jykke65 27.05.2006 02:53:15 | |
---|
Eikö typerään kysymykseen ole järjellistä vastata vaikka järjellisellä vastakysymyksellä? Se on aina rakentavampaa kuin pään aukominen yms. Eihän täällä järkeviä ihmisiä ole?? Pelkkiä humpisteja = ) Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
M.i.k.key 27.05.2006 04:22:01 | |
---|
Eihän täällä järkeviä ihmisiä ole?? Pelkkiä humpisteja = ) Jeah, näin on tainnut päästä käymään... Möllisty! |
R.Syke 27.05.2006 06:33:14 | |
---|
Jeah, näin on tainnut päästä käymään... Joo, mutta joukossa saattaapi olla tämän tarinan sankari: Khra ja kanttori oliva kinkerimatkalla yötä isossa talossa. Aamulla piika toi kahvit ja vähän kirkastakin pienissä pikareissa. Khra: -Viekää pois! Ei me tommosia käytetä. Kanttori: -Ei helvetissä! On täällä järkeviäkin ihmisiä! |
BigPapa 27.05.2006 08:38:27 (muokattu 27.05.2006 08:39:46) | |
---|
Emmä vedä ku bodomii. Tanssimusakitaristit vetää niin hitaasti, bodomis on vauhtii, eli ne on hyvii. Ja niitten kitaratkin on terävämpii. Joo joo otappa tapletti...; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
sutikomppi 27.05.2006 09:12:57 | |
---|
Moi. Eli kysyisin arvoisilta(toivottavasti) tulevilta kolleegoilta otsikossa mainittua kysymystä. Itselläni se tapahtui syksyllä 2002. Kävin katsomassa muutamia lava-keikkoja ja rakastuin salakavalasti noiden keikkojen tunnelmaan. Rock-keikoilla on jotenkin ahdistava ja tavallaan väkivaltainen tunnelma. Eivät ole minun juttuni. Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? Olisko se niin, että jos nyt ei rakasta tanssimusiikkia, mutta soittaa on mukava ja keikalla käydä. Rakkaus jos nyt niin voi sanoa on enemmän jazz, blues, funk ja rock yms. Kun on jollakin tavalla ajautunut keikoille jo nuorena, siitä ei oikein pääse eroon. En ole kylläkään tavannut yhtäkään soittajaa, joka myöntäisi rakastavansa tanssimusiikkia. Laila Kinnusen biisit ovat kyllä esim. aivan valtavan kauniita ja Agents soittaa niin että se lähellä täydellistä. Hanna Ekolan villihevosia on täyttä raastinrautaa korvalle ja mielelle. En ole koskaan tuurannut tai omassakaan bändissä soittanut kyseistä kappaletta, eikä sitä kukaan ole ehdottanut......... |
KoskPaavo 27.05.2006 10:27:34 | |
---|
Moi. Eli kysyisin arvoisilta(toivottavasti) tulevilta kolleegoilta otsikossa mainittua kysymystä. Itselläni se tapahtui syksyllä 2002. Kävin katsomassa muutamia lava-keikkoja ja rakastuin salakavalasti noiden keikkojen tunnelmaan. Rock-keikoilla on jotenkin ahdistava ja tavallaan väkivaltainen tunnelma. Eivät ole minun juttuni. Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? H.Ekolan "Villihevosia"- biisi on "bullshit-countrya". Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Martso 27.05.2006 10:38:21 | |
---|
Jeah, näin on tainnut päästä käymään... Kiitos Mikkey, arvostan suuresti tätä. |
Jalmus 27.05.2006 11:37:59 | |
---|
Raha auttaa rakastamaan tanssimusiikkiakin. Noin varsinaisesti en sitä rakasta, hyvistä biiseistä toki pidän. Tanssimusiikkia en luoja paratkoon kuuntele, paitsi jos radiosta sellaista pukkaa. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
baron 27.05.2006 13:21:03 | |
---|
Auttakaa: Mä oon aina inhonnut "Villihevosia". En oo koskaan soitttanut, laulanut tai edes kuunnellut, mutta kuulemista en ole voinut välttää. Nyt se tän säikeen takia on alkanut soida päässä, enkä pääse eroon. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Sertzo S 27.05.2006 14:12:46 | |
---|
Auttakaa: Mä oon aina inhonnut "Villihevosia". En oo koskaan soitttanut, laulanut tai edes kuunnellut, mutta kuulemista en ole voinut välttää. Nyt se tän säikeen takia on alkanut soida päässä, enkä pääse eroon. Soi päässä kaiken aikaa...eikös se ole ns. perseveratio-ilmiö? |
kuunsirppi 27.05.2006 14:13:30 | |
---|
Auttakaa: Mä oon aina inhonnut "Villihevosia". En oo koskaan soitttanut, laulanut tai edes kuunnellut, mutta kuulemista en ole voinut välttää. Nyt se tän säikeen takia on alkanut soida päässä, enkä pääse eroon. ...vieläkö on villihevosia, vieläkö jossain mustalainen laulaa ja tanssii ....:o) Anna soida vaan !! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 27.05.2006 18:31:51 | |
---|
Soi päässä kaiken aikaa...eikös se ole ns. perseveratio-ilmiö? Juuh. Sen ehkäisemiseksi sinun on käytettävä preservatiiveja. Jos se ei sitten ole tää baronin mainostama persentiili dementia :D Lähtiskö kylille? |
EP 27.05.2006 18:49:19 | |
---|
...vieläkö on villihevosia, vieläkö jossain mustalainen laulaa ja tanssii ....:o) Anna soida vaan !! En muista kunnolla biisiä, mutta ei kai se nyt niin kamala ole? |
kuunsirppi 27.05.2006 18:50:09 | |
---|
En muista kunnolla biisiä, mutta ei kai se nyt niin kamala ole? ei se voi olla, kun ihmiset siitä mun mielestä silloin aikonaan tykkäsivät ja se soi aika paljonkin radiossa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
baron 27.05.2006 19:02:41 | |
---|
Onneksi mun päässä soiva piisi on vaihtunut Hard Rock Hallelujahiin! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Lennu 28.05.2006 02:45:37 | |
---|
ei se voi olla, kun ihmiset siitä mun mielestä silloin aikonaan tykkäsivät ja se soi aika paljonkin radiossa Hoho, no niinpä. |
manjaana 28.05.2006 03:14:11 | |
---|
Hoho, no niinpä. Virn., juu ei miljoona kärpästäkään voi olla väärässä, paska on hyvää!! MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
Martso 28.05.2006 10:48:26 | |
---|
ei se voi olla, kun ihmiset siitä mun mielestä silloin aikonaan tykkäsivät ja se soi aika paljonkin radiossa Perusteluiden kukaksia tuo. Huh! Minun korvaan ko. laulajan ääni kuulostaa vahvistimen läpi soitetulta sahalta, jota itävallan kesäpääskynen säestää. |
isojussi 28.05.2006 11:13:58 | |
---|
...Minun korvaan ko. laulajan ääni kuulostaa vahvistimen läpi soitetulta sahalta, jota itävallan kesäpääskynen säestää. HOHO - Martzo twelve points! Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
R.Syke 28.05.2006 11:47:23 (muokattu 28.05.2006 11:48:58) | |
---|
Perusteluiden kukaksia tuo. Huh! Minun korvaan ko. laulajan ääni kuulostaa vahvistimen läpi soitetulta sahalta, jota itävallan kesäpääskynen säestää. Makuasia, sanoi koira. Itse taas tykkään kovasti Hanna Ekolasta :) ...ja iskelmät & tanssimusiikki ovat parasta, mitä tiedän :P |