sabian 28.07.2007 15:27:48 | |
---|
Mielestäni se kertoo ainoastaan sen, ketkä Suomessa jaksaa viestejä näpytellä, eli nuoret. Mikähän mahtoi olla keski-ikä ko. ohjelmalla. Pikkusen korkeampi kuin idolsilla. Mutta mikäs sen mukavempaa on kuin katkeruudella kaivella syitä kun oma ehdokas ei pärjänny. Vituttaa nii nottei veri kiärrä |
manjaana 28.07.2007 19:13:08 | |
---|
Mikähän mahtoi olla keski-ikä ko. ohjelmalla. Pikkusen korkeampi kuin idolsilla. Mutta mikäs sen mukavempaa on kuin katkeruudella kaivella syitä kun oma ehdokas ei pärjänny. Tuo ei varmaan miuta tarkoittanu, en ees tiennyt tuosta äänestys mahdollisuudesta, Iskelmässäkö tuo oli mahdollista ja ilmeisesti mainostivatkin sitä?? Kisanhan voitti konkari ja se oli ainoa oikea ratkaisu minusta, eli pärjäsihän ne omat sankarit jotka omaan ikään sopii.. :o) nimim: olinkos jo 60 vee.... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Ami 28.07.2007 19:28:02 | |
---|
Jep, juuri näin. Nuorempaa porukkaa tarvitaan tanssilavakulttuuria tukemaan. Silmu ja Yölintu soitollaan sitä tekee työllään tosissaan. Tanssinharrastajia ei niinkään nykyään Silmun ja Yölinnun musiikki houkuta lavoille. En kiellä, että heidän soittonsa houkuttelee lavan edustalle nuoria faneja, eivät heistä kuitenkaan monikaan tanssi. Siis tanssikulttuuria he eivät mielestäni tue. Reiskaa minäkin odotin voittajaksi. En kuitenkaan olisi halunnut olla Hovin housuissa valintaa tehtäessä. |
Sertzo S 28.07.2007 21:09:26 | |
---|
Uskon näin, että Yle on jo aikoja sitten myyty kansainvälisille levy-yhtiöille musiikkituotantoineen, artisteineen sekä eri sijoitajille. Meidän joidenkin, jonkun pitäisi se pystyä vain todistaan. Kuka ottaisi riskin ja nostaisi kanteen lakia tulkiten? |
baron 29.07.2007 01:48:26 | |
---|
Reiskaa minäkin odotin voittajaksi. En kuitenkaan olisi halunnut olla Hovin housuissa valintaa tehtäessä. Oonks mä joku kalkkis kun muistelen, että Eikka oli jo tähti kun Reiska vasta alotteli? Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
isojussi 29.07.2007 04:12:54 | |
---|
Äsken keikalta palatessa kuulin radiosta uusintana Sepon perustelut. Ei kysyttävää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Mikko T. 29.07.2007 06:49:09 | |
---|
Mikko - mitä ihmettä se Silmu ja Yöklintu tekee tolla listalla? Mun mielestä he ovat sekä yhdessä bändinä että Simo myös soololevyillään tehneet sellaista jälkeä Suomenmaan Iskelmätaivaalla että tässä suhteessa ei pitäisi olla kysyttävää. Yölinnun arvo uuden sukupolven tanssilavalle houkuttelijoinahan tässä tuli jo selväksi. Tämänhetkisistä artisteista hyvin lukuisien tanssijärjestäjien mukaan ainoastaan Yölintu ja Kari Tapio vetävät paikan kuin paikan täyteen. En millään tasolla siis halua kiistää Eikan ansioita, päin vastoin, mutta jos nyt ajatellaan vaikkapa viimeistä viittä vuotta vaikkapa verrattuna taiteilijoihin Taipale ja Sorsakoski, niin ymmärtääkseni Eikka on yli puolet vuodesta lätkinyt golfpalloa rapakon takana samalla kun Reiska ja Topi ovat painaneet duunia koto-Suomessa. Vai onko Tarttilan hurja kenties eri mieltä tai olenko muuten väärässä, häp? Valitettavasti en ole kuullut monsieur Hovin perusteluja valinnalleen. Kuulisin ne mielelläni. Meidän bändissä kun ihmeteltiin tätä valintaa kovasti, ja siksi olen tarvittavan informaation vastaanotettuani valmis hyvinkin hanakasti muuttamaan mielipidettäni. Koska mielipiteethän perustuvat aina mielipiteen esittäjän arvomaailman ja hänellä olevan tiedon sekä ympäristön painostuksen summaan (tällaisen oppiaatteen olen keksinyt ihan itse ja se on sekä psykologisesti että filosofisesti aivan varmasti päin helvettiä ja persettä yhtä aikaa). Ja eräs Eikan suurimpia ansioitahan, ellei suurin, on kiistatta se, ja mitä ei TOISTAISEKSI ole mediassa mainittu jostain käsittämättömästä syystä, että pääsi muutama vuosi sitten meidän säestettäväksi ravintola Galaxissa Turussa. :-D Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
