EP 14.04.2013 07:50:46 | |
---|
BassoSisko: Ja ilmeisesti välttelevät myös parhaita pirskeitä? Hmm.. taidat ollakin raju mimmi? : ) |
Anonymous-jazz 14.04.2013 18:58:56 | |
---|
BassoSisko: Ja ilmeisesti välttelevät myös parhaita pirskeitä? Tuolla soitintenomistajien miitissä on paljon enemmän naisia aina, kuin mitä tanssimusapalstan pirskeissä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
rintapek 14.04.2013 20:29:14 | |
---|
BassoSisko: Ja ilmeisesti välttelevät myös parhaita pirskeitä? On asioita, joihin naaraiden ymmärrys nyt vaan ei riitä. One kind of music only - the good kind |
BassoSisko 14.04.2013 21:55:03 | |
---|
Anonymous-jazz: Tuolla soitintenomistajien miitissä on paljon enemmän naisia aina, kuin mitä tanssimusapalstan pirskeissä. Ahaa, sinne siis. Vai? Hax pax max deus adimax. AAH |
manjaana 14.04.2013 22:46:41 | |
---|
BassoSisko: Ahaa, sinne siis. Vai? Jos on innostus ta niin ehottomasti kannattaa. Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
rintapek 15.04.2013 01:23:47 | |
---|
manjaana: Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Voimia ja jaksamista jälkikasvullesi ja sinulle. Toivoo Pekka. One kind of music only - the good kind |
manjaana 15.04.2013 02:41:36 | |
---|
rintapek: Voimia ja jaksamista jälkikasvullesi ja sinulle. Toivoo Pekka. Sitäpä tarvitaan, kiitos.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Anonymous-jazz 15.04.2013 02:47:09 (muokattu 15.04.2013 04:05:19) | |
---|
BassoSisko: Ahaa, sinne siis. Vai? Tanssimusamiitti = Vuoden parhaimmat kemut ever Muusikoiden.net valtakunnallinen miitti = Elokuun viimeisen viikon pe-su röytöä + tribuja (ennaltasovittuja bändijuttuja matinea meiningillä pe-la). Tanssimusamiitissä juuri erona se, että täällä ei tarvitse sitä meininkiä, että hei vedetään jätkän humppa ja sovitaan palstalla, että ok EP: Laulu Fisu: Basso jne. Että treenataan se miittiin ja vedetään se tietyllä kokoonpanolla. Koko miitistä ja soittamisesta katoaa se spontaani jami-meininki tuolla menolla. Tribut on tribuja ja jamit on jameja. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
BassoSisko 15.04.2013 06:23:51 | |
---|
manjaana: Jos on innostus ta niin ehottomasti kannattaa. Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Totisesti tärkeysjärjestykseen, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Voimia teille! Hax pax max deus adimax. AAH |
EP 15.04.2013 06:36:49 | |
---|
manjaana: Jos on innostus ta niin ehottomasti kannattaa. Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Ymmärrän melko hyvin, tsemppiä.. |
Thefish 15.04.2013 08:29:59 | |
---|
manjaana: Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. No voi perse! Kaikenlaisia hyviä ajatuksia, tukea sekä jaksamista sulle ja varsinkin jälkikasvulle. - Fisu "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
KoskPaavo 15.04.2013 12:46:23 | |
---|
manjaana: Jos on innostus ta niin ehottomasti kannattaa. Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Voimia ja jaksamista! "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
kenonen 15.04.2013 13:04:36 | |
---|
manjaana: Jos on innostus ta niin ehottomasti kannattaa. Mä en tosiaankaan tällä kertaa voi osallistua, syövän perkele iski jälkikasvuun. Asiat tärkeysjärjestykseen. Voimia sinne, niitä tarvitaan. Ollaan tuon saman pirulaisen kanssa pari vuotta tapeltu meillä. ... Yritän järjestellä itseni Pöystilään, katsotaan mihin pystyn. Infoneeraan kyllä ajoissa. COVS no 8 |
Anonymous-jazz 16.04.2013 22:34:47 (muokattu 16.04.2013 22:35:06) | |
---|
Syöpä on v*ttumainen sairaus. Mutta ainakin itse olen sitä mieltä, että esim. raakaravinto on kaikista paras hoitomenetelmä. Koska kemo hommasta tulee sen verran säteilyä, että ois kokenut pari Hiroshiman ydinpommia. Eräskin Suomalainen mieshenkilö, joka oli jo lääkärin kautta kuolemaan tuomittu syöpäsairas parantui täysin havupuu-uutteen ansiosta. http://www.studio55.fi/oikeusjakoht … a-viikossa-juotuaan-luonnonlaaketta"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kenonen 17.04.2013 19:47:49 | |
---|
Anonymous-jazz: Syöpä on v*ttumainen sairaus. Mutta ainakin itse olen sitä mieltä, että esim. raakaravinto on kaikista paras hoitomenetelmä. Koska kemo hommasta tulee sen verran säteilyä, että ois kokenut pari Hiroshiman ydinpommia. Eräskin Suomalainen mieshenkilö, joka oli jo lääkärin kautta kuolemaan tuomittu syöpäsairas parantui täysin havupuu-uutteen ansiosta. http://www.studio55.fi/oikeusjakoht … a-viikossa-juotuaan-luonnonlaaketta Eipä meillä viitsitty alkaa kokeilemaan. Kyllä neuvoja tuli kirnupiimästä lähtien. Sytostaateilla ja säteillä saatiin kumminkin toistaiseksi jatkoaikaa. COVS no 8 |
rintapek 17.04.2013 21:25:17 | |
---|
kenonen: Eipä meillä viitsitty alkaa kokeilemaan. Kyllä neuvoja tuli kirnupiimästä lähtien. Sytostaateilla ja säteillä saatiin kumminkin toistaiseksi jatkoaikaa. Asia joka Kenosen tai Manjaanan tulee tietää on se, että täällä etelässä yksi pikku-Pekka on sydämestään puolellanne. One kind of music only - the good kind |
BassoSisko 17.04.2013 21:45:02 | |
---|
kenonen: Sytostaateilla ja säteillä saatiin kumminkin toistaiseksi jatkoaikaa. Näihin luotamme. Erään ystävän sytot alkaa kohta. Noin yleisesti sanoisin vain että, mun mielestäni on suorastaan edesvastuutonta ehdottaa mitään muuta hoitoa kuin se mitä lääketiede tarjoaa. Ainakin näitä seurataan ja tehot tiedetään, huuhaan kohdalla asiat on toisin. |
mondo 17.04.2013 21:54:40 | |
---|
Toivotaan että hoito tehoaa ja voimia kaikille jaksaa. |
Prophet 17.04.2013 22:32:21 | |
---|
|
Anonymous-jazz 17.04.2013 23:00:54 (muokattu 17.04.2013 23:01:04) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |