vanhami 28.03.2008 20:34:27 | |
---|
Keikka oli leppävaarassa. Kävin antamassa kunnostusvinkkejä yhdelle uudelle puuveneenomistajalle. Jauhoin paskaa tyttären kanssa tunnin veneen sisällä ja joimma kaffet. Kuittasin hommasta 50 euroa. Ei tarvinnu edes soittaa. |
baron 28.03.2008 20:36:00 | |
---|
Keikka oli leppävaarassa. Kävin antamassa kunnostusvinkkejä yhdelle uudelle puuveneenomistajalle. Jauhoin paskaa tyttären kanssa tunnin veneen sisällä ja joimma kaffet. Kuittasin hommasta 50 euroa. Ei tarvinnu edes soittaa. Ai, mua olis ottanut päähän kun en saanut soittaa:-) Ei, en ole tanssimuusikko! |
isojussi 28.03.2008 21:15:06 | |
---|
Tähän tämmönen jatkuva topicci mihin voi laittaa viime keikasta tarinaa. Oliko kivaa vaiko inhoittavaa? Oikein kivaa Mikä teki keikasta kivan/inhoittavan? Lyhyen napakka keikka - matkoineen reilu kaks tuntia. Kiva yleisö. Herkulliset kaakkukaffeet. Oliko väkeä? Yksi kutsuvieras puuttui Illan paras biisi? Surrender Illan huonoin biisi? Yhteislauluna ilman säestystä vetämäni (oli yllätys mullekin) Ystävän laulu. Mä AINA - ihan aina kämmään kolmannessa säkeessä Mahdollinen turakaispiristys loppuun. En tiä onks tää ny niin kevennys, mutta tilaaja (vajaa 60:nen mies) liikuttui eka setin vikasta biisistä (Sininen uni) kyyneliin.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 30.03.2008 01:22:38 | |
---|
Nyt mä haastan riitaa: Jotkut prot väittää, että amatöörit käy keikoilla siksi että: 1. Pääsisivät pois kotoa 2. Saisivat vierasta ämmää 3. Saisivat ryypätä 1-2. Mä kävin viime yönä vieraissa naisissa, se oli vain ilmoitusasia, ei mun tarvitse vaivautua keikalle mokoman takia. Ilmeisesti oikeat muusikot on joteskin nössöjä? 3. Mä tykkään soittamisesta, enemmän mä ryyppään kun en soita. Mutta mikä on totta: Soittamisessa kaikki mun haaveet toteutuu: Tänä (eilis) iltana: Musta iso konsertti Yamaha-flyygeli konserttisalissa, jolla sain soittaa humppaa ja rokkia (tietysti vähän jatsiakin) Tää on ollut yksi mun haaveista ja se toteutui! Vielä yksi jäljellä: Kun joskus saisi Steinway D:llä soittaa humppaa mutta eiköhän sekin toteudu? Ei, en ole tanssimuusikko! |
Sertzo S 30.03.2008 08:00:53 | |
---|
Nyt mä haastan riitaa: Jotkut prot väittää, että amatöörit käy keikoilla siksi että: 1. Pääsisivät pois kotoa 2. Saisivat vierasta ämmää 3. Saisivat ryypätä 1-2. Mä kävin viime yönä vieraissa naisissa, se oli vain ilmoitusasia, ei mun tarvitse vaivautua keikalle mokoman takia. Ilmeisesti oikeat muusikot on joteskin nössöjä? 3. Mä tykkään soittamisesta, enemmän mä ryyppään kun en soita. Mutta mikä on totta: Soittamisessa kaikki mun haaveet toteutuu: Tänä (eilis) iltana: Musta iso konsertti Yamaha-flyygeli konserttisalissa, jolla sain soittaa humppaa ja rokkia (tietysti vähän jatsiakin) Tää on ollut yksi mun haaveista ja se toteutui! Vielä yksi jäljellä: Kun joskus saisi Steinway D:llä soittaa humppaa mutta eiköhän sekin toteudu? Sä oot syntyny kultalusikka suussa! |
baron 30.03.2008 08:14:09 | |
---|
Sä oot syntyny kultalusikka suussa! Ja tietysti joku aamuvirkku oli ehtinyt lainata ennenkuin ehdin editoida mitä joku kännikala oli mun nimissäni kirjoitellut:-) Ei, en ole tanssimuusikko! |
isojussi 30.03.2008 09:35:04 | |
---|
...Kun joskus saisi Steinway D:llä soittaa humppaa mutta eiköhän sekin toteudu? HAH - kerrakin yks, missä mä oon sua edellä: Mä oon kerran soittanu humppaa Steinwayn D:llä. Sä kun oot ennen ollu Barska niin puritaani, ettet oo halunnu sieltä kehä III:n sisäpuolelta tänne sivistyksen pariin, niin sulta on jääny kokematta Turun VPK:n talon piiiiiitkä Bechstein. Siinä on Piano isolla P:llä Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 30.03.2008 10:02:51 | |
---|
HAH - kerrakin yks, missä mä oon sua edellä: Mä oon kerran soittanu humppaa Steinwayn D:llä. Sä kun oot ennen ollu Barska niin puritaani, ettet oo halunnu sieltä kehä III:n sisäpuolelta tänne sivistyksen pariin, niin sulta on jääny kokematta Turun VPK:n talon piiiiiitkä Bechstein. Siinä on Piano isolla P:llä Tuo olisi kyllä hyväksyttävä syy mennä Turkuun! Ei, en ole tanssimuusikko! |
Bronks 30.03.2008 11:15:44 | |
---|
sulta on jääny kokematta Turun VPK:n talon piiiiiitkä Bechstein. Siinä on Piano isolla P:llä Viimeks ku olin siellä keikalla, paikan ikivanha isäntä sano:"Älkää pojat sitten koskeko siihen flyygeliin!" Heh, sillä saa soittaa vaan tietyt ihmiset tietynlaista musaa. Tietty. Don't take me serious, I'm just playing. |
Sertzo S 30.03.2008 11:35:49 | |
---|
Viimeks ku olin siellä keikalla, paikan ikivanha isäntä sano:"Älkää pojat sitten koskeko siihen flyygeliin!" Heh, sillä saa soittaa vaan tietyt ihmiset tietynlaista musaa. Tietty. Tosiaanko? Se on vähän niinkuin sen jonkun tarjoilijan toteamus ravintolamuusikoille, että älkää menkö sitten sinne salin puolelle syömään, se on tarkoittu ihmisille. |
WanhaWetäjä 30.03.2008 12:19:52 (muokattu 30.03.2008 12:20:50) | |
---|
Jaaha...alkaa pojilla taas lipsuun hiukan ohi sektorin... Viime keikka (pe 28.3) oli mun viimeinen toisessa vakibändeistä, normi kapakkaveto, ei mitään mainittavaa puoleen jos ei toiseenkaan, hyvää oli se että kamat sai viedä jo päivällä ja pojat haki ne pois vasta lauantaina, helppo roudaus.Ts lähin himasta keikalla n 21.30.Niin, ja ruoka oli ihan ok. Pääosin perinteisellä mentiin, väki oli kyllä huolestuttavan iäkästä, vaikka oli perjantai-ilta eli tango oli se laji mikä sai parketin täyteen, rokkenroll ei niinkään. Paras/huonoin biisi...akustiikka ja sen myötä saundi oli sen verran huono ja kova että pääasia oli se että kuuli oman soittonsa ja laulunsa sen metakan läpi. Matala tila, pellit raikas niin stanasti lauteilla... Mainittavia turakaisosastojakaan ei oikeen ollut, yks harvoista nuoremmista mimmeistä(n 30-40v) esitteli itseään eroottisen tanssin muodossa, kyllähän sitä katteli! yy kaa...mikä laatikko? |
isojussi 30.03.2008 12:24:50 | |
---|
