KoskPaavo 01.09.2006 22:49:11 | |
---|
Ja siihen kun täräyttää vielä sen alkuperäisen välisoiton niin "muuli-peräkärrymiehet" , joilla on uusi vielä muoveissa oleva vessanpytty lavalla ja muutama säkki valulaastia, katselee kypärät kallellaan että voi kun minäkin... "Tit-tat-tit-tat ti-tat-ti-taa"- noin mulle eräs vanha haitaristi sitä väliosaa neuvoi. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 01.09.2006 22:50:27 | |
---|
"Tit-tat-tit-tat ti-tat-ti-taa"- noin mulle eräs vanha haitaristi sitä väliosaa neuvoi. Tuossahan tuo on kiteytettynä. |
lukkari 02.09.2006 10:36:03 | |
---|
"Tit-tat-tit-tat ti-tat-ti-taa"- noin mulle eräs vanha haitaristi sitä väliosaa neuvoi. Hei eiks tää kuulu siihen nuoteista soitto osastolle. |
Tankero 02.09.2006 15:41:52 | |
---|
Suorastaan urheilu-uutiset kahella viitalla :D Vaan jossakin oli joku itsepuolustusguru harrastanut itsepuolustusta about 733 kertaa... En ole katkera enkä kitkerä. Menkää hyvällä tuulella keikoille! Harrastipa hyvinkin ja tietysti Patelassa. Varmasti, vissiin. |
Ukko 02.09.2006 17:45:23 | |
---|
Mieti vielä sitä, että joka jätkähän se talon rakentaa tai asfalttia valaa. mutta kuka Pienen Polun täräyttää, niin eiköhän se ole siinä. Joka jätkähän sen pienen polun täräyttää mutta hirvittävän paljon täällä pk-seudulla löytyy tumpeloita aikuisia miehiä jotka eivät osaa edes ruuvimeisseliä käyttää. Ja tämä jälkimmäinen on ikävä kyllä faktaa. |
Fuzzy Boner 02.09.2006 17:54:43 | |
---|
Joka jätkähän sen pienen polun täräyttää mutta hirvittävän paljon täällä pk-seudulla löytyy tumpeloita aikuisia miehiä jotka eivät osaa edes ruuvimeisseliä käyttää. Ja tämä jälkimmäinen on ikävä kyllä faktaa. Mä oon aika tumpelo. Midge T |
uruttaja 02.09.2006 18:04:45 | |
---|
Joka jätkähän sen pienen polun täräyttää mutta hirvittävän paljon täällä pk-seudulla löytyy tumpeloita aikuisia miehiä jotka eivät osaa edes ruuvimeisseliä käyttää. Ja tämä jälkimmäinen on ikävä kyllä faktaa. Ruuvimeisseli ei kuulu mun mielestä humppaan. Meilläkin Hjördiksellä on porakoneet ja ruuvinvääntimet. Sillä taittuu ne ja mulla humppa. |
Sertzo S 02.09.2006 18:47:49 | |
---|
Mä oon aika tumpelo. Ei kyllä äkikseltään uskoisi. ;) |
Ukko 02.09.2006 18:56:27 | |
---|
Ruuvimeisseli ei kuulu mun mielestä humppaan. Meilläkin Hjördiksellä on porakoneet ja ruuvinvääntimet. Sillä taittuu ne ja mulla humppa. Ei kuulu porakoneet sun muutkaan. |
Sertzo S 02.09.2006 19:12:28 | |
---|
Minä sain lahjaksi eilen puukolla veistetyn ja akkuporakoneella viimeistellyn aidon pylkönmäkeläisen villisian tainnutusnuijan. |
KoskPaavo 02.09.2006 19:14:27 | |
---|
Minä sain lahjaksi eilen puukolla veistetyn ja akkuporakoneella viimeistellyn aidon pylkönmäkeläisen villisian tainnutusnuijan. Mä olen saanut sellaisen synnyinlahjana. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Sertzo S 02.09.2006 19:17:19 | |
---|
Mä olen saanut sellaisen synnyinlahjana. Hui kauhia! Hui on venäjäksi juuri se. |
TiVe 02.09.2006 19:32:31 | |
---|
Tässä ketjussa on kerrottu useaan otteeseen kuinka rankkaa tanssimuusikkoammattilaisen elämä on ja se pitää varmasti paikkaansa. Ajattelen olevani, kuten varmaan moni muukin, siinä kaikkein parhaimmassa asemassa oleva pelimanni eli teen päivätyökseni ihan muuta ja harrastus mielessä soittelen ja keikkailen. Keikkojakin on vuodessa niin vähän, että AINA on mukavaa lähteä keikalle. Itse asiassa keikat on elintärkeitä ja soittamisen suola - ei ainakaan meikä jaksais treenikämpillä soitella pelkästään omaksi ilokseen kovin pitkään. -TV- Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
