Aihe: UUSI Orkesteri?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Roweami
18.09.2014 23:42:51
Sax-pappa: Rintapek se aina osuu asian ytimeen :-)

Kyllä, sallikaa minun nauraa.

Nimim. melkein puolivuosisataa yhteyksiä ylläpitänyt.
isojussi
07.10.2014 21:22:58
jakeni: Menee aika kauaksi otsikosta nämä jutut...
Ketä nää muut ASIANTUNTIJAT oikein ovat???
WW on Nyyssönen,ainut kuka uskaltaa esittäytyä.
On se helppoa huudella vieraisiin pöytiin ja esitellä tieto taitojaan.
-ihme jengiä!!!

Laitoin plussaa ... kyähän se näino, että vaikka Prinkkalan Pensoni on välillä aika raskas kyynisyydessää, niin on se usein oikeessakin - niinkun ny. Toisaalta ... jos jonkun haave on lähtee jurskuttaa kuppiloita, niin sit lyö rahansa siihen... mulle on ne muutamat kokemukset riittäneet - enämpi tykkään privaateista ja konserteista.

Mietin just, että minkälaisen päntin ... hemmetti mullahan on ne ... harrastusrokkenrollipumppu, jossa on mm paras frendi ym muitakin pitkän ajan kavereita mukana. Ei aina niin suurta taidetta, mutta ihan saatanan kivaa.

Elviskonsertiin sain just ne ketä halusin. ei tainnu olla Jake päntissä valittamista? Viä kun ei olis miksaajan digitiskin nollannu itteensä 5 sekuntia ennen keikan alkua, niin olis edes jonkinlaiset olosuhteet ollu julistaa ... nyt oli olo kun antennikauppiaan pa-helvetissä... jos tiedät, mitä tarkoitan ;) Paska homma - ko firma on aina hoitanu saundit vimosen päälle.

Sen lisäks, että jätkät osaa vetää, on ne piiiiitkän ajan hyviä frendejä.

Samoja jätkiä on mukana, kun teen kvintetti-kvartetti-trio-duo-vetoja.

Ja kivaa on aina ynnä voi luottaa, että soitto toimii.

Jos olis aikaa ja rahaa, niin oman bigbandin perustaisin. Semmosen, missä kaikilla olis pelitaidot hallussa.

Eli jos rahaa olis, olis kiva harrastaa vaan, mutta oon kyllä itte asiaan ihan hemmetin tyytyväinen näihin, millä nyt mennään.

Enkä mä omb-hommia kokonaan jättäis ... uus helvetinkone tars ehken hommata.. Tommonen:

http://www.korg.com/us/products/synthesizers/pa3x_le/

Ei mulla muuta...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
jakeni
08.10.2014 10:13:22 (muokattu 08.10.2014 19:29:19)
No jhuu...se oli simmonen konsertti se...Eero pelasti taidoillaan kaiken,mun mielestä.(tosin tempoja en allekirjoita,kohelluksen makua välillä).
Basso oli puuroa ja pillit hävis sekä olivat falskit,yleistä kaaosta selkeesti ilmassa.
Arvostan kuitenkin sitä että joku tekee jotain tälläistä,HYVÄ JUSSI !!!
Mä en ole kummaltakaan mainitsemaltasi firmalta kuullut käypää&kelvollista soundia ikinä.
Jankki,Pete ja Merisalo ovat hemmoja joihin sun kannattaisi luottaa ääni asioissa.
Apia oli melkein täynnä ja inkerit&topit diggas....se on pääasia!

Anyway,ensi viikolla LUMILINNA-sinkku valmistunee!!!
EP
08.10.2014 14:59:51 (muokattu 08.10.2014 15:00:35)
isojussi:

Elviskonsertiin sain just ne ketä halusin..

Olikos se sillon loppukesästä? kuitenkin harkitsin tulla kuunteleen, mut tuli sitten muuta menoo :/

Jos olis aikaa ja rahaa, niin oman bigbandin perustaisin. Semmosen, missä kaikilla olis pelitaidot hallussa.

Eli jos rahaa olis, olis kiva harrastaa vaan..

Aiva.

Enkä mä omb-hommia kokonaan jättäis ... uus helvetinkone tars ehken hommata.. Tommonen:

http://www.korg.com/us/products/synthesizers/pa3x_le/ ..

Eli uus OMB -orkka? :D
isojussi
11.10.2014 00:32:03
Jep Jake ... tiän, mitä biisejä meinaat. Tempot oli kuitenkin niissä kolmessa mun päätöksiä. Halusin ne noin. Olihan siä sit hitaitakin ... enin osa kait?

Lavalla oli ainakin mun ihan vitun paha vetää. Varsinkin verrattuna souncheckiin. Jos pillit kuuli samalla lailla, niin ... ei voi toimia... Viikon päästä samalla pa:lla bigband kuulosti pirun hyvältä.

