blaekie 09.04.2013 20:51:05 | |
---|
Tankero: Ketä kohtaan? No sitä humppakansaa. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Epämuusikko 09.04.2013 21:43:33 | |
---|
Mitäs kansantautia seuraavaksi palvottaisiin? Sepelvaltimo? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Anonymous-jazz 10.04.2013 00:55:02 (muokattu 10.04.2013 00:55:17) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 10.04.2013 01:03:48 | |
---|
Epämuusikko: Mitäs kansantautia seuraavaksi palvottaisiin? Sepelvaltimo? Sepelvaltimo = 5/4 Sepelvaltimotauti = 7/4 "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Tankero 10.04.2013 02:25:56 | |
---|
blaekie: No sitä humppakansaa. Eikä syyttä. Humppajyrä |
Roweami 10.04.2013 05:02:56 | |
---|
Anonymous-jazz: Ruottalaiset taputtaa kokonaisia neljäsosia. Kun Suomen humppakansa vetäis vaan puolinuotti-iskuja ykköselle (grooven/svengintappoaksentti). Miksi tyytyä toisen käden tietoihin, pieni opintomatka ja piipahdus Ruotsin puolelle toisi varmuuden. Swingiä ja four count hustleen sopivaa (dansa som kallad bugg) ja kuuntelu mille taputetaan, vai taputetaanko. E: Tuossa sinun videossasi Seppo Hovi jumaloi (tanskalaista) Jörgen Peterseniä ja löi korville kollegojaan, mutta tuostahan on kulunut jo aikaa ja ajat ovat muuttuneet vähän. |
EP 10.04.2013 07:36:58 | |
---|
Anonymous-jazz: Ruottalaiset taputtaa kokonaisia neljäsosia. Kun Suomen humppakansa vetäis vaan puolinuotti-iskuja ykköselle (grooven/svengintappoaksentti). Ok, antaa olla.. Mä oon kyllä ihan ylpee Suomalaisuudestani. Harvalla maalla on näin laaja-alainen kulttuuritausta musiikin suhteen. |
Epämuusikko 10.04.2013 15:15:58 | |
---|
EP: Ok, antaa olla.. Mä oon kyllä ihan ylpee Suomalaisuudestani. Harvalla maalla on näin laaja-alainen kulttuuritausta musiikin suhteen. Brasilia Amerikka Espanja näin ensi alkuun Ei siinä, onhan meilläkin. mutta harvalla? eissss... "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 10.04.2013 15:24:23 | |
---|
Epämuusikko: Brasilia Amerikka Espanja näin ensi alkuun Ei siinä, onhan meilläkin. mutta harvalla? eissss... No eihän tuossa ollut kuin kolme? On se aika harva. Meillä on sentään humppa ja jenkka, sitä ei jostain syystä muut oo tajunneet. Paitsi jossain Alabamassa, siellä taitaa olla suomiverta heh. no is any good musics maked anymore... |
Tankero 10.04.2013 18:55:15 | |
---|
Lennu: No eihän tuossa ollut kuin kolme? On se aika harva. Meillä on sentään humppa ja jenkka, sitä ei jostain syystä muut oo tajunneet. Paitsi jossain Alabamassa, siellä taitaa olla suomiverta heh. Ihanko alkuperäisiä suomalaisia humppa ja jenkka? Humppajyrä |
Tankero 10.04.2013 18:56:18 | |
---|
Roweami: Miksi tyytyä toisen käden tietoihin, pieni opintomatka ja piipahdus Ruotsin puolelle toisi varmuuden. Swingiä ja four count hustleen sopivaa (dansa som kallad bugg) ja kuuntelu mille taputetaan, vai taputetaanko. E: Tuossa sinun videossasi Seppo Hovi jumaloi (tanskalaista) Jörgen Peterseniä ja löi korville kollegojaan, mutta tuostahan on kulunut jo aikaa ja ajat ovat muuttuneet vähän. Tosiaan vähän. Ei ainakaan topin ja pirkon taputustapa ole muuttunut. Humppajyrä |
KoskPaavo 10.04.2013 19:51:41 | |
---|
Poloneesikin tuli Puolaan pitsan mukana Italiasta. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
House Band 10.04.2013 20:48:56 | |
---|
KoskPaavo: Poloneesikin tuli Puolaan pitsan mukana Italiasta. Juu. Mutta pitikö se paska roudata vielä autona Suomeen?! Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
EP 10.04.2013 21:14:49 | |
---|
Roweami: Miksi tyytyä toisen käden tietoihin, pieni opintomatka ja piipahdus Ruotsin puolelle toisi varmuuden. Swingiä ja four count hustleen sopivaa (dansa som kallad bugg) ja kuuntelu mille taputetaan, vai taputetaanko. Ei ole tarvetta muuttaa.. E: Tuossa sinun videossasi Seppo Hovi jumaloi (tanskalaista) Jörgen Peterseniä ja löi korville kollegojaan, mutta tuostahan on kulunut jo aikaa ja ajat ovat muuttuneet vähän. Niin mut.. olihan se Lill-Jörgen kai ihan suomalainen kun täällä asui niin pitkään? Huippu muusikko oon aina tykänny! |
EP 10.04.2013 21:15:47 | |
---|
House Band: Juu. Mutta pitikö se paska roudata vielä autona Suomeen?! Olihan se kehittynyt, jakopään kettingin tilalla hihna! : ) |
Roweami 10.04.2013 22:43:58 | |
---|
EP: Huippu muusikko oon aina tykänny! Oli oli, ja tuskin hänen genrensä niin ohut oli, että vain läpytyksillä pystyssä pysyi. |
House Band 10.04.2013 23:02:43 | |
---|
EP: Olihan se kehittynyt, jakopään kettingin tilalla hihna! : ) Todella. Borewicz. Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
Anonymous-jazz 11.04.2013 01:26:51 (muokattu 11.04.2013 01:28:32) | |
---|
Rantalava juhannus Ketronista valitus Soita humppa, soita humppa onhan sentään juhannus. jne. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |