se syö miestä jos jos triossa joka ukko soittaa eri tavalla samaa biisiä yhtä aikaa ja yleensä hatusta ilman lappuja tai ns. "jätkänuoteista"!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
M.i.k.key
29.06.2004 15:03:49
Varsinkin sillon jos joukossa on joku "sirkus finlandiasta" tai "varsovan sirkuksesta" karannut kauhea aksentti- ja päristysrumpali.

Hihii! Nyt saikin tuttu ilmiö vertaisensa nimen! plussaa
jeppeq
29.06.2004 17:28:38
...ilman lappuja tai ns. "jätkänuoteista"!...

Mahtaiskohan keltään löytyä "JÄTKÄNUOTTIA sanoineen" TULIVUORI -nimiseen tangoon ? Näin ajankohtaisena aiheena. Kerto menee:

"Tulivuoren kaltainen, on myös sydän ihmisen jne.. "

Ei pysty enää irtautumaan ruumiistaan satumaassa, luodessaan uusia "virkistäviä" tulikintoja..
Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa...
zeipii
07.07.2004 14:41:24
Viimeks viime viikonloppuna Pohojanmaalla joku äijä pui kahden ekan setin ajan nyrkkiä ja kiroili kovaan ääneen kun ei saanut kuullakseen haitarpeliä. Muutamaan kertaan on myös humalaista tanssikansaa kompuroinut mm. rumpujen ja solistin päälle. Vaan kyllä silti suurin osa Einoista ja Elleistä osaa käyttäytyä niinkuin pitää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)