okabass 06.09.2012 13:25:40 (muokattu 06.09.2012 13:38:29) | |
---|
Tankero: Mielellään aika pian. Kyllä. Totesin jo 90-luvun alussa, että Hitler lopetti sen Auschwitzin Krakovan lähistöllä aivan liian aikaisin. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
Lucky 7 06.09.2012 15:54:18 | |
---|
okabass: Kyllä. Totesin jo 90-luvun alussa, että Hitler lopetti sen Auschwitzin Krakovan lähistöllä aivan liian aikaisin. No kun Aatulla rupes usko horjuun, tai loppu muuten vaan vauhti?? Nyt olis hyvä hetki pelotella oikeen kunnolla, kun tässä kuussa olis eka veto siihen paattiin. TÄ? |
mack the knife 07.09.2012 10:44:40 | |
---|
Lucky 7: No kun Aatulla rupes usko horjuun, tai loppu muuten vaan vauhti?? Nyt olis hyvä hetki pelotella oikeen kunnolla, kun tässä kuussa olis eka veto siihen paattiin. Lähetään siitä, että edellisenä iltana pitää mennä, aamulla ei pysty eikä ehdi roudaamaan. Lavalle ette kaikki mahdu ainakaan mukavasti, voi olla että edes epämukavasti tekee tiukkaa. Ottakaa mahdollisimman vähän kamoja, kannattaa soittaa sinne triolle, mitä voi käyttää. Kitaroihin pienimmät styrkkarit mitä löytyy. PA on mitä on, ottakaa joku pikkumikseri ja siitä talon pöytään laulut ja kitarat. Basso ja rummut on jo, niihin ei tarvi koskea. Vanha laiva, hytit neuvostoliittoa. COVS n:o 1. |
Thefish 08.09.2012 00:11:26 | |
---|
mack the knife: Vanha laiva, hytit neuvostoliittoa. Mä en mahdu sänkyyn koisimaan tuolla, pitää siirtää patja lattialle. Messi on ihan ok, jos nyt jotain positiivista pitää hakemalla hakea. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
mack the knife 08.09.2012 01:56:11 | |
---|
Thefish: Mä en mahdu sänkyyn koisimaan tuolla, pitää siirtää patja lattialle. Messi on ihan ok, jos nyt jotain positiivista pitää hakemalla hakea. Et tietenkään. Lipputangot yleensä laitetaan sillä lailla pinoon ulkosalle. COVS n:o 1. |
Thefish 08.09.2012 02:24:26 | |
---|
mack the knife: Et tietenkään. Lipputangot yleensä laitetaan sillä lailla pinoon ulkosalle. Nihihiin. Ryypätä ja pan..pannukakkuja voi sillä sängyllä nautiskella, nukkua ei voi. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
Timbaali 01.11.2012 14:21:02 | |
---|
Lucky 7: Yleisö sai eilen täydet pisteet pändin viihdyttämisestä. Keski-ikäisen herran heittäessä, sanan varsinaisessa merkityksessä, volttia orkesterin edessä, ei ollut yksikään silmä kuivana lavalla. Järkkäri kommentoi tyyppiä sanoin:"hullu Ähtäristä" BAMBI ? |
Lucky 7 01.11.2012 19:25:38 | |
---|
Timbaali: Lucky 7: Yleisö sai eilen täydet pisteet pändin viihdyttämisestä. Keski-ikäisen herran heittäessä, sanan varsinaisessa merkityksessä, volttia orkesterin edessä, ei ollut yksikään silmä kuivana lavalla. Järkkäri kommentoi tyyppiä sanoin:"hullu Ähtäristä" BAMBI ? Liikkeistä päätellen vois ollakin. Ei se järkkäri sitä sen kummemmin esitelly. TÄ? |
EP 01.11.2012 21:30:11 | |
---|
Lucky 7: Timbaali: Liikkeistä päätellen vois ollakin.. Oliks tää niitä "lanteet heiluu ja vähän muutakin" -tyyppejä? |
Tomtom 13.11.2012 12:27:15 | |
---|
