Aihe: Tarvittas bändi häihin
1 2 3 4 5 6
uruttaja
06.04.2006 19:15:59
Kysyppä Jenkkamiestä. Se mainosti aikoinaan myyvänsä keikat "alle torihintojen"

Jäsenkuvaus: jenkkamies (#27460)
Rekisteröitynyt: 03.08.2004
Viim. kirjautunut: 02.04.2006
Viim. aktiivinen: 02.04.2006 18:40

Kuvaus:

Allekirjoitus: Jaakko Laavunkorpi

Se on erikoismies. Ei loppupeleissä tee halvalla.
___Ozzy
06.04.2006 23:49:28 (muokattu 06.04.2006 23:50:17)

Mua ei vois vähempää kiinnostaa asiakkaat, jotka ostaa bändin hinnan perusteella.

Eihän sillä hinnalla olekaan mitään merkitystä, vaan sillä, mitä sijoitetulla pääomalla saa tuottoa. Tässätäpauksessa tuotto on mitattavissa suoraan hääkansan mielialalla. Loppupelissä, kun suoritetaan ammattitason analyysi (ehkä häämatkan jälkeen), kuulee lopullisen tuomion morsiamen (tuolloin jo vaimon) suusta.
Tärkeintä on siis laatu. Ei soittajien lukumäärä, bassarin tuumakoko taikka onko kitaristilla mukana kenties kuivakakkua.

Mä kuvittelisin, että musiikkia harrastamaton hääpari voisi tilata samalla rahalla mielummin bändin samalla hinnalla kuin OMBin. Kun "nehän on niitä rampe ja naukkiksia".

Pari OMBtä olen nähnyt hääjuhlissa / pippaloissa ja muistaakseni toinen heistä, vaikkakin molemmat olivat hyviä, oli virtuoosimainen. Mieheltä taittui tyyli kuin tyyli, veti asialliset jutut asiallisina, teatterin teatterina ja perseilyn perseilynä. Loppuillasta tämä heebo veteli Slayer -kovereita soittaen rummut toisesta laudasta ja bassot toisesta, kitarat tyyppi veti suullaan ja välillä jotain huuteli sekaan. Parhautta.
...this is the final solution, concluding absolution, escape from all abuse...
uruttaja
06.04.2006 23:54:07
Sun avauksesta meinas karata rami käsistä, mutta saatiin sentään hallintaan.

Saitko sitä bändiä?? Tai edes tarjousta=?
isojussi
07.04.2006 09:21:25
....Tässätäpauksessa tuotto on mitattavissa suoraan hääkansan mielialalla. ...Mieheltä taittui tyyli kuin tyyli, veti asialliset jutut asiallisina, teatterin teatterina ja perseilyn perseilynä....

Nyt oot 110%:sesti asian ytimessä.

Loppuillasta tämä heebo veteli Slayer -kovereita soittaen rummut toisesta laudasta ja bassot toisesta, kitarat tyyppi veti suullaan ja välillä jotain huuteli sekaan. Parhautta.

HOHO - Toi olis pitäny nähdä!

Ozzy on hyvin asian ytimessä: On oikeestaan aivan sama minkäkäkoinen bändi tilaisuudessa vetää, kunhan se täyttää mahdollisimman hyvin sille asetetun tehtävän.

Jengin voi saada joraamaan ihan yhtä hyvin vaikka yksi mies alkän ukulelen kanssa tai 15-miehinen bilebändi. Kaikki on enemmänkin kokonaisuudesta kiinni.

Kenenkään en soisi häessään näkevän esim. semmoista keikkaa, kuin Klappinen heitti kesällä Kosikissa. Puutunut rutiiniveto.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Musiikkia korville
08.04.2006 12:07:42

Nimeltä mainiten?

EDIT: Pyydän anteeksi, jos näin on tapahtunut - enhän mä edes tiedä, minkälaisessa bändissä sä vedät.

Never mind.

Meidän orkesterin nimellä mainiten joo, eikä ainoastaan yksi kirjoitus... No, et suinkaan ole ollut ainut ja itse tiedän oman ja orkesterini tason ja sen vuoksi ei tuollaiset paljoa vaikuta.

