markus16 10.04.2012 11:46:17 | |
---|
artope: Lueppa ei kokolihaa soittajalle-teos. Ja kirjota itte perässä samanlainen teos. Mitäs sä sitten Pava(rotti) itte osaat? Kyllä Qsine ainakin kiipparit ja haitarin hallittee siinä kun ketään muukaan täällä.. Nyt suuta soukemmalle! Mies on sentään keksiny karaooken. Hyvä seksi on parempaa kuin taskulämmin kalja. |
artope 10.04.2012 11:56:08 | |
---|
markus16: Nyt suuta soukemmalle! Mies on sentään keksiny karaooken. Onkse joku japsi?? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Epämuusikko 10.04.2012 11:57:48 | |
---|
artope: Lueppa ei kokolihaa soittajalle-teos. Ja kirjota itte perässä samanlainen teos. Mitäs sä sitten Pava(rotti) itte osaat? Kyllä Qsine ainakin kiipparit ja haitarin hallittee siinä kun ketään muukaan täällä.. Myöskin voi kokeilla vapaan säestyksen opintoja tai Yleisradion kuuntelua. Kauheaa osaamisen peräänkuuluttelua täällä. Mihin semmoinen muka johtaa? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markus16 10.04.2012 13:12:17 | |
---|
artope: Onkse joku japsi?? Veikkaan että se omistaa koko Japanin. Hyvä seksi on parempaa kuin taskulämmin kalja. |
mack the knife 10.04.2012 14:46:58 | |
---|
pava: mitäh?? häh??..ööö... kuka tää kusiineen on? missä se soitta?? monta timantti levyy se on tehnyy vai onks kaikki mennyy kusiineeks... mistä tää city-juntti veteraani-pissis ammentaa tuon kaiken kusisen tiedopn? onks tää joku myöhäisempien aikojen musa-jeesus vai kusijuudas?? kestääks tää city-kusine itte kusi-kriteeriää vai meneeks se kellariin ja huutaa mumoo avuks? täää on niiiiiiin diippiii!!! On kuulemma aika umpipaskaa se sun touhuilu, ei kannattais aukoa turpaa noin isolleen. Mitäs kultalevyjä sulla on? Ei sillä raakkumisella kyllä niitä saa, ikävä kyllä. COVS n:o 1. |
tarmo 10.04.2012 15:21:11 | |
---|
pava: missä se soitta?? Soittelee joo, mutta eri bändeissä. Tää on varmaan sulle tuttu ilmiö... |
rintapek 10.04.2012 17:40:42 | |
---|
pava: mitäh?? häh??..ööö... kuka tää kusiineen on? missä se soitta?? monta timantti levyy se on tehnyy vai onks kaikki mennyy kusiineeks... mistä tää city-juntti veteraani-pissis ammentaa tuon kaiken kusisen tiedopn? onks tää joku myöhäisempien aikojen musa-jeesus vai kusijuudas?? kestääks tää city-kusine itte kusi-kriteeriää vai meneeks se kellariin ja huutaa mumoo avuks? täää on niiiiiiin diippiii!!! Siis sä olet tuonu karaoken Suomeen, mutta et muka ole nähny yhtään bändiä, joihin Qsinen viittaa? Etkä tunne yhtään soittajanplanttua, joka ehkäpä haluis mielummin soittaa progea tai jatsia, mut siitä kun ei makseta, niin vedetään niit tulipunaruusuja tekohymy persiissä. Äkkiseltään luulis, et miehellä joka tuo karaoken Suomeen täytyy olla huumorintajua. Mut ilmeisesti toi karaoke on aika vakavaa touhua. One kind of music only - the good kind |
Pylkkänen 10.04.2012 18:00:33 | |
---|
rintapek: Äkkiseltään luulis, et miehellä joka tuo karaoken Suomeen täytyy olla huumorintajua. Mut ilmeisesti toi karaoke on aika vakavaa touhua. Touché! 6merkkiä Viikset miehen tekee! |
Timi 10.04.2012 19:09:36 | |
---|
Jippii!Vihdoinkin taas jotain seurattavaa. Vaikea.Mutta varma! |
Thefish 10.04.2012 19:13:00 | |
---|
Epämuusikko: Kauheaa osaamisen peräänkuuluttelua täällä. Mihin semmoinen muka johtaa? Viihteen seuraamiseen sohvalta popcornien kera. Helvetin hienoa että täällä osataan vieläkin haastaa riitaa ja tapella! Mä jo ehdin luulla teidän unohtaneen moisen jalon taidon..jatkakaa, olkaa hyvät! (vitusti plussia ja hymiöitä) "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
Master-x 10.04.2012 19:19:18 | |
---|
Thefish: Viihteen seuraamiseen sohvalta popcornien kera. Helvetin hienoa että täällä osataan vieläkin haastaa riitaa ja tapella! Mä jo ehdin luulla teidän unohtaneen moisen jalon taidon..jatkakaa,Juu olkaa hyvät! (vitusti plussia ja hymiöitä) Juu, pliis jatkakaa... LOL OMG DAA... Ei se mitä, vaan miten... |
Ukko 10.04.2012 19:42:02 | |
---|
Thefish: Viihteen seuraamiseen sohvalta popcornien kera. Helvetin hienoa että täällä osataan vieläkin haastaa riitaa ja tapella! Mä jo ehdin luulla teidän unohtaneen moisen jalon taidon..jatkakaa, olkaa hyvät! (vitusti plussia ja hymiöitä) Joo kun ei ole oikein kerinnyt viime aikoina :( Mutta kyllä se tästä vielä :) COVS jäsen nro 6 |
Tankero 10.04.2012 20:33:32 | |
---|
Ukko: Joo kun ei ole oikein kerinnyt viime aikoina :( Mutta kyllä se tästä vielä :) Höpö, oon kuullut, että sinusta on tullut hellä mietonen. Humppajyrä |
rintapek 10.04.2012 20:55:38 | |
---|
Tankero: Höpö, oon kuullut, että sinusta on tullut hellä mietonen. Ai Ukosta vai? Pikemminkin Raju Raippanen ja iän myätä tauti vaan pahenee. One kind of music only - the good kind |
Ukko 11.04.2012 17:16:36 | |
---|
Tankero: Höpö, oon kuullut, että sinusta on tullut hellä mietonen. Kyllvaan. Mutta vain virka-aikana. Joku roti sentään. COVS jäsen nro 6 |
rintapek 11.04.2012 19:27:09 | |
---|
Ukko: Kyllvaan. Mutta vain virka-aikana. Joku roti sentään. Näin se elämä heittelee. Sulla on käyny noin ja mulla just päinvastoin. Viran puolesta toisinaan pitää olla vittumainen ja mä olen valitettavan hyvä duunissani. One kind of music only - the good kind |
EP 17.05.2012 22:28:28 | |
---|
|
EP 29.11.2012 21:37:59 (muokattu 29.11.2012 21:40:30) | |
---|
|
KoskPaavo 29.11.2012 23:54:12 | |
---|
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
markus16 30.11.2012 00:17:24 | |
---|
Kirka saatana! |