Asian vierestä: Muutaman vuoden poissaolleena hienoa nähdä että jotkut asiat vaan pysyy ja paranee, kuten Mnetin tanssimusiikkipalsta! Hienoa, jatkakaa. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
EP 13.11.2012 15:11:36 | |
---|
Tomtom: Asian vierestä: Muutaman vuoden poissaolleena hienoa nähdä että jotkut asiat vaan pysyy ja paranee, kuten Mnetin tanssimusiikkipalsta! Hienoa, jatkakaa. No en tiiä, pilusta ja jalusta juttua entistä harvemmin, verrattuna entiseen. Joskus sentään.. : ) |
half 13.11.2012 15:14:10 | |
---|
EP: No en tiiä, pilusta ja jalusta juttua entistä harvemmin, verrattuna entiseen. Joskus sentään.. : ) Porukka vanhenee ja pilu ei enää ajankohtaista eikä wiinaakaan enää oikein tahdo kestää. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Lucky 7 13.11.2012 17:48:11 | |
---|
Timbaali: BAMBI ? Juu tää se on. Oli vähän vaisu Haapamäen suojalla. Mutta laulo se karaokee.. TÄ? |
rintapek 14.11.2012 08:45:18 | |
---|
half: Porukka vanhenee ja pilu ei enää ajankohtaista eikä wiinaakaan enää oikein tahdo kestää. ... kyl mä jalun maun ja käyttötarkoituksen sentään vielä muistan. One kind of music only - the good kind |
artope 14.11.2012 09:07:57 | |
---|
rintapek: ... kyl mä jalun maun ja käyttötarkoituksen sentään vielä muistan. Ja varmaan myös sen silakan hajun sormissa... :) "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
bossguitar 20.11.2012 00:25:50 | |
---|
mack the knife: Et tietenkään. Lipputangot yleensä laitetaan sillä lailla pinoon ulkosalle. Lipputango = habanera? |
EP 20.11.2012 06:21:37 | |
---|
bossguitar: Lipputango = habanera? Heh, tämähän on hyvä! |
jape2 20.11.2012 10:55:53 | |
---|
bossguitar: Lipputango = habanera? Oikestaan plussan paikka! Soettakkee humppoooooooo! |
annananna 24.11.2012 23:38:18 | |
---|
Mesa/Boogie: Meidän bändi sai viime perjantaina vain yhden pisteen (en tosin tunne kyseistä pisteytysjärjestelmää sen syvällisemmin), koska soitettiin jee jee-musaa loppuillasta... Naurettiin ihan surutta kyseisen palautteen antajalle ja puhuttiin paskaa selän takana. Ja nyt mä vielä kirjoitan asian tänne julkiselle foorumille. Ai niin. Siellä lavalla oli valittajan lisäksi useampi sata ihmistä, joilla näytti olevan helvetin hauskaa jee jee-musan myöhäisestä ajankohdasta huolimatta... Mä en nyt oikein tiedä, mitä sanoisin. Mä en ainakaan kenenllekään päin naamaa naura, koska saattaa olla, että kyseinen valittaja tiedostaa, ettei kaikista bändin jäsenistä ole tehty teostoilmoitusta, tai että kaikkia biisejä ei ole ilmoitettu teostoon tai huvilupa ei ole kunnossa ;) Pikku vinkki vaan, että tätä tapahtuu... |
KoskPaavo 24.11.2012 23:49:27 | |
---|
annananna: Mä en nyt oikein tiedä, mitä sanoisin. Mä en ainakaan kenenllekään päin naamaa naura, koska saattaa olla, että kyseinen valittaja tiedostaa, ettei kaikista bändin jäsenistä ole tehty teostoilmoitusta, tai että kaikkia biisejä ei ole ilmoitettu teostoon tai huvilupa ei ole kunnossa ;) Pikku vinkki vaan, että tätä tapahtuu... Huh,, tapletin paikka. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |