uruttaja 30.11.2007 15:41:46 (muokattu 30.11.2007 15:44:11) | |
---|
Klassinen kysymys kuuluu: Kuka/ketkä on oikeasti sun kilpailijoita? Tavan bändi ei tule kysymykseen, eikä taida Tarttilassa pilivin pimein olla standup-koomikkojakaan sun lisäksi. Sitten taitaa olla niin, että et kilpaile juuri ollenkaan samoilla markkinoilla ku me tavalliset humpanturskuttajat. Eli ei taida olla kovin montaa tanssikeikkaa Jyväshovissa, Hämeensillassa, jne. Mutta hyvältähän tuo sun kuvio näyttää, olet löytänyt sellaisen liikeidean, että homma toimii. Jos joku haluaa kilpailla sun kans tuossa markkinasegmentissä. niin areenahan on avoin. Minä en siihen pysty, enkä siis avaa kilpailua, mä urutan vaan humppaa ja puhun pehmoisia Hjördikselle. Minä taas olen kovinkin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, joten tasapeli 8-2. |
Tankero 30.11.2007 15:42:42 | |
---|
Taas äijät keksineet hienon kirjakielisanan. Sanotteko puhekielessä noin vaikeasti? Usseimite ei sanota Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 30.11.2007 16:04:41 (muokattu 30.11.2007 16:05:14) | |
---|
Mulla tuli vain mieleeni se, että kun näin pääosin kentän syrjästä seuraan monasti villiksikin äitynyttä keskustelua tm-palstalla ja jopa siihen osallistuen mm. otsikon aiheeseen liittyen, niin uhraisin aikaani ja energiaani nuorempana kenttätyöläisen / yrittäjäna ja soittajana vain pelkästään toimenkuvaani, enkä paskanjauhantaan. No, mutta aikaa näyttää riittävän aktiivisillakin tähän. Määrätynlaista henkistä purkautumista näitä osin näköjään viljalti tarvitaan. |
isojussi 30.11.2007 16:06:08 | |
---|
Klassinen kysymys kuuluu: Kuka/ketkä on oikeasti sun kilpailijoita? Humöörikeikoissa muut humöörimiehet ja tanssikeikoissa (synttärit, häät, ym) pääasiassa triot ja siitä ylöspäin - vähäsempiä en koe kilpailiojoiks. Sitten taitaa olla niin, että et kilpaile juuri ollenkaan samoilla markkinoilla ku me tavalliset humpanturskuttajat. Eli ei taida olla kovin montaa tanssikeikkaa Jyväshovissa, Hämeensillassa, jne. Jos kriteeri on, että humppa soi ja soitto toimii, niin ei mua vielä siinä vaiheessa kannata kutsua hätiin - siihen pystyy tavanomaisemmatkin turaajat. Mä pyrin olemaan jotain aivan muuta. Mutta hyvältähän tuo sun kuvio näyttää, olet löytänyt sellaisen liikeidean, että homma toimii. Tähän minäkin uskon, niin kun kommarit ennen vanhaan Neuvostoliittoon. Jos joku haluaa kilpailla sun kans tuossa markkinasegmentissä. niin areenahan on avoin. Minä en siihen pysty, enkä siis avaa kilpailua, mä urutan vaan humppaa ja puhun pehmoisia Hjördikselle. Eihän siinä paljoo eroo sitten oo, laajennat vaan sitä pehmeittenpuhumispiiriä Minä taas olen kovinkin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, joten tasapeli 8-2. Sehän meillä onkin yhteistä, että olemme tyytyväisiä - je jos ei olla, me tehdään asialle jotakin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 30.11.2007 16:59:02 | |
---|
Jospa se onkii vain pelkkä kirjoitusvirhe, eikä sillä ole pyritty mihinkään jalompaan päämäärään, kuten vaikkapa sinun yliherkkää kielitajuasi järkyttämään. Puhekielessä on käytössä vaikeampiakin sanontoja, jotka kuuluvat vain puhekieleen ja kirjoitettuna menettävät sen jäntevyyden ja iskevyyden, joka niiden merkittävin ominaisuus jokapäiväisessä kielenkäytössä. Hähhäh! Voi vittujen kevät. COVS n:o 1. |
Mandoman 30.11.2007 17:23:56 | |
---|
Hähhäh! Voi vittujen kevät. Rohkenen kohteliaimmin huomauttaa, että nyt on talvi, ei kevät. Kyllä se kevätkin sieltä tulee kunhan maapallomme aikansa taivaltaa rataansa auringon ympäri. Silloin koittaa siis uusi ja mahdollisesti auvoisa aika myös tuolle mainitsemallesi naaraspuolisen ihmisnisäkkään genitaalialueelle. Tosin on myös mahd... Eiku! |
riff 30.11.2007 19:20:09 | |
---|
Mutta hyvältähän tuo sun kuvio näyttää, olet löytänyt sellaisen liikeidean, että homma toimii. . Kuka uskaltaa astua leijonan kitaan? Jäävuori pystyyn!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
isojussi 30.11.2007 22:51:54 (muokattu 30.11.2007 22:53:20) | |
---|
Kuka uskaltaa astua leijonan kitaan? Jäävuori pystyyn! Hoho - mitähän ne maksais 51%:sta mun liiketoimintaa.... Rupeiskohan pukkaamaan Tokmannin ja Kalustetalon keikaa....hehe... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
sabian 01.12.2007 22:57:32 | |
---|
Mulla tuli vain mieleeni se, että kun näin pääosin kentän syrjästä seuraan monasti villiksikin äitynyttä keskustelua tm-palstalla ja jopa siihen osallistuen mm. otsikon aiheeseen liittyen, niin uhraisin aikaani ja energiaani nuorempana kenttätyöläisen / yrittäjäna ja soittajana vain pelkästään toimenkuvaani, enkä paskanjauhantaan. No, mutta aikaa näyttää riittävän aktiivisillakin tähän. Määrätynlaista henkistä purkautumista näitä osin näköjään viljalti tarvitaan. Yltiöpäinen paskanjauhanta ja turhautuneisuus saattanee olla seuraus siitä että keikkoja ei ole ja se pistää pienen kenttätyöläisen/yrittäjän pään vitutuksen partaalle siinä määrin että pakko purkautua tänne nottei tartte tuvan seinille roiskia. Ja se että jollakin on enemmän keikkaa saati palkka on parempi niin sekös vielä verenpainetta nostaa. Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä |
riff 01.12.2007 23:28:12 | |
---|
Hoho - mitähän ne maksais 51%:sta mun liiketoimintaa.... ... Todennäköisesti 51% alle tessin. Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |