vanhami 14.04.2006 23:51:35 | |
---|
Mä olen realisti,mä en osaa yhtään mitään,eikä mulla enää ole oikeen mitään paloa soittamiseen,pää on ihan tyhjä...ei soi edes päässä,saati että tulis ulos,HOHO!
Samoilla linjoilla ollaan. Harmaata paskaa. prkl...
|
R.Syke 15.04.2006 07:47:13 (muokattu 15.04.2006 07:47:47) | |
---|
Samoilla linjoilla ollaan. Harmaata paskaa. prkl... Häh? Mikäs Vanhamille on nyt tullu? Eikö se VA-7 edes innosta? Nyt keksin! WW ei pistänyt sua Dream Teamiin... |
Sertzo S 15.04.2006 08:04:59 | |
---|
Nyt keksin! WW ei pistänyt sua Dream Teamiin... No voi stana! Siitäkös se johtuu?
|
vanhami 15.04.2006 10:33:17 | |
---|
Häh? Mikäs Vanhamille on nyt tullu? Eikö se VA-7 edes innosta? Nyt keksin! WW ei pistänyt sua Dream Teamiin... Äääh. hieman off sober tuli tuossa kirjoitettua. Meinaa olla sotaväsymystä imoilla, niin ei oikein jaksa mikään kiinnostaa. Nyt alkaa ensi vkl:sta eteenpäin taas tauoton putki, joka kestää lokakuulle, vituttaa jo valmiiksi. |
isojussi 15.04.2006 10:54:58 | |
---|
...Nyt keksin! WW ei pistänyt sua Dream Teamiin... Onhan se siellä. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
R.Syke 15.04.2006 11:52:25 | |
---|
Onhan se siellä. WW:N OIKEE Dream Team! :D |
baron 15.04.2006 12:01:24 | |
---|
WW:N OIKEE Dream Team! :D Miten niin oikea? My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 15.04.2006 12:58:18 (muokattu 15.04.2006 12:59:24) | |
---|
Miten niin oikea? No, se on WW:n ilmaisu. Kts. ed. WW:n listaukset. |
KoskPaavo 15.04.2006 23:40:51 | |
---|
Pääsenkö mä "apneaporukkaan"? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Mynthor 19.04.2006 23:01:25 | |
---|
Äääh. hieman off sober tuli tuossa kirjoitettua. Meinaa olla sotaväsymystä imoilla, niin ei oikein jaksa mikään kiinnostaa. Nyt alkaa ensi vkl:sta eteenpäin taas tauoton putki, joka kestää lokakuulle, vituttaa jo valmiiksi. Jaahas, rupeeko pepsodent pettämään? Eikö huttu huvita? Onko finnhits yhtä kuin fitutus?Ja Final Countdownissa tuntuu vähän hölmöltä? Sydäntä riipivät hammond-soundit riipii sydäntä? Eikös tämä nyt oo se kaveri, joka herkeästi on arvostelemassa kanssasoittajia jos ei kulmahampaat lavalla paista ilosta, riemun kyynel silmäkulmassa kiillä, kun ihmistä viihdytetään? Vai sotaväsymystä on imoilla. Älä välitä, sitä kato sattuu. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan shitfaced. |
vanhami 20.04.2006 07:23:08 | |
---|
Jaahas, rupeeko pepsodent pettämään? Eikö huttu huvita? Onko finnhits yhtä kuin fitutus?Ja Final Countdownissa tuntuu vähän hölmöltä? Sydäntä riipivät hammond-soundit riipii sydäntä? Eikös tämä nyt oo se kaveri, joka herkeästi on arvostelemassa kanssasoittajia jos ei kulmahampaat lavalla paista ilosta, riemun kyynel silmäkulmassa kiillä, kun ihmistä viihdytetään? Vai sotaväsymystä on imoilla. Älä välitä, sitä kato sattuu. Vedä 8 vuotta putkeen iman lomia duunia joka päivä, tekase omakotitalo puolesa vuodessa, siinä ohessa vähän keikkaa, päiväduunia, ja kaikkee sivuduunia mitä maa päällään kantaa ja tuu sitten soittamaan poskea. Pepsodent ei petä keikalla, asiakkaat maksavat tehdystä työstä ja työ pitää tehdä. |
KoskPaavo 20.04.2006 07:40:25 | |
---|
Plussa Vanhalan pojalle Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 20.04.2006 08:39:59 | |
