AnselmiMaa 06.04.2006 12:49:50 | |
---|
Okei ,okei...ei laula.ei laula,HUUTAA, ollaan edelleen samalla puolella, ei vaihdeta jakoja. Oltiin talvella siellä sen linnassa keikalla. Paroni intoutu puhumaan vanhoja juttuja oikeen tuelta. Siinä 45 minsan tauot hurahti nauraessa ja hauskaa oli oikeesti. Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa. |
Musiikkia korville 06.04.2006 12:55:39 | |
---|
Oltiin talvella siellä sen linnassa keikalla. Paroni intoutu puhumaan vanhoja juttuja oikeen tuelta. Siinä 45 minsan tauot hurahti nauraessa ja hauskaa oli oikeesti. Me oltiin myös talvella siellä. Päästiin Paroonin paikkaan monen vuoden tauon jälkeen ja ite tapasin herran vasta ensimmäistä kertaa. Muut puhuivat, että on kokolailla paljon muuttunut herra positiivisempaan suuntaan (tai ainakin meitä kohtaan). Ihan jees kuva jäi. Olen hidas mutta tyhmä |
manjaana 06.04.2006 13:39:04 | |
---|
Me oltiin myös talvella siellä. Päästiin Paroonin paikkaan monen vuoden tauon jälkeen ja ite tapasin herran vasta ensimmäistä kertaa. Muut puhuivat, että on kokolailla paljon muuttunut herra positiivisempaan suuntaan (tai ainakin meitä kohtaan). Ihan jees kuva jäi. Ihan yhtä ahne on ku ennenkin.... Ihanasti lihava.... |
uruttaja 06.04.2006 14:14:21 | |
---|
Okei ,okei...ei laula.ei laula,HUUTAA, ollaan edelleen samalla puolella, ei vaihdeta jakoja. Komp. |
veeka 06.04.2006 15:23:09 | |
---|
Me oltiin myös talvella siellä. Päästiin Paroonin paikkaan monen vuoden tauon jälkeen ja ite tapasin herran vasta ensimmäistä kertaa. Muut puhuivat, että on kokolailla paljon muuttunut herra positiivisempaan suuntaan (tai ainakin meitä kohtaan). Ihan jees kuva jäi. Eipä se niin pahasuinen ollut kuin pelottelivat. Kuulemma tykkää hieman käskyttää pändejä jotka on ekakertaa siellä. Ehti kuitenkin puristella meidän naispystöä persiistä lavalle mennessä. Keikkapaikkana Ruusulinna on kuitenkin hyvä, stagella on ainakin riittävästi kokoa. "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
häläppääjä 06.04.2006 15:31:18 | |
---|
Päästiin Paroonin paikkaan monen vuoden tauon jälkeen ja ite tapasin herran vasta ensimmäistä kertaa. Muut puhuivat, että on kokolailla paljon muuttunut herra positiivisempaan suuntaan (tai ainakin meitä kohtaan). Ihan jees kuva jäi. Joo, eka kerran kun tapasin kyseisen herran, niin rupesi lempo kehumaan minun soittua, että meinas nolottaa...no, onneksi pojat puotti takasi maan pinnalle. katteleppa ihte |
jeppeq 06.04.2006 16:17:47 | |
---|
Eipä se niin pahasuinen ollut kuin pelottelivat. Kuulemma tykkää hieman käskyttää pändejä jotka on ekakertaa siellä. Ehti kuitenkin puristella meidän naispystöä persiistä lavalle mennessä. Keikkapaikkana Ruusulinna on kuitenkin hyvä, stagella on ainakin riittävästi kokoa. Esa on vanha "soittaja", ison talon poika, joka osaa kyllä pomottaa. Jos joku "kusee housuunsa" peloissaan, siitä se innostuu. Jos sille sanoo vastaan, kattoo vaan tohkeissaan, että on kanttia. Turhat vittuilijat pistää ihan varmaan ojennukseen. Hyvä seuramies ja jutut ei lopu, jos sille päälle sattuu. Harvemmin kuitenkin... Valehtelisin jos väittäisin |