Mutta kiitos palautteesta ... on aina paikallaan. Jos ens vuonna koittais paremmalla onnella ja parilla uudella idealla.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
11.10.2014 00:35:34 (muokattu 11.10.2014 00:37:41)
EP: Olikos se sillon loppukesästä? kuitenkin harkitsin tulla kuunteleen, mut tuli sitten muuta

24.8. oli...

saan huomenna videon. Koitan syksyn aikana siitä ja moniraitakakusta veistellä maistiaisia vaikka tuupiin...
jakeni
01.11.2014 01:41:23 (muokattu 01.11.2014 01:49:09)
the LUMILINNA debyyttisinkku on julkaistu, youtubessa.
Jos luokses jään.
Tsekkaa balanssi!

Lumilinna - Jos luokses jään - YouTube
_2:58_2:58
www.youtube.com/watch?v=vxnso3l2WYk
6 tuntia sitten - Lataaja: Lumilinna Official
Lumilinna - Jos luokses jään (Säv, sov. Jari Kankare, san. Timo Salmi) Miksaus - Pertti ...
EP
01.11.2014 06:14:54
jakeni: the LUMILINNA debyyttisinkku on julkaistu, youtubessa.
Jos luokses jään.
Tsekkaa balanssi!

Lumilinna - Jos luokses jään (Säv, sov. Jari Kankare, san. Timo Salmi) Miksaus - Pertti ...

JESS!! Täst mie tykkään! :)

Upee perinteinen iskelmä, hyvin tehty, kokoonpano: soittimet jne. hyvä laulaja, ääni.
Sävel/sanat istuu hyvin yhteen.
Timi
01.11.2014 08:24:22
Jos luokses jään.
Tsekkaa balanssi!

Hieno veto!
Mun tietämättömään makuuni.Hieman mahtipontiset taustat.Mietin miten ois toiminut kitaravetoisena?
Mutta hyvä kuitenkin.8 pistettä ja jatkoon!
Vaikea.Mutta varma!
Lyyki
01.11.2014 14:11:05
Jos luokses jään.
Tsekkaa balanssi!

Ei ois pitäny kuunnella. Ei sillä että siinä jotain vikaa olis ollu, päinvastoin. Siitä tuli korvamato
EP
01.11.2014 23:57:19
Timi: Hieno veto!
Mun tietämättömään makuuni.Hieman mahtipontiset taustat.Mietin miten ois toiminut kitaravetoisena?
Mutta hyvä kuitenkin.8 pistettä ja jatkoon!

Mun mielestä noi taustat osaltaan on se juttu mikä erottaa sen joukosta, semmonen tekemisen meininki.
Yön siivet
02.11.2014 22:45:53
Hienoja maisemia. Missä värit?
pekkajau
02.11.2014 23:59:22
Yön siivet: Hienoja maisemia. Missä värit?

Tuolla varmaan mennään sinne kuuhun asti?
Hätä keinot keksii!
jakeni
03.11.2014 01:09:01
Karut jätkät....karu viteo ja kunhan ny pääsis ees keikille?
Toivossa on hyvä elää ja vaikka harjootella!
Tankero
04.11.2014 09:52:36
Asiantuntija on puhunut:
"Ja kun ottaa keikkojen nykytilanteen huomioon, niin eihän se ole oikein mahdollista ollenkaan, siis uuden pändin perustaminen."
Humppajyrä
EP
04.11.2014 10:54:07
Tankero: Asiantuntija on puhunut:
"Ja kun ottaa keikkojen nykytilanteen huomioon, niin eihän se ole oikein mahdollista ollenkaan, siis uuden pändin perustaminen."

Niinpä, mutta nythän se on tullut todistettua vääräksi.
jakeni
09.11.2014 05:26:27
http://www.radiokajaus.fi/kajaushitti/

ÄÄNESTÄ LUMILINNAN: "Jos luokses jään" -biisiä.
KIITOS!
Deccho
10.11.2014 10:38:09
jakeni: http://www.radiokajaus.fi/kajaushitti/

KIITOS!

Äänestetty. Ja varmaan tuo Kajjjauksessa ekana kajahtaa.
'No, et kovemmalle saa sitä passoa-!'
jakeni
13.11.2014 13:17:49
Vielä ehtii...kännykkä show:

http://www.radiokajaus.fi/kajaushitti/

KIITOS!
töräytän
13.11.2014 14:55:36
Lyyki: Ei ois pitäny kuunnella. Ei sillä että siinä jotain vikaa olis ollu, päinvastoin. Siitä tuli korvamato

Aivan liian nopee tempo tansittavaksi.. hengästy jo pelkästään kuunnellessa.

Laulaja surkeen ohut ääni, tämä ei vakuuttanut

Melodia nyt oli tavanomainen.
Taustalla liikaa tavaraa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)