---|
Vedä 8 vuotta putkeen iman lomia duunia joka päivä, tekase omakotitalo puolesa vuodessa, siinä ohessa vähän keikkaa, päiväduunia, ja kaikkee sivuduunia mitä maa päällään kantaa ja tuu sitten soittamaan poskea. Pepsodent ei petä keikalla, asiakkaat maksavat tehdystä työstä ja työ pitää tehdä. Pari kertaa kun mulla on ollut este, oon välittänyt keikan Vanhamille ja poika on pärjännyt niin hyvin, että mäkin oon saanut extrakiitokset hyvän bändin järkkäämisestä. My name is Baron, Sir Baron. |
ninmari 20.04.2006 08:45:04 | |
---|
Vedä 8 vuotta putkeen iman lomia duunia joka päivä, tekase omakotitalo puolesa vuodessa, siinä ohessa vähän keikkaa, päiväduunia, ja kaikkee sivuduunia mitä maa päällään kantaa ja tuu sitten soittamaan poskea. Nostan hattua,lähes tiedän tunteen,mutta ei ihan noin pitkää aikaa putkeen ole mulla kiirettä pitänyt.Koetahan riipiä energiaa kasaan jostain ja pidä joskus lomaakin.Kroppa ja sielu kiittää.=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
M.i.k.key 20.04.2006 13:00:13 (muokattu 20.04.2006 13:01:18) | |
---|
Jaahas, rupeeko pepsodent pettämään? Eikö huttu huvita? Onko finnhits yhtä kuin fitutus?Ja Final Countdownissa tuntuu vähän hölmöltä? Sydäntä riipivät hammond-soundit riipii sydäntä? Eikös tämä nyt oo se kaveri, joka herkeästi on arvostelemassa kanssasoittajia jos ei kulmahampaat lavalla paista ilosta, riemun kyynel silmäkulmassa kiillä, kun ihmistä viihdytetään? Vai sotaväsymystä on imoilla. Älä välitä, sitä kato sattuu. Kyllä mä annan puolestani ihan kostoksi Mynthorille plussan jälleen kerran osuvasta analyysista ja sen sanoiksi pukemisesta! Mitenkään siis kohdistamatta Vanhamiin tätä. Möllisty! |
R.Syke 20.04.2006 13:08:41 (muokattu 20.04.2006 13:10:07) | |
---|
Kyllä mä annan puolestani ihan kostoksi Mynthorille plussan jälleen kerran osuvasta analyysista ja sen sanoiksi pukemisesta! Mitenkään siis kohdistamatta Vanhamiin tätä. Juuh. Ei korppi korpi silmää noki. Ihan kuin politiikassa. Muuten hyvä asia, mutta ei voi hyväksyä, kun väärä taho ehdotti ;) Vanhamille plussa rehellisyydestä Mynthorille v'tuilusta Mikkeylle nuoleskelusta HOHO |
M.i.k.key 20.04.2006 13:12:13 | |
---|
Vanhamille plussa rehellisyydestä Mynthorille v'tuilusta Mikkeylle nuoleskelusta HOHO Sulle plussa hohottelusta! HOHO Möllisty! |
baron 20.04.2006 13:14:09 | |
---|
Kyllä mä annan puolestani ihan kostoksi Mynthorille plussan jälleen kerran osuvasta analyysista ja sen sanoiksi pukemisesta! Mitenkään siis kohdistamatta Vanhamiin tätä. Kun tietää että viikonloppuna pääsee sulosävelillä ihastuttamaan kanssaihmisten elämää, niin viikko sujuu kuin siivillä, menot muuttuvat saataviksi, sää aurinkoiseksi, kalja kylmäksi ja kaikille tytöille kasvaa siniset silmät! My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 20.04.2006 13:24:46 | |
---|
Kun tietää että viikonloppuna pääsee sulosävelillä ihastuttamaan kanssaihmisten elämää, niin viikko sujuu kuin siivillä, menot muuttuvat saataviksi, sää aurinkoiseksi, kalja kylmäksi ja kaikille tytöille kasvaa siniset silmät! Kun täällä kerta plussia jaellaan, ni mä annan oman ääneni Baronille. + Olen hidas mutta tyhmä |
Musiikkia korville 20.04.2006 13:25:31 | |
---|
lisäks mä otan... Olen hidas mutta tyhmä |