Jaaha...alkaa pojilla taas lipsuun hiukan ohi sektorin... Siinä ja siinä - se Bechstein on kokemisen arvoinen, joten menee hyvin keikan kliimaksista. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 30.03.2008 12:49:26 | |
---|
Eilisen keikan aikana ajattelin lämmöllä Baronia. Kahden metrin päässä mun uruista oli flyygeli, annoin olla ihan rauhassa. Tanssivaa juhlayleisöä oli viljalti, nuorin ehkä 59v. Ossaa ne ulkomaillakin tanssia humppaa. |
baron 30.03.2008 12:50:32 | |
---|
Eilisen keikan aikana ajattelin lämmöllä Baronia. Kahden metrin päässä mun uruista oli flyygeli, annoin olla ihan rauhassa. Mä en olisi malttanut:-) Ei, en ole tanssimuusikko! |
Sertzo S 30.03.2008 13:35:02 (muokattu 30.03.2008 13:35:23) | |
---|
Eilisen keikan aikana ajattelin lämmöllä Baronia. Kahden metrin päässä mun uruista oli flyygeli, annoin olla ihan rauhassa. Jos kahden metrin päässä olisi ollut haitari, niin epäilenpä ajatuksiesi olleen kovinkaan lämpimiä, vaan suorastaan kuumia. |
uruttaja 30.03.2008 14:27:13 | |
---|
Jos kahden metrin päässä olisi ollut haitari, niin epäilenpä ajatuksiesi olleen kovinkaan lämpimiä, vaan suorastaan kuumia. Olisin kiitollisuudella säestänyt haitaristia eilen, koska yleisön ikärakenne oli se, että suurin osa oli nähnyt Turun palon livenä. |
Sertzo S 30.03.2008 15:21:53 | |
---|
Olisin kiitollisuudella säestänyt haitaristia eilen, koska yleisön ikärakenne oli se, että suurin osa oli nähnyt Turun palon livenä. Ohhoh, jopa on ollut muumiojengiä. |
jjussila 30.03.2008 15:26:32 | |
---|
Jkylässä, kävelykadulta sisään- paikka; kohtalaisen kypsää porukka kaikin tavoin: ikärakenteen ja nestetankkauksen osalta...kaikki musiikiksi lukeutuva kelpasi. Kellojen käännöllä selvisimme tuntia vähemmällä soitolla.... ..ei helev...olisko noin?..... |
veeka 30.03.2008 15:41:05 | |
---|
Sama täällä, pillit pussiin jo puoli kaksi. Muuten normi hotelliveto Kuusamossa, mitänyt ravintolapäällikkö äityi kehumaan keikan jälkeen oikein urakalla. No, paluu rikospaikalle jo parin kuukauden päästä. Yleisönä kisavieraita, ikähaarukka laidastalaitaan, Mietaan Jussi ja Matikaisen Marjokin kävi parketilla, hyvin näytti musa kelpaavan. Ruoka oli perseestä, jotain makaronilämmitystä kastikkeen kera. Keikan jälkeen grillille syömään jossa paikalliset urpot yritti ängetä sprintteriin kun luulivat vissiin taksiksi. työtä työttömille, viinaa soittajille |
JK 30.03.2008 16:28:39 | |
---|
Keskisuomessa eilen. Lähdettiin jo ajoissa iltapäivällä liikkeelle, paikan takaovi aukes klo 20.00. Helppo roudaus melkein suoraan lavalle. Hyvänkokoinen lava, ei tullut ahdasta. Ekan setin aikana 10 ihmistä salissa, mutta tupa täyttyi puolenyön jälkeen. Kellojen kääntö pudotti yhden setin pois. Kinkkukiusausta mikrotettuna keittiöstä, paluumatkalla vedettiin ABCllä aamupalapöydästä matkaevästä. "Hopeasiipi" oli ekaa kertaa reissussa ja hoiti homman ihan Ok (Twistersin vanha keikkamobiili) Twistiksi käännetyt Ilta Skanssissa, Muista Minua ja Sä kaunehin oot uppos parhaiten tällä kertaa. Maalla on mukavaa! |