paice60 06.04.2006 17:08:54 | |
---|
Eipä se niin pahasuinen ollut kuin pelottelivat. Kuulemma tykkää hieman käskyttää pändejä jotka on ekakertaa siellä. Ehti kuitenkin puristella meidän naispystöä persiistä lavalle mennessä. Keikkapaikkana Ruusulinna on kuitenkin hyvä, stagella on ainakin riittävästi kokoa. Olin siellä keikalla Nallen kanssa ja mullahan on Rolandin sähkörummut. Esa kurkkas ovelta ja huusi: kato Nallella on moottorirummut. Mä huusin takaisin: ja moottorirumpali. Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 06.04.2006 20:13:03 | |
---|
Tunnen sen hyvinkin ja kerran Esa päätti kokeilla (silloin) nuorta muusikkoa. Oltiin keikalla Hotelli Jämsässä joskus 80 luvun alussa ja keikan jälkeen mentiin saunakabinettiin jossa oli Paronin kutsumaa porukkaa paljon. Joivat siellä alkoholijuomia ja meno oli hurjaa. Olin paikalla tyttöystäväni kanssa ( myöh. vaimoni) ja Paroni katsoi mua ja sanoi että meinaatteko nyt sitten mennä panemaan. Ei tuntenut vielä silloin tyttöystävääni. Sanoin että mitäs vittua se sulle kuuluu. Kaikki katsoivat säikähtäneenä koska silloin Paroni oli aika iso kiho Jämsän seudulla. Paroni katsoi vähän aikaa ja sitten alkoi se kuuluisa hörönauru. Sen jälkeen ollaan oltu sen kanssa hyviä kavereita. Monia se on haukkunut mutta mun kanssa ollut aina kaveri. Sanoi myöhemmin että vähän koitti nuoren miehen kanttia. Suuriääninen se aina on ollut mutta mua kohtaan ihan reilu. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
riff 06.04.2006 20:31:07 | |
---|
No ei oo taas yhtään lähteny rönsyileen. Selvä mies ei sisulle haise! |
paice60 06.04.2006 20:32:13 | |
---|
No ei oo taas yhtään lähteny rönsyileen. Ootko muuten käyny kalassa? Ajattelenko....siis olenko? |
riff 06.04.2006 20:33:57 | |
---|
Ootko muuten käyny kalassa? siitä asti ku kortin sain. Selvä mies ei sisulle haise! |
paice60 06.04.2006 20:35:11 | |
---|
siitä asti ku kortin sain. Ajeletko mopolla vai autolla? Ajattelenko....siis olenko? |
paice60 06.04.2006 20:37:07 | |
---|
Sitäpaitsi TALU lähestyy uhkaavasti. Ajattelenko....siis olenko? |
uruttaja 06.04.2006 20:39:17 | |
---|
Sitäpaitsi TALU lähestyy uhkaavasti. Mä oon soittanut Kai Hyttisen bändissä. |
paice60 06.04.2006 20:41:28 | |
---|
Mä oon soittanut Kai Hyttisen bändissä. Nyt päästiin taas asiaan. Tässä kun jokainen ilmoittaa yksitellen bändit missä on ollut, niin saadaan äkkiä 2500 täyteen. Olisko haastetta? Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 06.04.2006 20:42:20 | |
---|
Mä oon soittanut Kai Hyttisen bändissä. Mäpäs oon soittanu bändissä... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 06.04.2006 20:42:34 | |
---|
Nyt päästiin taas asiaan. Tässä kun jokainen ilmoittaa yksitellen bändit missä on ollut, niin saadaan äkkiä 2500 täyteen. Olisko haastetta? Anita Hirvosen orkesteri. |
jon lord 06.04.2006 20:50:07 | |
---|
Anita Hirvosen orkesteri. Kari Tapion säestys. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 06.04.2006 20:53:11 | |
---|
Kari Tapion säestys. Oiva Kaltiokummun säestys. Ajattelenko....siis olenko? |