paice60 02.09.2006 19:35:24 | |
---|
Tässä ketjussa on kerrottu useaan otteeseen kuinka rankkaa tanssimuusikkoammattilaisen elämä on ja se pitää varmasti paikkaansa. Ajattelen olevani, kuten varmaan moni muukin, siinä kaikkein parhaimmassa asemassa oleva pelimanni eli teen päivätyökseni ihan muuta ja harrastus mielessä soittelen ja keikkailen. Keikkojakin on vuodessa niin vähän, että AINA on mukavaa lähteä keikalle. Itse asiassa keikat on elintärkeitä ja soittamisen suola - ei ainakaan meikä jaksais treenikämpillä soitella pelkästään omaksi ilokseen kovin pitkään. -TV- No rankkaa ja rankkaa. Se ajaminen on kaikista raskainta ja välillä unet jäävät vähiin kun pitää siirtyä keikkapaikalle, joka saattaa sijaita esim. tuhannen kilometrin päässä. Soittaminen on ihan mukavaa enimmäkseen. Miks´ mä oon täällä? |
omarklah 02.09.2006 19:50:02 (muokattu 02.09.2006 19:50:21) | |
---|
...eli teen päivätyökseni ihan muuta ja harrastus mielessä soittelen ja keikkailen. Keikkojakin on vuodessa niin vähän, että AINA on mukavaa lähteä keikalle. Itse asiassa keikat on elintärkeitä ja soittamisen suola - ei ainakaan meikä jaksais treenikämpillä soitella pelkästään omaksi ilokseen kovin pitkään Tässä oli kiteytettynä aika pitkälle munkin kuvioni. Nyt kun muksut on jo kasvaneet isoiksi ja muuttamassa pois kotoa, jää aikaa entistä enemmän harrastukselle. Which is nice. Oikeesti tekisi mieli vielä ennen eläkepäiviä vuosi tai kaksi kokeilla ihan työkseen tätä hommaa... Tää sit sanois tälleen... |
paice60 02.09.2006 19:52:50 | |
---|
Tässä oli kiteytettynä aika pitkälle munkin kuvioni. Nyt kun muksut on jo kasvaneet isoiksi ja muuttamassa pois kotoa, jää aikaa entistä enemmän harrastukselle. Which is nice. Oikeesti tekisi mieli vielä ennen eläkepäiviä vuosi tai kaksi kokeilla ihan työkseen tätä hommaa... Niin, minäkin lähdin kokeilemaan ensin se viisi vuotta ja nyt on mennyt yli 20 vuotta ja vieläkin kokeillaan. Miks´ mä oon täällä? |
jjussila 02.09.2006 19:55:36 | |
---|
No rankkaa ja rankkaa. Se ajaminen on kaikista raskainta ja välillä unet jäävät vähiin kun pitää siirtyä keikkapaikalle, joka saattaa sijaita esim. tuhannen kilometrin päässä. Soittaminen on ihan mukavaa enimmäkseen. Tuon allekirjoitan myös; huomenna aamupäivällä lähtö savosta kohti eteläistä osaa valtakunnastamme ; tanssit viidestä puoli kymmeneen illalla ja yöllä takas kotia. Työpäivän pituus ehkä noin 16 tuntia, josta autossa istumista vajaa 10 tuntia. Tossa ei nyt tuhatta kilsaa tule, mutta seittemänsataa tulee ja aamulla "fressinä " muihin kuvioihin..... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
lukkari 02.09.2006 20:01:19 | |
---|
Niin, minäkin lähdin kokeilemaan ensin se viisi vuotta ja nyt on mennyt yli 20 vuotta ja vieläkin kokeillaan. Kokeiluksi taitaa jäädäkin.... |
paice60 02.09.2006 20:02:38 | |
---|
Kokeiluksi taitaa jäädäkin.... No enkös mä ole nyt jo kiertänyt pitempään kapakkamuusikkona kuin sinä aikoinasi? Miks´ mä oon täällä? |
lukkari 02.09.2006 20:07:39 | |
---|
No enkös mä ole nyt jo kiertänyt pitempään kapakkamuusikkona kuin sinä aikoinasi? No oot. taitaa jätkä olla jämähtäny paikoilleen. |