Jos kiinnostaa, niin voin pikana laittaa lisätietoa.
Olen hidas mutta tyhmä
isojussi
08.04.2006 15:43:49 (muokattu 08.04.2006 16:04:04)
...Jos kiinnostaa, niin voin pikana laittaa lisätietoa.

Laita - perkeles. Mitähän sitä oikein taas on intoutunu....

Ja varmana kuulematta? Ettei kotisivujen näytteitä oo kuiteskin ollu kuunneltavissa?

EDIT: Taidan tietää, keistä on kysymys. Jos näin on, niin kotisivujen ääninäytteiden perusteella oon arvostellu soittamista ynnä täältäsaamieni tietojen perusteella hintapoliittiikkaa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
turisija
13.04.2006 19:52:26
Kertokaas, mistä löytäisin näin pikapikaan, lähes viimetingassa huttubändin häihin.

Saatan olla juntti, enkä osaa etsiä oikeasta paikasta, joten ajattelin kun muutenkin täällä pyörin, niin kysäistä samalla tältäkin foorumilta vinkkiä, mistä kannattaisi etsiä taikka kehen ottaa yhteyttä.

Kiitos.

... joo.
pändejä ois tarjolla kyllä , mut jos haette jotai 600 e tai jotai , niin soryy....
Musiikkia korville
13.04.2006 19:55:57

... joo.
pändejä ois tarjolla kyllä , mut jos haette jotai 600 e tai jotai , niin soryy....

Sepä... Eipä nuo yleensä oo häihin valmiita maksaa bändistä (ainakaa paljon enempää).
Olen hidas mutta tyhmä
turisija
13.04.2006 19:59:01
Sepä... Eipä nuo yleensä oo häihin valmiita maksaa bändistä (ainakaa paljon enempää).

... niibnpä ... italian sallaattiia saa, pooliaki ,, ottaa ... ja kaikkea ,,, voi stnna.. EI MUUTA....
Musiikkia korville
13.04.2006 20:06:51

... niibnpä ... italian sallaattiia saa, pooliaki ,, ottaa ... ja kaikkea ,,, voi stnna.. EI MUUTA....

Kukas sitä nyt työstä palkkaa? Siellähän ollaan juhlimassa. Sitäpaitti bändikin saa syödäkseen (kerrankin)...
Olen hidas mutta tyhmä
turisija
13.04.2006 20:10:20
Kukas sitä nyt työstä palkkaa? Siellähän ollaan juhlimassa. Sitäpaitti bändikin saa syödäkseen (kerrankin)...

hohhoooo.... hoohooo.....
baron
13.04.2006 20:25:57

Joo, meillekin luvattiin kerran, että kyllä soittajille soppaa riittää ja se oli iso se kalasoppakattila, joka bäkkärille tuotiin.
My name is Baron, Sir Baron.
half
13.04.2006 20:50:06
Elekää, elekää nyt poijaat. Kyllä me hääkeikka tehdään 600e hinnalla, mutta mitään spesiaalinumeroita ei häävalssien ( tanssien ) lisäksi tule. Orkesteri esittää omaa ohjelmistoaan ja PA on käytettävissä minun valvonnassani, jos tempuntekijöitä löytyy.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
13.04.2006 20:57:48

Elekää, elekää nyt poijaat. Kyllä me hääkeikka tehdään 600e hinnalla, mutta mitään spesiaalinumeroita ei häävalssien ( tanssien ) lisäksi tule. Orkesteri esittää omaa ohjelmistoaan ja PA on käytettävissä minun valvonnassani, jos tempuntekijöitä löytyy.

Teetsä juhannussaarikeikan sillä hinnalla?
half
13.04.2006 21:00:29
Teetsä juhannussaarikeikan sillä hinnalla?

En, mutta kyllä 200e käteen / turpa kohtuu etäisyydellä puhtaana käteen normaali lauantaista meille kelpaa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
13.04.2006 21:04:59

En, mutta kyllä 200e käteen / turpa kohtuu etäisyydellä puhtaana käteen normaali lauantaista meille kelpaa.

Mä kysyin sillä, että jos olis kelvannut, mulla olisi ollut keikka tarjolla.
Ukko
17.04.2006 10:50:33

Tätäkään...
Ukko
17.04.2006 10:50:47

Tätäkään...

ei..
Ukko
17.04.2006 10:50:58

ei..

ole...
Ukko
17.04.2006 10:51:14

ole...

kukaan hokannut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)