Aihe: Tanssimuusikon Juhannus
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Martso
23.06.2006 12:16:57
Aiheeseen palatakseni: kaupasta haettu läjä entrecoteeta ja muuta mukavaa. Sandels aukeni äsken ja rouva lähti duuniin.
uruttaja
23.06.2006 12:19:02
Aiheeseen palatakseni: kaupasta haettu läjä entrecoteeta ja muuta mukavaa. Sandels aukeni äsken ja rouva lähti duuniin.

Lähen just nyt Koloperttikauppaan ja puolen tunnin päästä sihahta ekka kerran Karhun perse.
baron
23.06.2006 12:53:33

Lähen just nyt Koloperttikauppaan ja puolen tunnin päästä sihahta ekka kerran Karhun perse.

Kävin Corona-täydennyksellä, *jalu on varattu varsinaiseksi juhannusjuomaksi.
Kyllä hyvä kauppa, mun toiveesta Coronaa jo 6-flindan pakkauksissa, helpompi raijata himaan.

Illalla metsästysseuran majalle, taidan jättää pianon kotiin ja vain leveillä, kuinka hyvä soittaja oon, luulen, että teho parempi!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
uruttaja
23.06.2006 13:25:29
Kävin Corona-täydennyksellä, *jalu on varattu varsinaiseksi juhannusjuomaksi.
Kyllä hyvä kauppa, mun toiveesta Coronaa jo 6-flindan pakkauksissa, helpompi raijata himaan.

Illalla metsästysseuran majalle, taidan jättää pianon kotiin ja vain leveillä, kuinka hyvä soittaja oon, luulen, että teho parempi!

Ei ollut ihan rentouttavimpia reissuja Alkossa käynti. Jotkut muutkin olivat liikkeellä viimeisen vartin aikana.

Joudut Baron hakemaan sen pianon sitten päissään mökiltä. Joku kuitenkin sanoo, että en usko että sulla taittuu....
vesku.ka
23.06.2006 13:39:46
Juhannus kuluu keikalla...
Ei taivaaseen hevillä pääse.
baron
23.06.2006 13:44:10

Ei ollut ihan rentouttavimpia reissuja Alkossa käynti. Jotkut muutkin olivat liikkeellä viimeisen vartin aikana.

Joudut Baron hakemaan sen pianon sitten päissään mökiltä. Joku kuitenkin sanoo, että en usko että sulla taittuu....

No joo, siinä vaiheessa mua alkaa aina itseäkin soitattaa.

Hyvä ajoitus, sateisesta päivästä huolimatta mun juhannusruusun kukat avautui juuri tänään.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
baron
23.06.2006 14:52:26 (muokattu 23.06.2006 15:15:02)

1. Smetanasilli tehty
2. Lohi graavaantumassa
3. Meijut haettu (naapurin metsästä!)
4. Lippu nostettu salkoon
5. Elysée korkattu
6. Aurinko alkaa paistaa

Alkaa tuntua juhannukselta!

Edit: Päivitin oman kuvankin juhannuksen kunniaksi!
backwood
23.06.2006 15:03:43
Mitä Ruottalainen sotilas tekee tauolla?.......imee Kessua...hoho. saattoi olla vanha mutta anyway Hyvää Jussia kaikille.Ja nyt Himosfestarille 2 päiväksi taksiin....miten sitä soittaja voisi paremmin Juhannuksen viettää?mun Juhannus alkaa sunnuntaina.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
baron
23.06.2006 15:22:47

Kyllä meni ajoitukset nappiin:
Sekä juhannusruusu että punainen puikula avasiva ekat kukkansa tänään!
KoskPaavo
23.06.2006 15:37:54
Mä lähden polkemaan pösöllä Savoa kohti.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
DVD
23.06.2006 16:34:18
Mitä Ruottalainen sotilas tekee tauolla?.......imee Kessua...hoho. saattoi olla vanha mutta anyway Hyvää Jussia kaikille.Ja nyt Homosfestarille 2 päiväksi taksiin...

Minä en voi käsittä mistä sellainen mielikuva on tullut että tuotsalaiset olis homoja. Ite oot kun haukut...
EP
23.06.2006 16:52:43
Mitä Ruottalainen sotilas tekee tauolla?.......imee Kessua...hoho. saattoi olla vanha mutta anyway Hyvää Jussia kaikille.Ja nyt Himosfestarille 2 päiväksi taksiin....miten sitä soittaja voisi paremmin Juhannuksen viettää?mun Juhannus alkaa sunnuntaina.

HOHO! En oo ihan tommosta kuullu, aika hyvä. 8))
EP
23.06.2006 17:02:49
Sain justiin kitaran takamikin johdot kolvattua.
Piti irrottaa koko mikki silloin kun asensin midimikrofonia, tulipa sekin viimein tehtyä.
Ei oo ikinä muka ehtinyt, nyt oli aikaa!

Rauhallista juhannusta... tasapuolisesti! 8)
uruttaja
23.06.2006 18:59:27
No joo, siinä vaiheessa mua alkaa aina itseäkin soitattaa.

Hyvä ajoitus, sateisesta päivästä huolimatta mun juhannusruusun kukat avautui juuri tänään.

Tulin justiin tavallisten ihmisten parista, mites sulle kävi. Mä odotin että joku soittais keikalle.
baron
23.06.2006 19:07:39

Tulin justiin tavallisten ihmisten parista, mites sulle kävi. Mä odotin että joku soittais keikalle.

Nyt mä alan olla niin kännissä, että kohta lähden raitille rälläämään ja haastamaan riitaa maalaisten kanssa:
- Joks perunat on seipäillä?
- Sano nyt rehellisesti, tykkäätkö enemmän Mansikin vai Muurikin tisseistä?
- Mitä tää tarkoittaa, että juodaan tukiaisilla ostettua viinaa eikä maksajalle tarjota?
Martso
23.06.2006 19:11:20
Nyt mä alan olla niin kännissä, että kohta lähden raitille rälläämään ja haastamaan riitaa maalaisten kanssa:
- Joks perunat on seipäillä?
- Sano nyt rehellisesti, tykkäätkö enemmän Mansikin vai Muurikin tisseistä?
- Mitä tää tarkoittaa, että juodaan tukiaisilla ostettua viinaa eikä maksajalle tarjota?

Mie olisin just tuossa tilassa, mutta pittää sääliää rouvaa. Tulee kohta hoitamasta kehitysvammaisia ja menee aamuksi uudestaan. Ei viitti kotona olla samanmoinen.
uruttaja
23.06.2006 19:20:52
Mie olisin just tuossa tilassa, mutta pittää sääliää rouvaa. Tulee kohta hoitamasta kehitysvammaisia ja menee aamuksi uudestaan. Ei viitti kotona olla samanmoinen.

Ala puhumaan islantia.
uruttaja
23.06.2006 19:41:13
Tuntuupahan siltä
uruttaja
23.06.2006 19:41:28
että juhannusflloooduas
uruttaja
23.06.2006 19:41:35
vois onnistiua
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)