half 29.07.2007 15:30:26 | |
---|
Ja eräs Eikan suurimpia ansioitahan, ellei suurin, on kiistatta se, ja mitä ei TOISTAISEKSI ole mediassa mainittu jostain käsittämättömästä syystä, että pääsi muutama vuosi sitten meidän säestettäväksi ravintola Galaxissa Turussa. :-D Syvin osanottoni teille. |
Mikko T. 29.07.2007 15:35:21 | |
---|
Ja eräs Eikan suurimpia ansioitahan, ellei suurin, on kiistatta se, ja mitä ei TOISTAISEKSI ole mediassa mainittu jostain käsittämättömästä syystä, että pääsi muutama vuosi sitten meidän säestettäväksi ravintola Galaxissa Turussa. :-D Syvin osanottoni teille. Kiitos. Voin rehellisyyden nimissä sanoa ihan omalla nimellä ja ääneen, ettei se mitään herkkua ollut. Tosin me oltiin komppaushommissa varsin vihreitä siihen aikaan (parannus ei ole tähän päivään mennessä ollut merkittävä) ja Eikalla oli kyllä hyvät nuotit. Mutta aika totista se oli. Mut onhan Rampe ja Naukkiskin kompannut Eikkaa, jos joku muistaa Pulttibois:in klassikkosketsin 17-18 vuoden takaa. Ainakin meillä keikkabussissa se pyörii varsin tiuhaan eetterissä. No, summa summarum: Eikalla on S-sarjan mersu ja kämppä Floridassa. Mulla ei oo kumpaakaan ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, ainoastaan vitusti asuntolainaa. Sans sää Pulis tähä jottai hauskaa. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Riksteri 29.07.2007 16:50:06 | |
---|
Ja eräs Eikan suurimpia ansioitahan, ellei suurin, on kiistatta se, ja mitä ei TOISTAISEKSI ole mediassa mainittu jostain käsittämättömästä syystä, että pääsi muutama vuosi sitten meidän säestettäväksi ravintola Galaxissa Turussa. :-D Ei siitä orkesterin mielestäni tarvitse loukkaantua, jos E.G haluaa luoda polyrytmiikkaa ja säveltää/sovittaa/sanoittaa kappaleet uudelleen suomalaisten tanssijoiden liikehdintää seuratessaan. Tai sitten en vaan ymmärrä tanssimusiikista ja sen rytmiikasta riittävän paljoa. |
hoomollinen 30.07.2007 07:27:06 (muokattu 30.07.2007 08:11:11) | |
---|
Voi helvetti, mitä schaissee - jäähyä tommosesta! Scheiße sulla on pöksyissä. Mikäs saitinvartija sä olet jäähyjä jakelemaan. Mun ymmärtääkseni mielipiteenvapaus on edelleenkin olemassa ilman IJ:nkin suurta sallimusta ja tämä nyt sattuu olemaan mun sellainen. 4 Ruuville kiitos tuesta. |
Mikko T. 30.07.2007 10:50:11 | |
---|
Ei siitä orkesterin mielestäni tarvitse loukkaantua, jos E.G haluaa luoda polyrytmiikkaa ja säveltää/sovittaa/sanoittaa kappaleet uudelleen suomalaisten tanssijoiden liikehdintää seuratessaan. Tai sitten en vaan ymmärrä tanssimusiikista ja sen rytmiikasta riittävän paljoa. Ei me ainakaan loukkaannuttu, Eikka oli hyvä ja hauska äijä omalla jäyhällä tavallaan ja ei tiputtanut meitä kertaakaan vaikka helposti olis voinut. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
aisa 30.07.2007 11:14:02 | |
---|
sanokaa mitä haluatte, mutta minun mielestä Einin pitäisi voittaa kaikki maailman palakinnot!!! juodaan mitä juodaan, mutta kaljaa päälle. |
Martso 30.07.2007 11:45:48 (muokattu 30.07.2007 11:45:56) | |
---|
sanokaa mitä haluatte, mutta minun mielestä Einin pitäisi voittaa kaikki maailman palakinnot!!! Einiin. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Tankero 30.07.2007 12:06:14 | |
---|
sanokaa mitä haluatte, mutta minun mielestä Einin pitäisi voittaa kaikki maailman palakinnot!!! Tuollaista tekstiä tulee, kun oikein palavasti ihastuu. Varmasti, vissiin. |
paice60 31.07.2007 16:39:31 | |
---|
sanokaa mitä haluatte, mutta minun mielestä Einin pitäisi voittaa kaikki maailman palakinnot!!! Tulihan taas totuus julki. Vittu näitä hommia. |