Landola59 29.12.2005 12:32:56 | |
---|
kovasti oli uusia topiceja tullu.... :)) "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
R.Syke 29.12.2005 12:34:43 | |
---|
kovasti oli uusia topiceja tullu.... :)) Onnea vaan...HOHO |
Sertzo S 29.12.2005 12:37:46 (muokattu 29.12.2005 12:38:20) | |
---|
Kato saatana. Hyvä metodi. Turussa, kun tultiin siitä kunnan kuppilasta nakkikioskille, niin kainalossa oleva neitokainen ilmoitti kovalla äänellä: 'Nyt syödään nakit ja sitten lähetään naimaan.'
Ensin nakit hammasmyllyyn, sitten kämppään ja parru pyllyyn! Näin se on poijaat! |
stagestar 29.12.2005 12:38:39 | |
---|
Kun vielä soittelin vakiokokoonpanoissa, ehti pelata silmäpeliä ja hymyillä naisille enemmän, oli tuloskin aina silloin tällöin pano ja astunta. Nyt kun tekee keikkaa vain freelancerina, ainut silmäpeli tapahtuu nuottien kanssa. Ja menestys naisten suhteen on sen mukainen. Toisaalta, onhan niillä nuoteillakin paljon annettavaa... ja joskus jopa useampi peräkkäin !!! rok rok !!! |
R.Syke 29.12.2005 12:39:03 (muokattu 29.12.2005 12:42:50) | |
---|
Ensin nakit hammasmyllyyn, sitten kämppään ja parru pyllyyn! Näin se on poijaat! Eilen oltiin Mikkelissä, sitten kuppa kikkelissä. Mullon tapana iskuyrityksen aikana lausua runoja. Toi ei tuottanut tulosta. Muuten kyllä antaa älykkään vaikutelman, kun ottaa ensin kulauksen olutta, luo silmänsä hartaana ensin ylös ja sitten ko. kohteena olevaan naisesineeseen ja alkaa lausua Omar Khajjamia... Mites? Mikä runo on purrut parhaiten? Baron vastaa kohta: 'Sun pillusi on mun illusion' (M. Waltari) |
pekkajau 29.12.2005 12:55:13 | |
---|
Muistattekos tämän joka toimii aina:"Hei! Eiks mennä kattomaan meille mun uutta bassoa?" Musta huumori on musta huumoria! |
Landola59 29.12.2005 12:56:16 | |
---|
:"Hei! Eiks mennä kattomaan meille mun uutta bassoa?" Myöhemmin voisit vaikka käyttää meikäpojan lassoa.... "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
R.Syke 29.12.2005 12:59:55 | |
---|
Muistattekos tämän joka toimii aina:"Hei! Eiks mennä kattomaan meille mun uutta bassoa?" Mitä. Eihän toi rimmaa. Sertzo. Pistä se rimmiin. |
baron 29.12.2005 14:12:56 | |
---|
Mites? Mikä runo on purrut parhaiten? Baron vastaa kohta: 'Sun pillusi on mun illusion' (M. Waltari) Mä oon vaan soittanut "Sophisticated Lady". Ne joteskin tykkää, jollei mun soitosta, niin piisin nimestä. My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 29.12.2005 14:14:36 | |
---|
Muistattekos tämän joka toimii aina:"Hei! Eiks mennä kattomaan meille mun uutta bassoa?" Mitä. Eihän toi rimmaa. Sertzo. Pistä se rimmiin. En o S-setä, mutta annan oman ehdotukseni: Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. |
kuunsirppi 29.12.2005 14:15:42 | |
---|
En o S-setä, mutta annan oman ehdotukseni: Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa S-setähän voi säveltää ton... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 29.12.2005 14:33:33 | |
---|
En o S-setä, mutta annan oman ehdotukseni: Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Täähän on pelkkä kertsi! Mites muut? |
R.Syke 29.12.2005 14:34:15 (muokattu 29.12.2005 14:34:49) | |
---|
Mä oon vaan soittanut "Sophisticated Lady". Ne joteskin tykkää, jollei mun soitosta, niin piisin nimestä. Niin noi, kun ymmärtää ruotsia. Mä oon soittanu ' A Lady is a Tramp' ja ne on ollu polvillaan, heti. |
Musiikkia korville 29.12.2005 14:46:57 | |
---|
Täähän on pelkkä kertsi! Mites muut? OK. Itehän provosit. Oot aika makee lyyli On makee myöskin tyyli uhkeet daisarit ja pylly Ei liikaa nekään hylly Voisin kotiini sut kantaa ja nautintoja antaa Soittimeni näytän ja sitä myöskin käytän Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Sulle kahvit ehkä keitän sekaan valkoistakin heitän Tästä nautintomme alkaa Mennään juoksujalkaa Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. |
R.Syke 29.12.2005 14:49:31 (muokattu 29.12.2005 14:50:15) | |
---|
OK. Itehän provosit. Oot aika makee lyyli On makee myöskin tyyli uhkeet daisarit ja pylly Ei liikaa nekään hylly Voisin kotiini sut kantaa ja nautintoja antaa Soittimeni näytän ja sitä myöskin käytän Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Sulle kahvit ehkä keitän sekaan valkoistakin heitän Tästä nautintomme alkaa Mennään juoksujalkaa Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Tää on duurikappale sitten! Turha yrittää mitään molleja tarjota... |
Jalmus 29.12.2005 14:53:43 | |
---|
ja joskus jopa useampi peräkkäin !!! Missäs muka näin oli??? Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Musiikkia korville 29.12.2005 15:03:49 | |
---|
Tää on duurikappale sitten! Turha yrittää mitään molleja tarjota... On, on... Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. |
stagestar 29.12.2005 15:04:25 | |
---|
Missäs muka näin oli??? Eikös se ollu tällä suunnalla ! ja mites kuhmo ? rok rok !!! |
manjaana 29.12.2005 15:16:46 | |
---|
OK. Itehän provosit. Oot aika makee lyyli On makee myöskin tyyli uhkeet daisarit ja pylly Ei liikaa nekään hylly Voisin kotiini sut kantaa ja nautintoja antaa Soittimeni näytän ja sitä myöskin käytän Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Sulle kahvit ehkä keitän sekaan valkoistakin heitän Tästä nautintomme alkaa Mennään juoksujalkaa Hei, lähetkö meille kassoo mun komiata passoo Saat kieltä myöskin koittaa se suloääniä soittaa Ei paskempi.... ;o))) Laulan tanssin missä ja milloinka vaan... |
Musiikkia korville 29.12.2005 15:18:43 | |
---|
Ei paskempi.... ;o))) Ah, toimiiks se siis? ;) Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. |